Ja, maar dan groen-zwart. Zo ziet het er wel weer een beetje jammer uit:quote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat 'Are you watching Amsterdam' is inderdaad een beetje...ja, laten we het maar 'jammer' noemen. Verder een mooi filmpje, Dirk. Dit was weer het hoogtepunt van Feyenoord dit seizoen.![]()
De shirts vallen nu ik het zo zie inderdaad mee, ik had de matrozenpakjes nog in m'n hoofd maar dit is gewoon een klassiek Feyenoordshirt. Zijn de uitshirts ook zo? Groen-wit dan.
quote:Bahia: "Mijn rol is veranderd bij Feyenoord"
André Bahia was zondagmiddag één van de meest toegejuichde spelers van Feyenoord op de eerste training. De mandekker is de langszittende Feyenoorder in de selectie en voelt dat zijn rol is veranderd.
Waar Bahia eerder nog werd gezien als een onzekere factor bij de Rotterdammers, groeide de Braziliaan het afgelopen seizoen uit tot sterkhouder van de ploeg. Ook Het Legioen ontging dat niet. "Vandaag was de eerste keer dat mijn naam nadrukkelijk werd gescandeerd bij de eerste training", jubelt hij op de clubsite.
"Daar spreekt veel vertrouwen uit en ik voel me ook verantwoordelijk", vervolgt Bahia. "Ik wil er alles aan doen om Feyenoord daar te krijgen waar het hoort. Daarnaast voel ik me verplicht om me te ontfermen over de jonge spelers, zoals dat in het verleden ook over mij is gedaan."
De verdediger heeft hoge verwachtingen van het aankomende seizoen onder Mario Been. "Ik wil eindelijk kampioen worden. Natuurlijk weet ik dat we achtereenvolgens zevende, zesde en zevende zijn geworden, maar ik denk dat de situatie nu anders is. Ik denk dat Mario Been voor Feyenoord het verschil gaat maken. Hij is slim, weet wat hij wil en kan goed omgaan met de spelers. Dat laatste is in mijn ogen heel belangrijk."
Trouwens tussen de trainingen door even wezen luchen en zuipen bij dat restaurant in het Maasgebouw, goed te doen hoor.quote:Ruim 12.000 supporters op eerste trainingsdag
De opkomst op de eerste trainingsdag van het seizoen 2009/2010 was massaal. Liefst 12.000 supporters bezochten, verdeeld over de ochtend- en middagtraining, het trainingsveld naast De Kuip. Daar namen zij plaats op de speciaal opgebouwde tribunes of achter de hekken rondom het veld. De middagtraining begon om 15:00 uur. Hierbij toonde de selectie voor de eerste maal het nieuwe groen-zwarte uittenue.
Bij de tweede training van de dag ontbrak in vergelijking met de ochtendsessie alleen Erwin Mulder. De doelman heeft officieel vrijaf in verband met internationale verplichtingen die hij eerder deze maand had, maar wilde desondanks graag aanwezig zijn bij de eerste oefensessie van het jaar.
12.000 man, waar anders?![]()
Hoezo?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:23 schreef Ritmo het volgende:
Guzman, blijf maar lekker een seizoen wegrotten op de bank of tribune.Hoop dat Been zo slim is om hem niet teveel op te stellen.
Hij had gewoon voor 1 of 2 jaar bij moeten tekenen. Hou niet van zulke spelers die hun club geen cent gunnen nadat ze zoveel jaren bij die club gezeten hebben.quote:
Oh, zo. In het artikel van de VI stond dat hij best bereid is bij te tekenen, ik snap niet waarom de gesprekken over contractverlenging nog niet van start zijn gegaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij had gewoon voor 1 of 2 jaar bij moeten tekenen. Hou niet van zulke spelers die hun club geen cent gunnen nadat ze zoveel jaren bij die club gezeten hebben.
Gudde doet de technische zaken momenteel. Ik gaf antwoord op een vraag.quote:
Ik denk niet dat Gudde die doet. Ik denk dat Don Leo dat tegenwoordig doet.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gudde doet de technische zaken momenteel. Ik gaf antwoord op een vraag.
Dat lijkt me vreemd aangezien hij geen officiële functie heeft.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gudde die doet. Ik denk dat Don Leo dat tegenwoordig doet.
Gudde is er verantwoordelijk voor denk ik. Beenhakker heeft toch nog steeds geen officiële functie? Maar Been en Beenhakker zullen daar ook wel over gaan neem ik aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gudde die doet. Ik denk dat Don Leo dat tegenwoordig doet.
Die had zeker niet dat matrozenmotiefje?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vond trouwens dat lichtblauwe trainingsshirt mooier dan het uit en thuisshirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |