6 qonmannquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:16 schreef starla het volgende:
roodeschool
Hij leeft.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef BasOne het volgende:
Wij willen vraag, wij willen vraag, wij willen vraag
Geef die boer een stoel en een hengel, aas heeft ie alquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Aas en boer?
op het eind...dus 5 kaartenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef qonmann het volgende:
Twee Azen ?
+ 1quote:
Royal Flush ass, koning, vrouw, boer, 10. van dezelfde kleurquote:
Tussen 3 haakjes, schoppen is toch niet van belang?quote:
I pity the dealer that has Chuck norris, Steaven seagul, Arnold swarzenegger and Sly stallone at his tablequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:53 schreef Terpentin07 het volgende:
Je hebt echt pech als je met Chuck Norris en Steven Seagal poker speelt.
Marter?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:54 schreef qonmann het volgende:
De mooie naam van de beginkaarten Ace/King:
Looks great but never wins, naar de initialen van Anna Kournikova
[ afbeelding ]
Hoe heet dit beestje ?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: nerts.
Dat heet omkoping.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:02 schreef BasOne het volgende:
Ik heb potdulleme een leuke vraag, doe eens een makkelijke (en PM me het antwoord)
Nee, dat is als ik er iet voor in ruil geefquote:
rechenmaschinequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk apparaat werd in 1623 voor het eerst gebouwd door Wilhelm Schickard?
Nooit gehoord van De Canvascrack?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet zoiets nou man. Iedereen loopt te googlen
Mwe ik heb een ICT opleiding gehad, met de complete geschiedenis van de Abacus tot de Z3 tot de C64 tot nu..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet zoiets nou man. Iedereen loopt te googlen
I've got a crack in my buttocksquote:
Ik ben Drs in de fysische Geografie. En ik werk in de IT. Ben MCSA ook inmiddels, maar dat ik er nou echt kijk op heb of zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:10 schreef BasOne het volgende:
Ik ben officieel gediplomeerd Webdesigner
Maar ik kan voor geen meuk programmeren
Het zit em ook in het design,ik ontwerp, anderen maken
Microsoft Certified System Admioninstratorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben Drs in de fysische Geografie. En ik werk in de IT. Ben MCSA ook inmiddels, maar dat ik er nou echt kijk op heb of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |