Yo!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Had je het hier al eens eerder gevraagd?
Volgens mij is het deze film:
Savannen
Wel hoor. Overduidelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:32 schreef Feeeeble het volgende:
Judgment Night?
Misschien toch niet.....
Ik heb die film (lang geleden) een keertje gezien, maar pas een aantal jaren terug heb ik na lang zoeken de titel kunnen vinden en sindsdien staat ie in mijn vote-history op IMDb.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef fayle het volgende:
[..]
Yo!
Het is 'm.
Imdb is wat leeg qua info, maar via The Veldt en Ray Bradbury is nu zeker: dawasm.
Thanks!
(en uit pure nieuwsgierigheid: kende je de film? kende je het verhaal van Bradbury dat jij 'm weet waar ieder ander in het duister taste?
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:56 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
Ja hoor, dat moet hem zijn.. Bedankt!
Alien Fury: Countdown to Invasionquote:Op maandag 20 juli 2009 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Film(meen ik)
Ging over dat er aliens vermomd als mensen op de aarde rondliepen en ze gebruikten ene inhalator om hier goed te kunnen ademen. en hun ruimteschip/vloot zou dan op de donkere kant van de maan schuilen.
Bedankt dat zal m zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:37 schreef Mirjam het volgende:
it could happen to you
Sowieso is dat met 3 kwart van de films waar hier om gevraagd wordtquote:
nou, dat valt volgens mij reuze mee, maar 'lottery ticket waitress' intypen dat kan iedereenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:19 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Sowieso is dat met 3 kwart van de films waar hier om gevraagd wordt
Doe je best met mijn vraag dan, over de jaren drie keer gevraagd maar helaas nooit gelukt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:19 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Sowieso is dat met 3 kwart van de films waar hier om gevraagd wordt
en je weet helemaal niks over personages of verhaallijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:49 schreef Fokski het volgende:
[..]
Doe je best met mijn vraag dan, over de jaren drie keer gevraagd maar helaas nooit gelukt.
Nee, helaas niet veel. Volgens mij wel over de tweede wereldoorlog en men zat een beetje in de stad te bivakeren maar iemand die de film kent zou de filmstijl direct moeten herkennen. Het zag er zo apart uit dat alles in focus was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:38 schreef Patch het volgende:
[..]
en je weet helemaal niks over personages of verhaallijn?
Misschien staat de film hier bij:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:06 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, helaas niet veel. Volgens mij wel over de tweede wereldoorlog en men zat een beetje in de stad te bivakeren maar iemand die de film kent zou de filmstijl direct moeten herkennen. Het zag er zo apart uit dat alles in focus was.
Tarkovsky gebruikt dat vaak, dan zou het Ivan's Childhood kunnen zijn, maar die is niet in het Duits.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:06 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, helaas niet veel. Volgens mij wel over de tweede wereldoorlog en men zat een beetje in de stad te bivakeren maar iemand die de film kent zou de filmstijl direct moeten herkennen. Het zag er zo apart uit dat alles in focus was.
Er is inderdaad een South Park aflevering hierover, dat is 913 Free Willzyx en daarin sturen ze uiteindelijk een Orca aan een raket vastgebonden naar de maan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:54 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb van de week star trek 4 gezien en daar is het plot dat ze terug naar het verleden moeten om wat bultruggen op te stralen en mee te nemen naar de toekomst om een buitenaards iets tevreden te stellen.
Waarop ik tegen mijn medekijker zei: ik heb dit ergens eerder gezien. Iets waarin aan het einde van de film/serie(?) Walvissen vanuit de oceaan omhoog gaan naar de ruimte.
De vraag is allen waar heb ik dit eerder gezien? South Park? Yellow Submarine of toch iets anders? Help?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |