Integendeel, het gaat niet goed in de accountancy, dus hij zal ontzettend blij zijn met je.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God ik moet morgen de accountant bellen, die zal ook wel denken, heb je haar weer.
Het is de vader van m'n zwager, dus hij deed het gratisquote:Op zondag 21 juni 2009 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Integendeel, het gaat niet goed in de accountancy, dus hij zal ontzettend blij zijn met je.
Spinazie met boursin, spekjes en pastaquote:Op zondag 21 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Spinazie en pasta vind ik ook geen toffe combinatie.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef Tegan het volgende:
Ik eet ook wel graag spinazie, alleen dan niet verwerkt in een gerecht. Gewoon los op mijn bord als groente, met aardappelpuree ofzo, lekker
.
Met boursin, spekjes en pasta heb ik vorige week gegetenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Spinazie met boursin, spekjes en pasta![]()
Spinazie met rode saus en salami in de lasagna![]()
Nu ben ik ook wel een ontzettend spinaziemonster moet ik toegeven.
Tot op heden ben ik alleen nog maar prettig verrast door jouw keuze!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:36 schreef Litpho het volgende:
Ik zal nog eens een restaurantje voor je uitzoeken.
De Garde - geen grote kaart, maar erg goed verzorgd. En toen we er woensdag waren een andere kaart dan dezequote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot op heden ben ik alleen nog maar prettig verrast door jouw keuze!
Ik zie wel wat lekkere dingen staan...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef Litpho het volgende:
De Garde - geen grote kaart, maar erg goed verzorgd. En toen we er woensdag waren een andere kaart dan deze.
Alle mensen met wie ik in Utrecht afspreek doen mij de stad totaal vergeten...quote:
Dat verhaal staat in mijn mailbox als ik in Rotterdam ben neem ik aan?quote:Op maandag 22 juni 2009 06:50 schreef Q. het volgende:
Trien.
Eens kijken hoe hard ik kan werken op anderhalf uur slaap.
Verhaal:quote:Op maandag 22 juni 2009 06:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat verhaal staat in mijn mailbox als ik in Rotterdam ben neem ik aan?
Succes.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef Tegan het volgende:
Wish me luck, over paar uur heb ik een kijkavond.
Een kijkavond is een avond waar belangstellenden naar een kamer kijken, en huisgenoten de belangstellende 'keuren'. Dus een soort sollicitatie naar een kamer.quote:
Ah oke, openhuis met iets extra's.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Een kijkavond is een avond waar belangstellenden naar een kamer kijken, en huisgenoten de belangstellende 'keuren'. Dus een soort sollicitatie naar een kamer.![]()
Veel succes, Tegan!
Wow, dat heb je snel voor elkaar! Spannendquote:Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef Tegan het volgende:
Wish me luck, over paar uur heb ik een kijkavond.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Ik werd net gebeld dat ik het niet ben geworden.
Jammer, maar dat hoort erbij, het is in zekere zin solliciteren naar je eerste baan: een tijdje schieten met hagel en uiteindelijk raak je wel watquote:
Het is logisch dat je dat denkt, dat doet iedereen in zo'n geval, maar eigenlijk slaat het nergens op, want zoals jezelf al zei kunnen ze nog helemaal geen beeld van je gevormd hebben. Ik heb vaak aan de andere kant gezeten bij dit soort sessies en ik kan nou niet zeggen dat ik de keuzes die ik maakte kon berederen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
maar toch denk ik dan wat er mis met mij is enzo, en wat ik anders moet doen volgende keer.
Ik kan me herinneren dat we ooit een jongen uit Ochten op zo'n sessie te gast kregen. Hij wa 1 van de laatsten die mocht komen, dus we hadden al behoorlijk wat bier op, vervolgens hebben we het met hem alleen maar over de pedofiel van Ochten gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is logisch dat je dat denkt, dat doet iedereen in zo'n geval, maar eigenlijk slaat het nergens op, want zoals jezelf al zei kunnen ze nog helemaal geen beeld van je gevormd hebben. Ik heb vaak aan de andere kant gezeten bij dit soort sessies en ik kan nou niet zeggen dat ik de keuzes die ik maakte kon berederen.
Het Leven!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Thanks babe!
Nu moeten we het over vrolijke dingen gaan hebben hoor.
Soms merk je toch dat je van calvinistische huize bent.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Q. het volgende:
SCHANDALIG! Dat dat zomaar mag!
Heb jij die dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef Q. het volgende:
Jeugdzondes zijn trouwens okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |