Was vorig jaar dat Bing/Jack werd neergestoken of zat er nog een jaar tussen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:52 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moest lachen bij het vooruitblik naar morgenAls het maar niet weer zoals vorig jaar wordt, toen heb ik ook teveel gelachen tijdens de cliffhanger
Die van seizoen 16 was wel tofquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik vind het sowieso de laatste seizoenen al zeer matig, maar dit seizoen was echt bedroevend slecht.
Dat was seizoen 17. Vorige keer (seizoen 18) was dat Anita en Rik die onrealistische val beleefden, dankzij Dennis. Veel slechter dan dat kan het morgen niet worden, maar ik durf er niet om te wedden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was vorig jaar dat Bing/Jack werd neergestoken of zat er nog een jaar tussen?
Dat was het dieptepunt inderdaad, was twee jaar terug. Vorig jaar was met Charlie/Nick Valentijn leeft! Ontknoping, de "Dennis is weer eens dronken en laat Rik en Anita (quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was vorig jaar dat Bing/Jack werd neergestoken of zat er nog een jaar tussen?
Ik had de hele tijd het idee dat ze over lily of luke wou gaan beginnenquote:
Dit is gewoon een vorm van geestelijke mishandeling, moet je nagaan dat je daardoor wordt opgevoedquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:28 schreef verleiding het volgende:
~ Een opvangtehuis voor kussentjes.
~ NEE, IK WIL ALLEEN MAAR STRELENNN!
Die moeder van Irene is geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren deze al gepost?
Nick verzuipt? Of moet zitten voor moord op Maxime?
(weet iemand in hoeverre Maxime een tijdelijke rol is?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er in de cliffhanger
NIET LEZEN ALS JE HET NIET WILT WETENtja, dit is een vraag en geen feit dus weet nog niemand wat er in de cliff van morgen gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we wachten het morgen wel af
Lily, my darling....quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef dollce het volgende:
[..]
Ik had de hele tijd het idee dat ze over lily of luke wou gaan beginnen
Vind ik ook , eindelijk VAART in de serie, wel jammer dat het pas op het eind van het seizoen gebeurt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:36 schreef nWo4Life het volgende:
Ik moest even wennen aan Lucas, maar dat komt wel goed. Benieuwd hoe die verhaallijn gaat lopen. Het tempo lijkt wel goed als ie Dex nu al aan het versieren is.
liever lorena dan poephoof bing eerlij kgezegt, dat mens komt echt overal mee wegquote:Ik ben zo blij dat Bing de zak is. Laat hem gauw de gevangenis in gaan!![]()
Het is wel vaker geweest dat er ineens vaart in verhaallijnen lijkt te komen, maar dat kan tegenwoordig zo doodbloeden of ineens enorm langdradig worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Vind ik ook , eindelijk VAART in de serie, wel jammer dat het pas op het eind van het seizoen gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |