Ik ookquote:
Dat heeft Trannellius al gedaan, geen succesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef justmattie het volgende:
maak een tekening of zo, net als vroeger
Laat ze dat maar waarderen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dierendag vind ik nog wel leuk, de rest niet.
Precies, hier ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:37 schreef moonmovies het volgende:
Ik ben Moederdag vergeten, dus vergeet ik Vaderdag ook, ik moet wel consequent zijn
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Beetje stokken duwen in het hol van een paart. Nee leuk hoor.
Paart, omfgquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben erg dankbaar dat mijn ouders er nog zijn en dat ik even mijn liefde kan tonen voor hun.
Ik hoor hem nu nog.quote:
Ah, weet ik ook wie de dader uit dit filmpje is. http://www.geenstijl.tv/2(...)nyfluisteren_in.htmlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Het is een complot van de ouders! Sinterklaas blijkt immers al relatief snel niet te bestaan waarna de cadeautjes ook ophouden, aan vader- en moederdag zit je, je hele leven vast!!1!11!!!!1!!einz!!1!!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:01 schreef Appelknaller het volgende:
Wat is dit nou voor bullshit?Het is gewoon een excuus om mensen geld uit te laten geven. En als je als kind dan vraagt wanneer is het kinderdag dan zeggen ze: "Het is al iedere dag kinderdag". Wtf is dit voor een onzin, zij zijn ook iedere dag vader/moeder dus dan is het toch ook iedere dag vader/moederdag. Als het dan toch moet maak er dan tenminste ouderdag van en dan wordt er 1 cadeautje gegeven voor je ouders.
Klacht 1: Vaderdag/Moederdag
Klacht 2: Geen kinderdag
subklacht: ik ben gierig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |