Je zou het kunnen doen maar die imageplates zijn niet echt bijzonder en ben je al snel zat. Tenminste, ik wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:38 schreef Guess. het volgende:
snkr-xxx ik zal morgen even kijken welke dat van OPI is.
MM,thanks voor de links.Is zo'n setje wat om mee te beginnen?Heb je dan een compleet starters set?
[ afbeelding ]
Die eurodiscount bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef Miss_S het volgende:
Het lukt me niet om te betalen bij die discount site
ING herkent het rekeningnumer niet
Weet iemand wat hier fout gaat?
Dat las ik te laatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die eurodiscount bedoel je?
Wil je niet meedoen met een grouporder dan?
Ok, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er al een paar keer wat besteld ja. Het kan wel lang duren voor je je bestelling in huis hebt maar ze houden je wel vrij goed op de hoogte van hoe het met je bestelling staat en de prijs maakt wat mij betreft de wachttijden wel goed.
De eerste keer heb ik drie weken moeten wachten op mijn bestelling, de tweede keer had ik het binnen een week in huis.
Mooi kleurtje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef snkr-xxx het volgende:
Rustig hier![]()
@mindermutsig: ik had van de week ook opeens 'pukkelnagels'! Misschien door het warme weer?
Dit had ik van de week op m'n nagels, incl. bubbels![]()
[ afbeelding ]
OPI ink, binnen meer blauw, buiten meer paars!
Omg. Die zijn gaaf!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er best trots op
(mijn nagels zijn niet zo ongelijk lang als dat ze op de foto lijken)
Hmmm, die van de Hema bevat dat juist.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
En verder vind ik het klinken alsof je naast dunne, ook vrij droge nagels hebt. De meeste nagelversterkers bevatten formaldehyde en dat droogt je nagels nog verder uit. Die moet je dus vermijden. Gek genoeg zijn dat vaak de duurdere nagelversterkers zoals inderdaad die van Herôme.
ze hebben twee soorten. eentje met en eentje zonder formaldehyde. die laatste heb ik natuurlijk genomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:23 schreef MinderMutsig het volgende:
De Catrice nagelverharders bevatten volgens mij wel formaldehyde en andere nare chemische goedjes maar dan zou je even naar het label of de website moeten kijken.
oooh mooie kleur !quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef snkr-xxx het volgende:
Rustig hier![]()
@mindermutsig: ik had van de week ook opeens 'pukkelnagels'! Misschien door het warme weer?
Dit had ik van de week op m'n nagels, incl. bubbels![]()
[ afbeelding ]
OPI ink, binnen meer blauw, buiten meer paars!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |