Nooit gehoord van De Canvascrack?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet zoiets nou man. Iedereen loopt te googlen
Mwe ik heb een ICT opleiding gehad, met de complete geschiedenis van de Abacus tot de Z3 tot de C64 tot nu..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet zoiets nou man. Iedereen loopt te googlen
I've got a crack in my buttocksquote:
Ik ben Drs in de fysische Geografie. En ik werk in de IT. Ben MCSA ook inmiddels, maar dat ik er nou echt kijk op heb of zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:10 schreef BasOne het volgende:
Ik ben officieel gediplomeerd Webdesigner
Maar ik kan voor geen meuk programmeren
Het zit em ook in het design,ik ontwerp, anderen maken
Microsoft Certified System Admioninstratorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben Drs in de fysische Geografie. En ik werk in de IT. Ben MCSA ook inmiddels, maar dat ik er nou echt kijk op heb of zo?
Je moet nog even wachten op de toekenning van het punt en dan is het jouw beurtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:17 schreef BC88 het volgende:
Hehe, mijn informaticaboek van de middelbare school in de brugklas heette zo. Heb ik toch nog iets opgestoken daar
. Moet ik nu een nieuwe vraag bedenken?
Als LaStrange jouw antwoord goedkeurt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:17 schreef BC88 het volgende:
Hehe, mijn informaticaboek van de middelbare school in de brugklas heette zo. Heb ik toch nog iets opgestoken daar
. Moet ik nu een nieuwe vraag bedenken?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:15 schreef BC88 het volgende:
Charles Babbage?
Is dat Freudiaans voor Linda Lovelace?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
lijkt me wel goed Ada Lovelance is ook nog zo'n naam , dacht ik
Deep Throat is overrated, maar wel lollig, vooral die '70's muzakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:21 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Is dat Freudiaans voor Linda Lovelace?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Linda_Lovelace
Denk het...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:21 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Is dat Freudiaans voor Linda Lovelace?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Linda_Lovelace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |