Mja, komt wel in de D1, maar dan wel aan de bovenkant. Probeer ook wel eigenlijk alleen op hartritme te rijden, maar op een gegeven moment ga je toch ook proberen niet onder een snelheid te komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef dutch_cyclist het volgende:
@ Ursel
Probeer eens rustige ritjes te maken van rond de 60 km en alleen in D1. Niet hard wegfietsen, geen heuveltjes/viaducten, maar lekker vlak en de handjes op het stuur en je niet druk maken. Met zo'n training ga je vanzelf harder fietsen. het maakt niet uit als je snelheid eerst heel laag ligt, is bij iedereen zo geweest.
Ik fiets nu ook solo ritjes met een kruissnelheid van 33-36 en bij de dinsdaggroep tikken we regelmatig de 50 km/u aan.
half 7?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:35 schreef -Raffie- het volgende:
Feli kev.
@ inco
Kon jij mij zaterdag nog op het station oppikken en zo je hoe laat moet ik er dan ongeveer zijn.
Dat was ik niet. Chiel speelt op mijn account omdat zijn account is gebanned door EAquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef jpjedi het volgende:
Leuk potje BF2 net met Inco, Viro & Fer.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Chiel speelt op mijn account omdat zijn account is gebanned door EA
Meen je dat nou? Vorige week speelde hij nog zelf hoor. Damn 4000 uur :squote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Chiel speelt op mijn account omdat zijn account is gebanned door EA
Omdat ie een eikel isquote:
Een "super product" kopen wat later dan weer "gekraakt" moet worden om er standaart functies bij te krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:41 schreef RudyCarell het volgende:
Wat nou geen video opnemen met iPhone 3G en OS 3.0... RedSnow FTW!
Blijft ook een superproduct! Maar nu is hij de ultieme phone! Alleen Navigon installeren liep nog niet helemaal lekker...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een "super product" kopen wat later dan weer "gekraakt" moet worden om er standaart functies bij te krijgen
ik wacht lekker op de TTquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Blijft ook een superproduct! Maar nu is hij de ultieme phone! Alleen Navigon installeren liep nog niet helemaal lekker...
Nee, dat kan alleen op de 3GS volgens Apple...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik wacht lekker op de TT
Video is toch standaard nu? Hoef je toch neits voor te doen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |