quote:
Je moest wel lachen.quote:
welke?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik vond die gelekte tape van dr anders niet zo flatterend.
Wat was er mis aan dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:13 schreef Skylark. het volgende:
Heeft het bijgedragen aan je ontwikkeling als baas of heb je er hinder van ondervonden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia was 'ie 1999-2005 in GTST, dus ik was zo ongeveer 10.
Het heeft zeker bijgedragen, ik kende die kutjes die nu dé presentatrices/modelletjes zijn allang van GTST.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heeft het bijgedragen aan je ontwikkeling als baas of heb je er hinder van ondervonden?
Is dat wijf niet intens ongelukkig met zichzelf?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:40 schreef Sempiterna het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft geen snor, lacht lief en heeft een gucci tas.
huhquote:
je spreekt nederlandsquote:
Tuurlijk ik moet tijd vrijmaken voor mijn fans ofcoursequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef dagdag het volgende:
[..]
je spreekt nederlands
camilla hoe is het met jou
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tuurlijk ik moet tijd vrijmaken voor mijn fans ofcourse
Goede trollquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:13 schreef Skylark. het volgende:
Goeie toevoegingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt. Vooral op de laatste 2 ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goeie toevoegingZe had zo kwart Indo kunnen zijn of zo
Ik weet nog wel dat ze een keer in een topic tegenover elkaar stonden. En bijna iedereen koos voor Dunyaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op sommige plaatjes lijkt ze een beetje op Maryam Hassouni ()
gekloond kut kindquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze een keer in een topic tegenover elkaar stonden. En bijna iedereen koos voor Dunya
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |