Succes.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef Tegan het volgende:
Wish me luck, over paar uur heb ik een kijkavond.
Een kijkavond is een avond waar belangstellenden naar een kamer kijken, en huisgenoten de belangstellende 'keuren'. Dus een soort sollicitatie naar een kamer.quote:
Ah oke, openhuis met iets extra's.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Een kijkavond is een avond waar belangstellenden naar een kamer kijken, en huisgenoten de belangstellende 'keuren'. Dus een soort sollicitatie naar een kamer.![]()
Veel succes, Tegan!
Wow, dat heb je snel voor elkaar! Spannendquote:Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef Tegan het volgende:
Wish me luck, over paar uur heb ik een kijkavond.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Ik werd net gebeld dat ik het niet ben geworden.
Jammer, maar dat hoort erbij, het is in zekere zin solliciteren naar je eerste baan: een tijdje schieten met hagel en uiteindelijk raak je wel watquote:
Het is logisch dat je dat denkt, dat doet iedereen in zo'n geval, maar eigenlijk slaat het nergens op, want zoals jezelf al zei kunnen ze nog helemaal geen beeld van je gevormd hebben. Ik heb vaak aan de andere kant gezeten bij dit soort sessies en ik kan nou niet zeggen dat ik de keuzes die ik maakte kon berederen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
maar toch denk ik dan wat er mis met mij is enzo, en wat ik anders moet doen volgende keer.
Ik kan me herinneren dat we ooit een jongen uit Ochten op zo'n sessie te gast kregen. Hij wa 1 van de laatsten die mocht komen, dus we hadden al behoorlijk wat bier op, vervolgens hebben we het met hem alleen maar over de pedofiel van Ochten gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is logisch dat je dat denkt, dat doet iedereen in zo'n geval, maar eigenlijk slaat het nergens op, want zoals jezelf al zei kunnen ze nog helemaal geen beeld van je gevormd hebben. Ik heb vaak aan de andere kant gezeten bij dit soort sessies en ik kan nou niet zeggen dat ik de keuzes die ik maakte kon berederen.
Het Leven!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Thanks babe!
Nu moeten we het over vrolijke dingen gaan hebben hoor.
Soms merk je toch dat je van calvinistische huize bent.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Q. het volgende:
SCHANDALIG! Dat dat zomaar mag!
Heb jij die dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef Q. het volgende:
Jeugdzondes zijn trouwens okay.
Dat is heel wat anders.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:28 schreef Q. het volgende:
Serieus! Nou ja. Ik zondig nou naar aanleiding van mijn jeugd.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:04 schreef Burdie het volgende:
Q pas je wel op dat je doordeweeks niet per ongeluk glimlacht?
Uiteraard! De baas mag het natuurlijk niet zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:04 schreef Burdie het volgende:
Q pas je wel op dat je doordeweeks niet per ongeluk glimlacht?
Hij zou wel eens kunnen denken dat je lol hebt in je werk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard! De baas mag het natuurlijk niet zien.
Iedereen heeft weleens zo'n dag, komt wel weer goedquote:
Zei ik ergens dat ik het niet hebquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef Pheno het volgende:
Je kunt beter een andere baan zoeken als je het niet hebt
Je geeft aan dat het tegenovergestelde normaler is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat ik het niet heb?
Dat zeg ik nergens, dat is jouw interpretatiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
Je geeft aan dat het tegenovergestelde normaler is.
Leg de zin dan maar anders uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, dat is jouw interpretatie.
En toen ging hij doodquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ben benieuwd of dit topic vol is voordat er iemand weer leeft.
Ik heb het merendeel van de data van mijn hdd al kunnen redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |