quote:Op zondag 21 juni 2009 21:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die had zeker niet dat matrozenmotiefje?
vind dit een best mooi shirt eigenlijkquote:
Vind, persoonlijk, de combinatie zwart/groen mooier. En dan hetgeen de trainers aanhadden.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
vind dit een best mooi shirt eigenlijk
Is geen vest maar een jack toch? En ook niet echt 'casual'.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die casuallijn van Puma is ook heel mooi dit jaar. Dat Rotterdam-skyline-vest.
Niets voor mij helaas tho'
Deze dus:
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind, persoonlijk, de combinatie zwart/groen mooier. En dan hetgeen de trainers aanhadden.
Ik zou deze kopen als die skyline en dat groen-wit-groen er niet op stond.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die casuallijn van Puma is ook heel mooi dit jaar. Dat Rotterdam-skyline-vest.
Niets voor mij helaas tho'
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ze noemen het zelf al jaren hun casuallijn in ieder geval: http://shop.feyenoord.nl/(...)bd2390854fbdf%2fmd5}quote:Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is geen vest maar een jack toch? En ook niet echt 'casual'.
Castaignos verkopen zou echt het domste ooit zijn. Zucht. Volgend seizoen lopen alle dure spelers de deur uit, Feyenoord heeft al geld van de investeerders om dit seizoen nog spelers te kopen, dus waarom dan één van de grootste talenten uit de jeugd verkopen.quote:Been gaat Castaignos al kans geven
ROTTERDAM - Het grote talent Luc Castaignos krijgt van trainer Mario Been de kans zich in de kijker te spelen bij de hoofdmacht.
De 16-jarige spits, international van het Nederlands elftal onder zeventien jaar, mag van de oefenmeester na terugkeer van zijn vakantieadres ‘één tot tweemaal per week’ aansluiten bij de A-selectie.
Castaignos is in beeld bij onder meer de Engelse topclub Arsenal. De spits staat volgens zaakwaarnemer Arie Treffers open voor een vertrek naar de club van Arsène Wenger, maar wil dan komend seizoen wel op huurbasis voor Feyenoord blijven spelen. ,,Ik ken Luc Castaignos nog niet goed, maar zijn trainer van B1, Cor Adriaanse, is erg enthousiast over hem,’’ zegt Been. ,,En dat is Cor niet snel bij een talent. Castaignos is in beeld bij zeer grote clubs, dus moeten ook wij hem perspectief bieden. Hij is pas zestien jaar oud. Maar als je goed genoeg bent, ben je ook oud genoeg. Ik ga straks eens een keer goed met hem praten. Dan vertel ik hem wat wij van plan zijn.’’
De oefenmeester deelde tot op heden nog geen rugnummer één uit aan één van zijn doelmannen Rob van Dijk, Darley en Erwin Mulder. ,,Zolang er geen zekerheid is of wij nog een andere keeper halen, deel ik geen nummer één uit. Als er niemand komt, kunnen die gasten het uitvechten,’’ aldus Been.
Maar volgens mij WIL Feyenoord hem wel kwijt.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:50 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord kan ook niet anders. Je moet die jongen zoveel mogelijk pleasen wil je hem niet kwijtraken. Been is daar wel de juiste man voor.
Nu krijg je ook meer voor hem dan volgend jaar. Dan zijn ze hem alweer half vergeten, nu is het nog een hype. Ik zie hem namelijk niet regelmatig in Feyenoord 1 spelen komend seizoen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:50 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord kan ook niet anders. Je moet die jongen zoveel mogelijk pleasen wil je hem niet kwijtraken. Been is daar wel de juiste man voor.
Is natuurlijk geen argument, omdat een speler op zijn 16e er niet meer dan 10 per jaar in het eerste inschiet moet je hem maar verkopen? Spelers moet groeien en rijpen, en die tijd moet je ze gunnen. Je transferbeleid moet je niet laten afhangen van de waan van de dag.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu krijg je ook meer voor hem dan volgend jaar. Dan zijn ze hem alweer half vergeten, nu is het nog een hype. Ik zie hem namelijk niet regelmatig in Feyenoord 1 spelen komend seizoen.
Ik ook niet, zou het zelfs onverstandig vinden om hem komend seizoen al te laten debuteren. Laat hem eerst de A meemaken.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu krijg je ook meer voor hem dan volgend jaar. Dan zijn ze hem alweer half vergeten, nu is het nog een hype. Ik zie hem namelijk niet regelmatig in Feyenoord 1 spelen komend seizoen.
quote:Deze week nog nieuwe aankoop
Mario Been laat tegenover het AD weten dat de club spoedig een verdediger hoopt te verwelkomen. 'Ik hoop dat hij zaterdag bij de eerste oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord al van de partij is. Leo Beenhakker heeft mij toegezegd dat er geld is. Er moéten een centrale verdediger en een aanvaller bijkomen. En eventueel een keeper, als zich op de markt een buitenkans voordoet. Hoeveel geld er is? Er zijn dagen bij dat ik het niet in mijn zak heb…'
Been heeft de hoop op de komst van spits Sekou Cissé ook nog niet opgegeven, maar legt prioriteit nummer één dus bij een nieuwe verdediger. Ook met keeper Jerzy Dudek werd gesproken, maar de kans dat de Pool van Real Madrid naar Nederland komt, lijkt klein. 'Ik heb er al weken niets meer van gehoord' laat Been weten tegenover de krant.
Het is in ieder geval een hijquote:Ik hoop dat hij zaterdag bij de eerste oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord al van de partij is.
Heheheh. Zolang ze maar niet die gekke Kah kopen van Roda.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kunnen we Leonardo en Van der Meijde afstrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |