Ik ben vanmorgen eerder opgestaan om frambozen en aardbeien te plukken en er een smoothie van te makenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
zo! Ik had vandaag op mijn werk een grote schaal met aardbeitjes en druifjes
Dat lijkt me beter dan dat de plaatselijke cokedealer dankzij jou binnen loopt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
De kersenboer loopt weer binnen door me.
Ach, dan moet ik ook mijn hoofd leegmaken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan dat de plaatselijke cokedealer dankzij jou binnen loopt.
Ik misgun het je ook niet hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan moet ik ook mijn hoofd leegmaken.
Je hebt een spiegel tussen je benen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Mmm, zal ik morgen een rokje aantrekken en iedereen verblinden?
Kom je morgen naar Den Haag?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Mmm, zal ik morgen een rokje aantrekken en iedereen verblinden?
Als je morgen toch niet naar Den Haag komt hoef je van mij geen rokje aan te trekken.quote:
Erg kortquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kort denk je dat mijn rokjes zijn?
Full Brazilian wax dan maar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik ook boven de knieën scheren, daar heb ik geen zin in.
Van CherryLips naar cHairyLegs...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik ook boven de knieën scheren, daar heb ik geen zin in.
Eetse!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Een beetje vent kauwt daar wel doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |