Of je gaat er gewoon niet heen en je hebt een prima lopende windows.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Best een goede vergelijking met Windows die je hier maakt
Of je gebruikt geen Windows en hebt een prima lopende computer waarmee je niet op je tellen hoeft te passenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:32 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Of je gaat er gewoon niet heen en je hebt een prima lopende windows.
Wat is je punt van dit verhaaltje? Dat de harddisks van Acers niet overlijden ofzo?quote:Het is gewoon zo. Wij hebben 1 mac gebruiker in onze klas, en dat was omdat zijn Windows altijd vol zat met rotzooi. Nou heeft ie niks meer omdat zn harde schijf overleed van zn Mac
Ik hoef niet op mijn tellen te passen hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of je gebruikt geen Windows en hebt een prima lopende computer waarmee je niet op je tellen hoeft te passen
[..]
Wat is je punt van dit verhaaltje? Dat de harddisks van Acers niet overlijden ofzo?
Dat moet je wel, je geeft zelf aan dat je "ermee om moet kunnen gaan".quote:Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik hoef niet op mijn tellen te passen hoor
Harde schijven kunnen altijd stuk gaan, of je nou een Mac of een PC hebt. Ik snap echt niet wat je met dit "argument" wil zeggen.quote:En mijn harde schijf blijkt van goede kwaliteit te wezen.
Op mijn stage komt er wekelijks een leerling met een Fujitsu Siemens laptop. En 9 van de 10 keer is dat een kapotte schijf. Enige wat ik hoef te weten is wat voor blackscreen error ze krijgen en ik stuur ze door om dat ding op te sturen, omdat hij #91 is met dat probleem. Fujitsu's zijn dan ook echt kutlaptops. Mijn laptop is dan ook niet alles, dat geef ik toe. Maar ben er zeker tevreden mee. En dat ie dik en zwaar is hoor je mij niet huilen. 3,4 kg is niks, en hij gaat toch in een laptoptas.
Wat is nou het verschil? Ik doe er geen moeite voor hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat moet je wel, je geeft zelf aan dat je "ermee om moet kunnen gaan".
[..]
Harde schijven kunnen altijd stuk gaan, of je nou een Mac of een PC hebt. Ik snap echt niet wat je met dit "argument" wil zeggen.
Het kan elke laptop in de hoge klasse wel wezen. Het punt is dat ik nu die Acer bezit, en ik er meer over weet dan bijvoorbeeld over een Asus C90quote:Op zondag 21 juni 2009 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er zo belangrijk is aan die acer.
Waarom niet, daar zijn ze voor gemaakt?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef Sjibble het volgende:
Sowieso niet slim om een dure macbook mee naar school te nemen, toch?
Da's de ik-fase. Alles op zichzelf betrekken. Dat herken je toch als vader?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wat heeft die acer in godsnaam met dit topic te maken. Welk punt wil je nu maken?
Of: niet wilde passen. Goede reden toch? Ik wil ook niet bij elke klik bang zijn of ik m'n systeem misschien sloop.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Punt was dat hij een Mac kocht omdat hij gewoon niet op "zijn tellen kon passen"
En vervolgens natuurlijk op basis van n=1 uitspraken doen in het algemeen. Priceless.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Da's de ik-fase. Alles op zichzelf betrekken. Dat herken je toch als vader?
Ik zit me keihard af te vragen waar ik moet klikken om mn systeem te slopen?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:24 schreef Tijn het volgende:
Ik wil ook niet bij elke klik bang zijn of ik m'n systeem misschien sloop.
Natuurlijk is het een beetje gechargeerd gesteld, maar het is wel degelijk zo dat als je niet "goed" met je systeem omgaat, je de boel als gebruiker redelijk eenvoudig om zeep kan helpen in Windows.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zit me keihard af te vragen waar ik moet klikken om mn systeem te slopen?
Ik lees een beetje vanaf de zijlijn mee hier en lach me half dood over alle argumenten die de Macboys hier aandragen waarom Windows kut is, sommigen snijden hout, sommige kunnen waar zijn, maar dat je je systeem met 1 klik kan slopen is natuurlijk nonsens en dat weet jij ook
welke argumenten worden er dan aangedragenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zit me keihard af te vragen waar ik moet klikken om mn systeem te slopen?
Ik lees een beetje vanaf de zijlijn mee hier en lach me half dood over alle argumenten die de Macboys hier aandragen waarom Windows kut is, sommigen snijden hout, sommige kunnen waar zijn, maar dat je je systeem met 1 klik kan slopen is natuurlijk nonsens en dat weet jij ook
Zit er een Rollback functie in OSX?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een beetje gechargeerd gesteld, maar het is wel degelijk zo dat als je niet "goed" met je systeem omgaat, je de boel als gebruiker redelijk eenvoudig om zeep kan helpen in Windows.
Met alle andere besturingssystemen gebeurt dat heel wat minder snel.
Alleen timemachine, maar als je niet backupped heb je daar niets aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zit er een Rollback functie in OSX?
Toch mooi een puntje voor Windows dan, is imho het beste feature wat er met XP bijgekomen is.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen timemachine, maar als je niet backupped heb je daar niets aan.
Windows Me had de Restore functie alquote:Op zondag 21 juni 2009 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toch mooi een puntje voor Windows dan, is imho het beste feature wat er met XP bijgekomen is.
Hoewel je het bij windows ook gewoon nodig hebt..
Wat moet je met een feature die je niet nodig hebt, even los van het backuppen van je bestanden.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toch mooi een puntje voor Windows dan, is imho het beste feature wat er met XP bijgekomen is.
Hoewel je het bij windows ook gewoon nodig hebt..
Noem eens een OS X virus dan... Een virus he, dus een programma dat het systeem automatisch besmet ZONDER een challenge voor het beheerderswachtwoord. Wat alleen mogelijk is als er een security lek misbruikt wordt. De UNIX-ondergrond maakt het een vrij veilig systeem, en er komen zeer regelmatig security updates uit, o.a. om nieuw gevonden lekken in de open-source componenten te dichten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:44 schreef VNA9216 het volgende:
Geen virusscan op een mac installeren = dom, OOK voor OSX zijn er virussen.
Meer dan 3 GB ram kan je vergeten onder 32 Bits, en met 64 Bits vista of XP heb je een heleboel compatibiliteitsproblemen met je applicaties.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:24 schreef Afvoerput het volgende:
Ik gooi er nog even wat plaatjes in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |