mis jij Nouk op je lijstjes?! jeetje, die is echt niet up to date!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij mis ik jou nouk! Doe eens PM-en!
Dit is echt wel een tegenvaller, incompleet lijstje ? hoe kom je er bijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Ripley het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
mis jij Nouk op je lijstjes?! jeetje, die is echt niet up to date!
die ene bedoel ik, je mist niks hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet er maar eentje van jou, mis ik iets?PM
En sommige mensen,hebben een eigen paginaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mis jij Nouk op je lijstjes?! jeetje, die is echt niet up to date!
DH heeft een hoofdstukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En sommige mensen,hebben een eigen pagina
Hey!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
En sommige mensen,hebben een eigen pagina
Bedoel Snuit, niet jou natuurlijkquote:
Heeey, moet ik ook iedereen naast Fok! sturen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
DH heeft een hoofdstukmaar van snuit mis ik ook nog het een en ander geloof ik. Kom op snuit, PM de echte list eens?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
DH heeft een hoofdstukmaar van snuit mis ik ook nog het een en ander geloof ik. Kom op snuit, PM de echte list eens?
Minimaal!quote:
Zo groot zijn die Pm boxen nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeey, moet ik ook iedereen naast Fok! sturen dan?
Hallo!quote:
Ik heb DH ook gemeet, wist je dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Ripley het volgende:
oh heet dat zo tegenwoordigquote:
Wie heeft wie geneukt lijstjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hallo!
Maarre, wat is dat over lijstjes?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dus als jij meet heb je ook gelijk de piemel in je mond gehad?
dan heb ik jou alleen gezien
Oh, vertel!quote:
quote:
Dat mag, maar eerst de foksters pleasequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeey, moet ik ook iedereen naast Fok! sturen dan?
met hoeveel stond ik er op?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat mag, maar eerst de foksters please
Waarom ben jij toch er zo geintereseerd in ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat mag, maar eerst de foksters please
Dan zijn haar bronnen te goed?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met hoeveel stond ik er op?als het meer dan 2 is gaarne pm
Compensatiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch er zo geintereseerd in ?
quote:
quote:
whahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zie je wel,klopt niks van die foto's
Ik weet het niet heel zeker, maar vrouwen compenseren niet met de grootte van een auto.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bah Rip![]()
![]()
![]()
Daar gaat m'n geile beeld van je
Die is standaard vol..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rip, had ik heel mijn lijstje getypt is je inbox vol
Niet zo vreemd, als je alleen naar de foto's kijktquote:
Persoonlijke stalkers zijn wel grappig he (mits het blijft bij fokquote:
Flena is altijd grappigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Persoonlijke stalkers zijn wel grappig he (mits het blijft bij fok)
haha ja daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
ooh is dat zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Flena is altijd grappig
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:07 schreef Flena het volgende:
[..]
ojee...dan hoop ik maar dat dat positief is
Klopt! De reeks zag er wel gezellig uit, so here i amquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:03 schreef Flena het volgende:
[..]
hey![]()
Jouw heb ik nog niet gezien hier gloof ik
hahaha...ok gelukkig maar danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
negatief kan ik alleen maar van ouwe foto's
kijk es aan...gezelliequote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt! De reeks zag er wel gezellig uit, so here i am
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:10 schreef Flena het volgende:
[..]
jeetje jij bent ook lekker spraakzaam zeg![]()
Leuke uitspraak.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
negatief kan ik alleen maar van ouwe foto's
sorry, tis nog vroegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:10 schreef Flena het volgende:
[..]
jeetje jij bent ook lekker spraakzaam zeg![]()
ja das waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
sorry, tis nog vroeg
Hoest met jou dan?
Een uit gesproken meningquote:
Ik kan me er wel in vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een uit gesproken mening
Valt meer tegenquote:
mooi!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das waar
Ja wel goed hoorEn met jou?
ow, balenquote:
Ja, het is maar wat je zoektquote:
Had eigenlijk wel een verhaal verwacht, iets in de vorm van lekker getoerd enzoquote:
Ik heb niet getourdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel een verhaal verwacht, iets in de vorm van lekker getoerd enzo
ah helemaal niet getourd?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb niet getourdwel lekker heel de week kap open naar en van mijn werk
heerlijk
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb niet getourdwel lekker heel de week kap open naar en van mijn werk
heerlijk
Ja, morgen eerst mijn kap weer ophalen, daarna met venco afgesproken:) En zondag met 3 vrienden het hele land door waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef Flena het volgende:
[..]
ah helemaal niet getourd?
dit weekend nog wel of ook nie?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, morgen eerst mijn kap weer ophalen, daarna met venco afgesproken:) En zondag met 3 vrienden het hele land door waarschijnlijk
Jij mazzel pik, heb alleen een afspraak met een stapel laminaatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, morgen eerst mijn kap weer ophalen, daarna met venco afgesproken:) En zondag met 3 vrienden het hele land door waarschijnlijk
jullie hebben mazzel...ik heb helemaal geen afspraakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jij mazzel pik, heb alleen een afspraak met een stapel laminaat
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Flena het volgende:
[..]
jullie hebben mazzel...ik heb helemaal geen afspraak
knuffel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Flena het volgende:
[..]
Ooh leuk !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tss hier op fok is dat zo verholpen hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Flena het volgende:
[..]
nopequote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
niet een, valt me tegen had toch meer verwacht
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ooh leuk !
[..]
Tss hier op fok is dat zo verholpen hoor
voor een vrouw als Flenaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ooh leuk !
[..]
Tss hier op fok is dat zo verholpen hoor
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:26 schreef Flena het volgende:
[..]
nope![]()
ik moet toch wat meer aan mijn technieken gaan doen gloof ik
nee ik kan niet leuk lachenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
even naar een kerel, een lachje moet al genoeg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |