Chickiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:36 schreef Juicyhil het volgende:
4,60
Sowieso die hele kudtoverheid van ons
Mi dushi.quote:
Uitkeringslijers roken Aldi shag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:37 schreef Rosbief het volgende:
Waarom geen 46 euro? Die rooktokkies kopen het toch wel omdat ze verslaafd zijn, betalen ze meteen hun uitkering weer mee terug.
Beschaafde mensen roken niet toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:39 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Uitkeringslijers roken Aldi shag.
Rook normaal shag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:41 schreef muay-toy het volgende:
TS hoelang heb je al wel niet gerookt dat dit je verbaasd.![]()
![]()
klacht: 'gelegenheids'rokers![]()
verbaasdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:41 schreef muay-toy het volgende:
TS hoelang heb je al wel niet gerookt dat dit je verbaasd.![]()
![]()
klacht: 'gelegenheids'rokers![]()
4,70 voor 24 geloof ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:56 schreef Xebber het volgende:
Ik betaal voor een pakje Pall Mall 30, 4,20.
Niet als je ze uit Luxemburg haalt. Lees: Anderen doen dat voor mij.quote:
Dat weet ik toch, schatje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:01 schreef Xebber het volgende:
[..]
Niet als je ze uit Luxemburg haalt. Lees: Anderen doen dat voor mij.
Dat is echt voor paupers.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
Zelf peuken maken kost je 12,50 voor een pot sigaretten sjag en 0.80 voor 200 hulzen. Daar kan ik een week lang sigaretten van roken! Ok je moet wel eenmalig zo een apparaatje kopen om ze zelf te kunnen maken. kost iets van 8eu dacht ik. Maar daar kan je jaren gebruik van maken.
Wat hij eigenlijk probeerde te zeggen: "Werken is voor paupers. Laat anderen maar lekker sigaretten draaien, daar maak ik mijn handen niet aan vuil."ofzoietsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Ben je daar te goed voor oid?
onderbouwing van je mening is natuurlijk wel fijn, anders heeft je post ook geen toegevoegde waarde lijkt mij zo.quote:
Wat zijn jouw beweegredenen om deze niet-geargumenteerde post te plaatsen?quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Wat zijn jouw beweegredenen om deze niet-geargumenteerde post te plaatsen?
Oftewel wat kerel hierboven al zegt: waarom?
Echte gabbers roken sigaretten terwijl ze strak staan van de pep.quote:
dat is voor mensen die denkne:"goh even geld besparen door zelf ambacht te verrichten"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Ben je daar te goed voor oid?
naar 1,60?? doe mij ff een slof danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Inderdaad, gister was alle Marlboro op bij de Appie. Ik zo vragen hoe en wat, worden inderdaad de prijzen verhoogd naar ¤1,60 en moest alle oude voorraad er uit.! Gelukkig heb ik ze alleen voor teh jonkoz.
Als het dan een berg geld scheelt dan zou ie dat dus nog niet willen? Tja het is iig iets voor de TS.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk probeerde te zeggen: "Werken is voor paupers. Laat anderen maar lekker sigaretten draaien, daar maak ik mijn handen niet aan vuil."ofzoiets
Nee is niet echt iets voor mij. Rook normaal gewoon shag dusja, haal alleen in het weekend sigaretten voor het stappen. Dan heb ik meestal voor ik vertrek wel betere dingen te doen als sigaretten fixenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als het dan een berg geld scheelt dan zou ie dat dus nog niet willen? Tja het is iig iets voor de TS.
een ECHT merkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:54 schreef muay-toy het volgende:
[..]
dat is voor mensen die denkne:"goh even geld besparen door zelf ambacht te verrichten"
fok mennn, betaal gewoon ietsje meer voor een ECHT merk ipv je eigen schooier te gedragen..
Mn Van Nelle zwaar is ¤5,80 maar let eigenlijk niet zo op de prijs dus zou het niet weten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef punkjunk het volgende:
Is sjek ook duurder geworden of alleen sigaretten?
Veel voorkomende klacht op FOK!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[blablabla] Ik ben zo wie zo sowieso niet [blablabla]
Ik rook javaanse jongens 3/4, die was 5.70 maar zal dan nu wel ook 5.80 zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:06 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Mn Van Nelle zwaar is ¤5,80 maar let eigenlijk niet zo op de prijs dus zou het niet weten.
Jaloers, hier iemand die zijn quota na 1,5 maand niet meer wist waar te makenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dunhill reds.. Al maanden 4,70 voor 19 sigaretten (in Nederland overigens uitgevoerd met egaal oranje filter, veel eleganter als die vlekkerige dus..) dus die zullen binnekort wel 4,80 worden.
Klagen over dure sigaretten![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef mieuwmieuw het volgende:
Marlboro![]()
![]()
Pas bij de ¤ 5,- ga ik goedkope peuken kopen.
Marlboro is echt niet lekker inderdaad, doe mij maar Davidoff. Voordat ik gestopt was (3 maanden geleden) deed ik toch wel minimaal 3 pakjes per dag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dunhill reds.. Al maanden 4,70 voor 19 sigaretten (in Nederland overigens uitgevoerd met egaal oranje filter, veel eleganter als die vlekkerige dus..) dus die zullen binnekort wel 4,80 worden.
Klagen over dure sigaretten![]()
MarlboroSmerige overgewaardeerde peuken.. Zogenaamd kwaliteit.
Je moet er wat voor over hebben iets lekkers te roken!
Hoezo stoer? Is gewoon een dure en ongezonde gewoonte waar je verder weinig aan hebt. Het is natuurlijk wel lekker, maar dat vond ik niet meer opwegen. Ik rook nu misschien een keer in de week een sigaretje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sow gek 3 pakjes per dag? Kijk jou stoer zijn
Hoe the fuck rook je 57 sigaretten op een dag. Echt te veel is dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo stoer? Is gewoon een dure en ongezonde gewoonte waar je verder weinig aan hebt. Het is natuurlijk wel lekker, maar dat vond ik niet meer opwegen. Ik rook nu misschien een keer in de week een sigaretje.
Je meent het.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hoe the fuck rook je 57 sigaretten op een dag. Echt te veel is dat.
volgens mij zijn dit niet de sigarettenfabrikanten maar grotendeels de overheidquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kunnen sigarettenfabrikanten de prijs voor een pakje vastleggen? Een pakje sigaretten kost bij de Albert Heijn, Heineken Hoek en avondwinkel overal hetzelfde.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:37 schreef Rosbief het volgende:
Waarom geen 46 euro? Die rooktokkies kopen het toch wel omdat ze verslaafd zijn, betalen ze meteen hun uitkering weer mee terug.
Maar dat is toch vanwege de accijns? Of bepaalt de overheid de hele prijsopbouw van een pakje sigaretten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:59 schreef _LotT het volgende:
[..]
volgens mij zijn dit niet de sigarettenfabrikanten maar grotendeels de overheid
daarom zijn ze in sommige landen duurder en in andere landen goedkoper
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dat is toch vanwege de accijns? Of bepaalt de overheid de hele prijsopbouw van een pakje sigaretten?
door de accijns bepalen ze volgens mij hoeveel bv een pakje marlboro minimaal kan kosten in hun landquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dat is toch vanwege de accijns? Of bepaalt de overheid de hele prijsopbouw van een pakje sigaretten?
Uiteraard, een sigarenboer mag je nog niet eens een gratis pakje lucifers geven als je 10 sloffen sigaretten koopt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Indirect wel het geval bij coffeeshops.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bedankt voor de reacties. Zijn er dan nog meer producten waar geen prijsconcurrentie is toegestaan, of zijn sigaretten een uitzondering ofzo? Heb 't me altijd al afgevraagd, zo vaag vond ik 't
.
Dit jaar nog.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef mieuwmieuw het volgende:
Marlboro![]()
![]()
Pas bij de ¤ 5,- ga ik goedkope peuken kopen.
Ze verbranden alleen de cocaine achtige plantages haha, dus tabak word interessanter als al die boeren over moeten stappen, ze komen uit de cel en ze willen een tabaks plantage.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:41 schreef punkjunk het volgende:
Maar eigenlijk is het wel gek dat sigaretten nooit duurder worden, het zijn alleen de accijns die hoger worden.
Dat jij het lef hebt sigaretten te kopen!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Klootzakken. Rook vrijwel geen sigaretten maar net had ik er weer eens zin in dus ik ga een pakje halen.
Prijs was al van ¤4,00 naar ¤4,50 gegaan voor 19 sigaretten, en nu is het godverdomme ¤4,60!!!
Klacht: Ik betaal nu 24,2 eurocent per sigaret in plaats van 23,7 eurocent! Het is je reinste oplichterij!!
ShizzleMyDizzle, een man met ballenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat jij het lef hebt sigaretten te kopen!!
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
ShizzleMyDizzle, een man met toekomstig longkanker.
Oke je bent stoer ::)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Marlboro is echt niet lekker inderdaad, doe mij maar Davidoff. Voordat ik gestopt was (3 maanden geleden) deed ik toch wel minimaal 3 pakjes per dag.![]()
![]()
Da's een Malboro.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
Zelf peuken maken kost je 12,50 voor een pot sigaretten sjag en 0.80 voor 200 hulzen. Daar kan ik een week lang sigaretten van roken! Ok je moet wel eenmalig zo een apparaatje kopen om ze zelf te kunnen maken. kost iets van 8eu dacht ik. Maar daar kan je jaren gebruik van maken.
Toch wel opgerookt i.c.m. een bakkie koffie wat je had opgewarmt in de magnetron toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:25 schreef tong80 het volgende:
Net een shagje gedraaid van ouwe peuken uit de asbak
je hoeft het niet te kopen. Ik ga ook niet naar de lambo dealer en klagen dat zijn wagen zo duur zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Klootzakken. Rook vrijwel geen sigaretten maar net had ik er weer eens zin in dus ik ga een pakje halen.
Prijs was al van ¤4,00 naar ¤4,50 gegaan voor 19 sigaretten, en nu is het godverdomme ¤4,60!!!
Klacht: Ik betaal nu 24,2 eurocent per sigaret in plaats van 23,7 eurocent! Het is je reinste oplichterij!!
en dan ook nog eens gaan klagen dat het te duur isquote:
Klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Javaanse Jongens 3/4da's voor stoere mensen
Homo, kan je niet tegen een beetje rook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:14 schreef KirkLazarus het volgende:
Rokers... ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze
Nee! Die ongelooflijk gore stank.. de meest vuige vieze tyfusgeur die er is. Ik snuif nog liever aan een negerdrol.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Homo, kan je niet tegen een beetje rook.__!
Sukkel.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:23 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Nee! Die ongelooflijk gore stank.. de meest vuige vieze tyfusgeur die er is. Ik snuif nog liever aan een negerdrol.
Onbegrijpelijk dat mensen zichzelf en anderen die absolute kankerzooi nog aandoen, waar ben je in Godsnaam mee bezig? Groei een paar kloten en stop ermee.
Veel plezier, en film het ajb.quote:Ik snuif nog liever aan een negerdrol.
Try me. Ik spuig je in je mond en dan heb je ook aidz!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]Ik blaas zoveel rook uit op je gezicht dat je de komende maanden loopt te spacen als een motherfucker.
[..]
Veel plezier, en film het ajb.
Onbegrijpelijk dat mensen zichzelf en andere die absolute kankerzooi nog aandoen, waar ben je in Godsnaam mee bezig? Groei een paar kloten en stop met je druk maken..quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:23 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen zichzelf en anderen die absolute kankerzooi nog aandoen, waar ben je in Godsnaam mee bezig? Groei een paar kloten en stop ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |