Ga mediteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef Kekaa het volgende:
Weet iemand iets tegen stress of zoiets? Geen pilletjes iig...
Ben zooooooooooo zenuwachtig voor mn eindgesprek donderdag... Ze zijn maandag begonnen, dus aantal klasgenoten al geslaagd. Super goed natuurlijk, maar wordt er alleen maar zenuwachtiger van!
Een drama queentje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:08 schreef Kekaa het volgende:
Hahahahah Navvy.
Lijkt me niet een heel slim plan.
Drugs ook niet... want ik weet de uitwerking niet, en stel dat het het slecht is ofzo en ik daar donderdag ook nog last van heb (jaaaaaaa, ben goed in doomdenken enzo).
Net even bezig geweest met mn stellingen motiveren. Ik krijg echt de kriebels van woorden zoals theoretische onderbouwing, methodieken en micro/meso macro niveau.
Ik weet niet of wat ik doe goed is/ goed genoeg is. Kan dat eigenlijk alleen maar afwachten donderdag. Echt heel erg irritant.
Mediteren... mja... zal lang duren, hoofd leeg krijgen.
Heb ondertussen al wel overal wierrook branden en muziekje op staan.
(volgens mij stel ik me ook heel erg aan, en zal het uiteindelijk allemaal wel meevallen).
Morgen werken, dus afleiding, goed!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Een drama queentje.
Gewoon stoppen met jezelf er druk over maken, schuif een DVD in de speler, ga gamen, stappen whatever, maar in ieder geval niet elke seconde van de dag aan dat gesprek denken. Je bent er waarschijnlijk al een eeuwigheid mee bezig en hebt er vast voldoende kennis van. Allen morgenavond er nog even naar kijken.
Ga in ieder geval van het weer genieten morgen!
Naast prozac weet ik echt niks meer voor je, rest mij je veel succes te wensenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:17 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Morgen werken, dus afleiding, goed!!
En idd dramaqueen hahaha. Ben mezelf echt zooo aan het analyseren. Waarom doe ik zo, wat is de reden,goed/slecht, geen teken? Etc etc...
Nu ik wat meer op papier heb staan gaat het alweer beter.
Speed?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef stbabylon het volgende:
Ah fuck, ik had poeder daar voor, is ook in pil en thee vorm te krijgen, maar ik weet niet meer hoe het heet
Ah kut, hier baal ik echt van, want het werkte bij mij echt.
Valeriaan werkt iig, maar dat is niet wat ik bedoelde.
Ik ken iemand die het direct weet, maar dat is mijn ex (waar ik weliswaar goed contact mee heb, maar op het punt staat te bevallen van haar eerste kind (wat niet van mij is))
Kan vrij veel zijn... kamillethee schijnt kalmerend te zijn, maar personlijk vind ik dat echt homowater dus ik zou het niet weten. Vingerhoedskruid is ontspannend en passiebloem ook. Zoals eerder al opgemerkt schijnt valeriaan ook ontspannend te werken. Caffeïne niet.quote:
Onder welke steen ben jij vandaan getrokken?quote:
Gekropen dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:15 schreef navvy het volgende:
[..]
Onder welke steen ben jij vandaan getrokken?
Wie is 'ze'?quote:Op donderdag 25 juni 2009 04:29 schreef Richfield het volgende:
grmbl
bellen ze me midden in de nacht wakker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |