Oei dat klinkt wel verleidelijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:44 schreef Sugar het volgende:
Iemand zin om mee te gaan naar het theaterfestival in het park vanmiddag? E-town it is en eten kan daarna bij mij. Nou?
Het gekke is dat de zon net nog scheen. Opeens betrok het en begon het hard te regenen. Nu is het weer droog en ik zie een mager zonnetje. Maar ik zal regelen dat het zaterdag mooi weer isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:14 schreef Ynske het volgende:
getver dat t bij jullie regent Asyniur. zorg eens dat t zonnetje terugkomt
k wil wel goed weer hebben daar deze week
o ik dacht dat brandnetelthee zo gezond voor je was ivm zuiveren enzo.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:15 schreef Stout het volgende:
Die van mij is nu de was aan het ophangen
maar soms plak ik m ook met liefde achter het behang !
Kamillethee is ook niet bedoeld om te drinken in mijn ogen maar om te stomen of gorgelen
Ik drink altijd rooibos, t enige waar ik geen maagzuur van krijg. Of brandnetel maar die mag je niet te lang drinken ivm je nieren
zaterdag pasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het gekke is dat de zon net nog scheen. Opeens betrok het en begon het hard te regenen. Nu is het weer droog en ik zie een mager zonnetje. Maar ik zal regelen dat het zaterdag mooi weer is
en weer iets geregeld: de taart![]()
Ja hallo! Ik moet nog wel wat te goed houden voor in augustus he?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
zaterdag pas
k kom vanmiddag aldie kant uit dan he
de taart geregeld. Leuk!
dit mailde iemand mij naar aanleiding van een vraag over brandneteltheequote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ik dacht dat brandnetelthee zo gezond voor je was ivm zuiveren enzo.
nou heb ik dat nog nooit geprobeerd ofzo, maar nu jij zegt dat het slecht voor je nieren is laat het het definitief in de winkel liggen.
ik heb hier tahiti in van die piramidedingetjes. die is lekker(vind ik dan) ananas/vanille en het ruikt heel fijn
quote:Hoe dan ook; de vuistregel is: drink een thee die bestaat uit 1 kruid niet langer dan vier weken als je hem niet medicinaal drinkt; en een thee die bestaat uit meerdere kruiden niet langer dan zes weken achter elkaar. Wissel daarna af.
Als je een kruidenthee gaat drinken met weinig kruiden, en dus per saldo veel vanelk van die kruiden in de pot, lees je dan in! Zie dat je meer te weten komt over die kruiden en controleer of ze inderdaad goed voor jou zijn.
Pas op met kruiden in specifieke situaties; het kunnen krachtige medicijnen zijn. Let dus vooral op als je zwanger of ongezond bent of medicijnen slikt.
tja....je mag zowat niets meerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:58 schreef miss_sly het volgende:
Die van zonnatura leken me juist wel gezond.
Ach ja, ik drink eigenlijk voornamelijk water, dus ik maak me nog geen zorgen over thee ofzo. Vind het alleen wat raar, er lijkt tegenwoordig overal wel wat mee te zijn.
posts met alleen maar 'goedemorgen' of 'hallo' oid vind ik net zo stom en onnodig in een slowchat trouwens..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Wees een beetje creatief en je hebt zo wat gepost hier.
Maar een tvpgoede morgen zeg ik.
Excuusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
posts met alleen maar 'goedemorgen' of 'hallo' oid vind ik net zo stom en onnodig in een slowchat trouwens..
Zó moeilijk moet het toch niet zijn om op een lopend gesprek in te haken?
jij zette een tvp in de sc nadat je er al gewoon gepost had, om bij te houden waar je gebleven was met lezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:53 schreef Stout het volgende:
mocht toch niet meer ? Ik ben ik elk geval op mijn vingers getikt
Ik maak er ook geen studie van hoor, maar ik hoorde via via een onzin verhaal over thee en toen ben ik eens gaan zoeken. Via via kreeg ik een mailtje van iemand die wat meer uitleg gaf.
Thee is verder prima, maar je moet dus uitkijken met sommige pure soorten en van die mixenvan zonnatura, daar zitten soms niet zulke fijne stoffen in waar bijv je darmen van slag van raken
wat zei ie nu ? Gaat ie nu braaf mee of sputterde die toch nogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zo even de jongste verschonen, dan schoenen aan en dan kan manlief mooi voor straf mee shoppen.![]()
belana, jij bent toch helemaal into the homeopathie?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:23 schreef Belana het volgende:
haai allemaal!
Ik ben niet zo'n theedrinker, maar ik vind zoethout wel erg lekker
sowieso drink ik alleen dat soort (kruiden) thee.
Maar momenteel drink ik Bambu, een koffie vervanger, omdat ik geen koffie mag van de homeopaat
zo leuk, we hebben vanmiddag/avond een BBQ bij een nichtje van mij, voor mijn tante haar verjaardag.
Dat nichtje en haar zus en aanhang heb ik al jaren niet gezien. ook de zoons met aanhang van mijn tante zijn er en mijn ouders en broer en alle kinderen. Erg leuk, zomaar een familiefeestje! Dat is dus echt heel lang geleden, eigenlijk vanwege de breuk met mijn oom, de vader van die nichtjes. (die komt ook niet hoor)
Ik heb er helemaal zin in
Ohhh dat heb ik ook heel lang gedachtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Gisteren kwam ik trouwens tot de ontdekking dat Tristan altijd gedacht heeft dat het konijnekaas is ipv komijnekaas!![]()
oh dat geloof ik ook best hoor haha ik ben niet het type dat nu accuut een klacht gaat indienen ofzo. Zolang ik er niet ziek van word vind ik het best. Maar ik was eigenlijk wel in de veronderstelling dat er in NLse supermarkten geen producten meer verkocht mochten worden die over de datum waren (vandaar ook die 35% stickers enzo.). Deze zal er wel doorheen geglipt zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:26 schreef _Bar_ het volgende:
opzich zijn die dan nog wel goed hoor, is maar 4 dagen later.
okay haha ja daar zou ik dus bang voor zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:23 schreef Sugar het volgende:
Huup, ze mag ze niet binnen laten, hoor! Nee, in de tuin in een bakje. Waar ze dan de volgende dag zomaar "ontsnapt" zijn!![]()
Grappig dat meer kindjes dat hebben. Ik vind mijn dochter best een held met dieren.
Toch niet, want ze heeft dr pizza's, of heb ik het nou weer verkeerd gelezen?quote:
Men kan pm-men! Achja is soms irritant, terwijl ik niks schokkends of wat niet waar is heb gepost.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef _Bar_ het volgende:
lol Ingrid... misschien niet zo handig om dat dan zo open en bloot hier neer te zetten
Nee hij sputterde niet tegen. We hebben een boxkleed gekocht en 2 baby shirtjes, een vaderdagcadeau voor onze vaders.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:19 schreef Stout het volgende:
[..]
wat zei ie nu ? Gaat ie nu braaf mee of sputterde die toch nog
Nou ik ga... de heren zijn thuis en ik wil even naar de markt in Alkmaar.
net als 56 sterretjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het doen Mous! al was het alleen maar om eens te zien hoe dat bij je staat
jah, mn haar zoals het nu is, in laagjes en dan zo'n voorkantje, P. gaat al in de stress, dan is het leukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met een mooie mat aan de achterkant, niet zo`n doorlopende hanekam idd
Ja, het is goed dat het, nu eindelijk gebeurt.quote:
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:57 schreef Stout het volgende:
Fijn Oxy !! Ga zo door !!
Moussy...doe maar nietGa je het niet weer lang laten groeien ?
*ik kan weer een staartje *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |