Komen d´r ook vrouwen?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
De dag waarop menig KLB baasje voor het eerst van zijn leven tieten in levende lijven gaat zien.
Ik heb ze nog steeds niet gezienquote:Op zondag 21 juni 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
Na de foto's te hebben gezien van de vorige meet in Utrecht waag ik mij er echt niet aan
Alsof er vrouwen komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
De dag waarop menig KLB baasje voor het eerst van zijn leven tieten in levende lijven gaat zien.
Dit.quote:
En dit.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
Na de foto's te hebben gezien van de vorige meet in Utrecht waag ik mij er echt niet aan
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef Biels het volgende:
Ik ga alleen als phpmystyle komt en we naar een fatsoenlijke tent gaan in plaats van fucking pauperteasers. Je bent toch geen toerist man, mijn god.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nog suggesties voor een andere plek dan?
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef Biels het volgende:
Ik ga alleen als phpmystyle komt en we naar een fatsoenlijke tent gaan in plaats van fucking pauperteasers. Je bent toch geen toerist man, mijn god.
Ik ga je een hele dag lang pesten, en dat zonder je op spelling te kunnen pakken.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw, heb ik nog fans ook?![]()
Anyway, als het in de buurt van zwolle is kom ik.
Moet je niet vreemd opkijken als je eind van de avond een voortand mist. Maar jongeman, drink jij wel alcohol?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ga je een hele dag lang pesten, en dat zonder je op spelling te kunnen pakken..
Ziet er prima uit.quote:
Maar dan zonder S, toch?quote:
Ja wat is het nouquote:
Ik ga niet naar zwolle reizen:')quote:
quote:
quote:Timeless is een echt funcafé met voor ieder wat wils.
Gezelligheid slaat de klok, daar zorgen wij wel voor!
Muziek om op te feesten, een dansvloer om op te dansen en altijd wel een aanbieding die jou goed uitkomt!
Door de week kun je bij ons ook biljarten, darten en andere spelletjes spelen, kom dus samen met je vrienden eens bij ons langs en onthoud:
Gezelligheid kent geen tijd in Café Timeless!!
Waarom zou jij in godsnaam op een KLB-meet komen? Gewoon even tussendoor. Ik denk dat Emimich er nog sneller vrienden zou maken dan jij.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
Ok dan word het de stairway, als jullie zelf niet eens met suggesties komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |