Niet iedereen heeft een camquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:30 schreef Noortje. het volgende:
Sowieso de vraag "wat voor kleding draag je?". DAT ZIE JE TOCH?!?
Het was natuurlijk even een voorbeeldvraagje om het betekenisloze woord "casual" in zinsverband te zetten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:30 schreef Noortje. het volgende:
Goed punt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het was natuurlijk even een voorbeeldvraagje om het betekenisloze woord "casual" in zinsverband te zetten.
Ja, want ieder mens heeft immers maar één outfit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:30 schreef Noortje. het volgende:
Nee precies. En op casual kleding staan al helemaal geen leuzen als 'BITCH' of '2 Hawt 4u'quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
Eens. Vooral van die mooiboys met een bling-bling en allemaal gsus en gstar kleding, die stug volhouden dat ze zich casual kleden.
Als je je casual kleedt, betaal je geen 200 euro voor een broek
Populair.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:30 schreef Arcturus het volgende:
Goed punt van TS. Zelfde geldt voor het woord 'mainstream', weet nooit precies wat er nu mee bedoeld wordt
Als je Gsus en Gstar casual noemt ben je echt een retardquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
Eens. Vooral van die mooiboys met een bling-bling en allemaal gsus en gstar kleding, die stug volhouden dat ze zich casual kleden.
Als je je casual kleedt, betaal je geen 200 euro voor een broek
Idd, mainstream = hoofdstroming = wat de meute draagtquote:
H&M casual noemenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Casual vind ik echt van die veilige H&M kleding.
[..]
Idd, mainstream = hoofdstroming = wat de meute draagt.
Ja echt he, ik zie ook wel vaak mannen waarbij je gewoon kan zie dat hun partner alles bij elkaar gezocht heeft.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:00 schreef Dipkip het volgende:
Vooral het soort casual waarbij je kunt zien dat ze 's ochtends een half uur eerder zijn opgestaan om precies de juiste kleding bij elkaar te zoeken voor een 'casual look' vind ik pijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |