Wat lief!quote:
Liefie!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat lief!
Sorry ik heb het een beetje druk lately met andere dingen en zo
Smakelijkquote:
Straks pas... Eerst even mijn hoofd leegmaken...quote:
Je gaat aan de sterke drank begrijp ik?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks pas... Eerst even mijn hoofd leegmaken...
Nee, dat begrijp je blijkbaar niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
Je gaat aan de sterke drank begrijp ik?
Kennelijk niet nee, maar ik weet niet of ik dat erg moet vindenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef AirwiN het volgende:
Zoals de Egyptenaren de doden mummificeerden? De hersenen door de neus naar buiten halen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan anders...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
Zoals de Egyptenaren de doden mummificeerden? De hersenen door de neus naar buiten halen?
Ik ben vanmorgen eerder opgestaan om frambozen en aardbeien te plukken en er een smoothie van te makenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
zo! Ik had vandaag op mijn werk een grote schaal met aardbeitjes en druifjes
Dat lijkt me beter dan dat de plaatselijke cokedealer dankzij jou binnen loopt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
De kersenboer loopt weer binnen door me.
Ach, dan moet ik ook mijn hoofd leegmaken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan dat de plaatselijke cokedealer dankzij jou binnen loopt.
Ik misgun het je ook niet hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan moet ik ook mijn hoofd leegmaken.
Je hebt een spiegel tussen je benen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Mmm, zal ik morgen een rokje aantrekken en iedereen verblinden?
Kom je morgen naar Den Haag?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Mmm, zal ik morgen een rokje aantrekken en iedereen verblinden?
Als je morgen toch niet naar Den Haag komt hoef je van mij geen rokje aan te trekken.quote:
Erg kortquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kort denk je dat mijn rokjes zijn?
Full Brazilian wax dan maar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik ook boven de knieën scheren, daar heb ik geen zin in.
Van CherryLips naar cHairyLegs...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik ook boven de knieën scheren, daar heb ik geen zin in.
Eetse!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Een beetje vent kauwt daar wel doorheen.
Scherp!quote:
Dit was al bijna een latertje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:47 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb het idee dat jij steeds vroeger opstaat Godt!
mogguh trouwens!
Mja, ik stond ook wederom vroeg op, kijk even teletekst en zie 4 paginas met MJ nieuws. Ondanks al het negatieve nieuws van de laatste tien jaar, toch weer een poplegende die heen is gegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit was al bijna een latertje.
Ik was de hele week eigenlijk al vroeger maar ik post niet altijd.
Ik poste nu toch al vanwege het onverwachte nieuws over MJ.
Ja het is zonde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik stond ook wederom vroeg op, kijk even teletekst en zie 4 paginas met MJ nieuws. Ondanks al het negatieve nieuws van de laatste tien jaar, toch weer een poplegende die heen is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |