quote:HAVO
quote:TS
Tevens mijn eerste postquote:TS faalt episch
Dat mag iedere school zelf bepalen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:26 schreef Djahani het volgende:
Het is toch zo dat als je boven de zoveel gemiddeld staat, docenten niks te zeggen hebben?
Bij ons is dat tenminste zo. 7.0 en hoger betekent niveau hoger.
Omdat hij blijkbaar niet weet dat je na het behalen van je P naar de uni mag, maar dat kunjij hem wel vertellen als dat de reden zou zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat mag iedere school zelf bepalen.
Maar waarom wil je dan zo graag vwo doen, ts?
Hoe meer scholen afgerekend worden op slagingspercentages, hoe meer ze op dit soort dingen zullen overgaan. Vooral scholieren geen kans geven, da's slecht voor je statistieken.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:24 schreef Ethanolic het volgende:
Dus ik probeer dat argument te weerleggen met het tegenargument "Ken je na gaan wat voor een cijfers ik zou halen met een juiste werkhouding."
Dat kan bij lang niet elke studie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat hij blijkbaar niet weet dat je na het behalen van je P naar de uni mag, maar dat kunjij hem wel vertellen als dat de reden zou zijn.
Waarom? Je kan je probleem aanmelden, vaak in september nog (in de eerste paar collegeweken).quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:29 schreef Djahani het volgende:
En trouwens, de toppunt van domheid is om je niet aan te melden voor het HBO als het nog niet zeker is dat je naar VWO mag.
Inderdaad, dat kan niet bij de studie die ik wil doen.quote:
Ja dat had ik inderdaad wel gedaan als ik dit eerder had gehoord. Ik dacht dat ik het nog twee jaar moest doen dus ik deed maar rustig aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus nu kan je 100% geen VWO meer doen op die school? Ik zou kéihard gaan rellen.
Dreigen met molotovcocktails, dan gaan ze wel overstag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dat had ik inderdaad wel gedaan als ik dit eerder had gehoord. Ik dacht dat ik het nog twee jaar moest doen dus ik deed maar rustig aan.
Hij vertelt het ook echt de dag na dat ik geslaagd ben.
Ik kwam er zelf pas achter in de laatste week van de zomervakantie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dat had ik inderdaad wel gedaan als ik dit eerder had gehoord. Ik dacht dat ik het nog twee jaar moest doen dus ik deed maar rustig aan.
Hij vertelt het ook echt de dag na dat ik geslaagd ben.
Maar is er echt geen kans meer op je eigen school?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan niet bij de studie die ik wil doen.
Ik ga inderdaad maandag bellen voor een alternatieve school, waarschijnlijk wordt het het VAVO.
Nee, juist 1 docent zei dat ik het wel kon!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar is er echt geen kans meer op je eigen school?
Ik zou nog wat door gaan zeiken, want het is toch belachelijk dat je met zo'n cijferlijst geen vwo mag doen door 1 docent
1 woord, 4 lettersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:56 schreef Ziewoarut het volgende:
Mensen die HAVO hebben gedaan en toch naar de UNI willen en dit gaan doen door nog 2 jaar VWO erachter te plakken en dus 2 jaar een hoop dingen leren die ze voor 50% het jaar erna toch weer mogen vergeten![]()
Kan je veel beter doen door op je HBO opleiding gewoon na 1 jaar even je P te halen, dan bespaar je je één jaar, heb je al wat studie ervaring en daardoor een voorsprong op de andere eerstejaars studenten die direct van de middelbare afkomen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef doubleyouteaare het volgende:
Andere school, word je waarschijnlijk zonder problemen toegelaten.
Excuses, laat het dan een post zijn voor alle andere mongolen die een studie gaan doen waarbij dit niet kanquote:
oh vereerd gelezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, juist 1 docent zei dat ik het wel kon!
Dus de overige 6 logen.
Nee dat valt in principe wel mee. Ik praatte wel veel omdat ik me gewoon het hele jaar verveelde. Ik ben ook niet zo op mijn bekkie gevallen. Heb inderdaad dus in de eerste paar jaar dingen uitgehaald waardoor ik een naampje had. Die onjuiste werkhouding komt vooral door het feit dat ik er dus echt geen flikker aan heb gedaan dit jaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
oh vereerd gelezen![]()
Maar ouwhoer je veel in de les ofzo dat docenten je niet mogen?
Geen excusesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Excuses, laat het dan een post zijn voor alle andere mongolen die een studie gaan doen waarbij dit niet kan.
Weer een gevalletje niet lezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zou je dat ook in godsnaam willen doen?Haal je p en stap dan over op het WO
Vanaf het begin op HAVO. Ik mocht in het tweede overstappen op VWO echter, spijt dat ik dit niet gedaan heb.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ts, wat voor niveau deed jij voor HAVO dan? Of ben je meteen op havo begonnen..
En je leeftijd is nu is? I.v.m het toelaten op vavo, is een minimum leeftijd aangekoppeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weer een gevalletje niet lezen.
[..]
Vanaf het begin op HAVO. Ik mocht in het tweede overstappen op VWO echter, spijt dat ik dit niet gedaan heb.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |