Ik denk dat t uiteindelijk wel opgepikt wordt en verder gaat dan alleen Haus Am See. Ik hoop t iig wel, want er staan nog meer erg lekkere nummers op die cd...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef JJH het volgende:
Ik begin het ondertussen een beetje jammer te vinden dat de radio Alles Neu niet oppikt als nieuwe single. Haus am See doet 't best goed maar daarna blijft het dus een beetje hangen.
Jazeker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat nummer met dat zangeressje erin ook wel iets hebben
quote:[Vanessa Mason]
Sag mir 'was ich für dich kochen soll!
[Peter Fox]
Sahne, Baby, ich find' deine Locken toll.
[Vanessa Mason]
Nur für dich hab' ich die Haare schön.
[Peter Fox]
Dreh' dich, Zucker, lass' mich deine Ware seh'n!
[Vanessa Mason]
Rette meinen Brilli aus dem Abflussrohr!
[Peter Fox]
Na logisch, Püppi hatte grad' nix and'res vor.
[Vanessa Mason]
Ich bügel Hemden und zeig' dir 'was 'ne Hausfrau kann.
[Peter Fox]
Ich grab'n Loch und fang' gleich mit dem Hausbau an...
Dat is ook wel een kracht vind ik, dat bijna ieder nummer zn eigen sfeer heeft. Super goed gedaan. En textueel zit het ook damn goed in elkaar. Kom maar op met een showtje zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:42 schreef portie het volgende:
Hoop het ook, al geef ik de andere nummers minder kans. Iedereen die Haus am See leuk vindt heeft t over het sfeertje en dat het een lekker nummertje is. Alles Neu en Schwarz zu Blau hebben duidelijk een ander soort sfeertje.
Ook blijf ik me maar afvragen waarom er nog steeds geen show in Nederland gegeven wordt.
Ik heb hem al wel een paar keer gehoord op 3fm volgens mijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef JJH het volgende:
Ik begin het ondertussen een beetje jammer te vinden dat de radio Alles Neu niet oppikt als nieuwe single. Haus am See doet 't best goed maar daarna blijft het dus een beetje hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |