het blijven GLUTEN!! voor een kind wat nog geen 6 maanden is...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef DJMO het volgende:
en ach als hij die biscuitsmaak lekker vind? hij krijgt het niet elke dag he
Ik zou het niet weten maar het is in ieder geval lekkerder en knaagbestendigerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ik las ook iets over zuurdesembrood..dat dat beter is?
Oh, als we hier toch weer verder gaan, dan doe ik mijne ook nog een keer. Hoevaak heb je wel niet gezegd dat ze het zelf moet weten? Laat dat mens met rust als ze het toch allemaal niet goed doet. Het is toch al te laat en nou weten we het welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef p_iglet het volgende:
even nog een keer mijn reactie
[..]
het blijven GLUTEN!! voor een kind wat nog geen 6 maanden is...
ik verbaas me zowieso al enorm over wat je JJ al geeft, maar gluten onder de 6 maanden is ook niet voor niets bij wet verboden!!!
flinke kans op darmbeschadigingen en verhoogde kans op coeliakie etc...
maar ja je moet het allemaal zelf weten
Hij mag alles hebben wat een "normaal" kind ook mag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef p_iglet het volgende:
ingrid, misschien kun je bij Tyler het nog even met het CB of de kinderarts overleggen?
Ik weet niet hoe het met gluten zit aangezien Tyler problemen met zijn darmen had.
psiesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, als we hier toch weer verder gaan, dan doe ik mijne ook nog een keer. Hoevaak heb je wel niet gezegd dat ze het zelf moet weten? Laat dat mens met rust als ze het toch allemaal niet goed doet. Het is toch al te laat en nou weten we het wel.
Fijn dat je nergens rekening mee hoeft te houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hij mag alles hebben wat een "normaal" kind ook mag.
Niet dat ik nu meteen broodkorsten ga geven. Maar handig om te weten dat het mag nu.
Groente wil nog niet best, fruit gaat goed. Leuk dat je vooruitgang kunt merken in het eten van de lepel.
Het slapen zonder bakerzak overdag gaat trouwens steeds beter!
Yes, fijn!quote:Op zondag 21 juni 2009 07:45 schreef Vicky het volgende:![]()
![]()
ff juichen hoor!!
![]()
![]()
Gister om 22.45 Tess wakker gemaakt voor een fles want ik wilde ook naar bed. Ging maar 50/60 cc uit. Geboerd, geknuffeld en naar bed in de Pucka. Ze ging zo goed als meteen slapen. Im 4.15 wakker, fles erin, die ging leeg. Boeren, knuffelen, doek aan en slapen. Om 7.30 werd ze wakker!!!
Nou hebben we ook de Maxo Cisi nagebootst door 3 handdoekrolletjes om haar hoofd te leggen. Maakt de wieg weer net iets minder groot.
Wat vervelend!!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:11 schreef Vicky het volgende:
Tot de nacontrole mag je toch gewoon de vk bellen met vragen??
M. begint ook in te zien dat Tess toch wel veel huilt. Als ze niet slaspt of drinkt dan huilt ze. Als ze slaapt en je legt haar weg, is binnen no-time weer wakker en dan is het weer huilen.
Daarnaast heeft ze een vreselijke zuigbehoefte maar ze snapt nog niets van d'r speen en ik kan ook niet de hele dag maar pinken.
Iets beter, maar wel pieperig door tand a. vooral. Van b. heeft hij waarschijnlijk niet zoveel last meer nu.quote:
ochquote:Op zondag 21 juni 2009 19:38 schreef Vicky het volgende:
Welkom Mikoxx!
A gossie, mijn meisje heeft zo'n last van kramp...
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:59 schreef Memmel het volgende:
Ja, wat kan ik zeggen over Morris...hij eet, slaapt, poept, slaapt, eet, slaapt, plast, slaapt.
Ik weet niet wat me gebeurt. Anna was zo vreselijk druk. En Morris...niet. Is dat jongens-eigen? Zonder de wet van fok over me af te roepen, maar hij slaapt al 3 nachten door....
hier ook, na het badje heeft ze overal krasjes.. maargoed t heelt opzich best snel. dat liever, dan nu nog krabwantjes..kan ze niets meer vastpakken of fatsoenlijk op haar handjes leunen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef Raissa het volgende:
Mijn kleine ukkepuk krabt zichzelf steedsZe heeft nu 4 (!!) open wondjes op haar neus, netjes op een rij waardoor het lijkt alsof ze een zebrapad op dr neus heeft.. Ik vind het zo zielig maar dr nageltjes zijn echt kort en niet eens scherp ofzo.. Heb dr nu maar even in een slaapzakje liggen met van die handjes eraan maar voor overdag helpt dat natuurlijk niet.. Iemand tips?
Ja zo voelt het wel Oeke, en hij gaat al zo hard de laatste weken. Hij is echt geen hulpeoos babytje meer. Nog een maand en we kunnen aan het vaste voedselquote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef oeke het volgende:
En Ruben, een Tand! Lijkt me bijzonder, een nieuwe fase weer!
geeft niet.quote:
volgens de KAN het met de voeding te makenquote:Op maandag 22 juni 2009 07:05 schreef seilram het volgende:
Waarom is groene poep niet goed?
Welcome to the world of sleepless nightsquote:Op maandag 22 juni 2009 07:40 schreef TheFrankey het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaap .... dat dan wel weer
Ah, kijk, dan kan je wel aan het diëten slaan tot je een ons weegt, maar dat gaat niet helpenquote:Op maandag 22 juni 2009 07:59 schreef Vicky het volgende:
Free, k geef geen bv
9.40 uur afspraak bij de ha
geeftniequote:Op maandag 22 juni 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, kijk, dan kan je wel aan het diëten slaan tot je een ons weegt, maar dat gaat niet helpen
Sorry![]()
Ik hoop dat de HA een oplossing heeft! Hielp bij Amber hypo-allergene voeding?
Waar slaapt Fee dan (niet)? Eigen kamer? Bij jullie in de kamer? Bij jullie in bed?quote:Op maandag 22 juni 2009 08:15 schreef cattie het volgende:
Groene poep is bij bv kindjes toch niet erg? Ik vraag het vanmiddag wel bij het cb. Fee slaapt weer uitzonderlijk slecht.En voor zover ik weet helpt niets.
ja meteen vanaf dag 1 friso hypoallergeenquote:Op maandag 22 juni 2009 08:17 schreef cattie het volgende:
Vicky, ben je niet begonnen met hypoallergene voeding?
Fee slaapt (niet) bij ons op de kamer in haar eigen wieg. bij ons in bed is (helaas) geen optie, mijn man slaapt dan niet meer.
Dan is het inderdaad wel handig als ze slaapt, anders blijf je heen en weer lopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:18 schreef cattie het volgende:
Maar Fee staat op het punt om naar haar eigen kamer te verhuizen, overdag slaapt ze er al. Ze wordt te groot voor haar wieg.
Tsja, bij ons is dat geen optie. Jair is bijna net zo groot als de binnenkant van het ledikantje, dus erg veel rek zit er niet in. En om zijn hele bed nou bij ons in de kamer te plaatsen vind ik ook zo overdreven. Dan maar een tijdje 'snachts heen en terug wandelen.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:34 schreef freecell het volgende:
L. heeft om die reden bij ons geslapen tot hij nog maximaal 1x per nacht wakker werd.
Je geeft bijvoeding bij borstvoeding? Waarom is dat? Ik lees dat er geen borstvoedig komt.. i'm confused.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:40 schreef TheFrankey het volgende:
Nou wij hebben de eerste nacht thuis met Jesse gehad. Hij is zaterdag om 6:35 geboren en omdat mama nog een nachtje in het ziekenhuis moest blijven was hij vannacht voor het eerst thuis.
De voedingen waren om 12u 3u en 6u en dat ging redelijk. Borstvoeding komt niets waarschijnlijk dus rond 12u was hij al wel redelijk overstuur. Maar bijvoeding in de fles zorgde voor een volle luier en 3 uurtjes slaap.
Gaaaaaaaaaaaaaap .... dat dan wel weer
Elin slaapt ook nog steeds niet door.. gelukkig slaapt ze nu wel van 20:30 tot 24:00/ 00:30 eerst deed ze dat in kleine etappes. nu komt ze steevast om die tijd, daarna om 3:00quote:Op maandag 22 juni 2009 09:00 schreef cattie het volgende:
Onze slaapkamers liggen ook op verschillende verdiepingen en Fee´s ledikant past niet bij ons op de kamer. Dus binnenkort moet ik een paar keer per nacht trap op en af. Nou ja, nog een tijdje en dan slaapt ze wel door. Hoop ik.
Beterschap Lennon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |