abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70362050
Hoektanden zijn nare dingen hoor.. Hier gingen de voortanden zonder gedoe, die waren er opeens. Maar verder achterin geeft toch wat meer ellende. Ook soms met koorts en veel meer last bij het eten/drinken.

Niet slecht, pas met 15 maanden de eerste zetpil. De meesten hebben ze al wel gehad door de inenteing (denk ik)
pi_70362528
Lilah, gauw maar weer opknappen... Netjes 15 mnd eerste zetpil .

DF, ik vermoed dat het deels frustratie van Mirte is over het niet kunnen zeggen wat ze wil. Maar het is ook gewoon drammen omdat ze het ergens niet mee eens is bijvoorbeeld.
Warmte ben ik ook geen fan van, maar goed daar doe je ook weer zo weinig aan. En het badje heb ik nog niet kunnen vinden in de schuur (waar die volgens lief echt zou moeten liggen...)
Fake it till you make it...
pi_70362679
Nijna, hier lijkt het ook samen te vallen met het beginnen van praten. Hij probeert steeds meer te praten. Maar geen kip die hem verstaat. En dan kijken de mensen mij hoopvol aan.. Tsja, ik verstond er net zo weinig van

Wel pakt hij nu heel snel nieuwe woordjes op. Vorige week duurde het nog een halve dag met sommige dingen. Vanochtend in een dierenboek kwam de twiet-twiet en de gak-gak er bijna direct uit nadat ik het had gezegd.
pi_70363647
Ja heel herkenbaar. Het wordt hier ook al ewl steeds verstaanbaarder moet ik zeggen. Maar nog lang niet al haar volzinnen kan ik vertalen hoor... Ze loopt ook al dagen over oma te vertellen, maar wat ze dan over oma zegt... geeeeen idee.
pi_70370120
Leuk, kindjes die beginnen te praten
Ik weet nog wel van Dana's nichtje dat niemand dr in t begin verstond, hele verhalen en je kon alleen maar gokken wat ze bedoelde

Dana heeft door hoe ze moet lopen ze is nog niet stabiel genoeg dus moet wel alletwee dr handjes vasthouden, maar t ziet er zo schattig uit
pi_70370458
Leuk Bla, Nog even en ze loopt zo de hele kamer door.

X die loopt net zoals ik in mijn zwangerschap liep door de bekkeninstabiliteit
pi_70370818
Ja, ik zie t al helemaal voor me

ghihi charmant dus
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:51:21 #83
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70373233
Hoe lang mag je eigenlijk paracetamol geven? Ik zit een beetje met het weekend in mijn maag, of ik morgen nog de dokter moet bellen of dat het ook maandag zou kunnen als ze dan nog koorts heeft. Toen ik net thuiskwam gloeide ze weer de pan uit en had ze 39,7. Nu loopt koorts altijd 's avonds wat op en aangezien ze gewoon goed gegeten en gedronken heeft maak ik me nog steeds niet verschrikkelijk zorgen. Maar hoeveel dagen "mag" ze koorts en dus ook een zetpil hebben? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:55:28 #84
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70373414
Kindjes 'mogen' 3 dagen koorts hebben. Als ze suf is/wordt of ze drinkt niet meer goed of ze voelt zich duidelijk erg rot ondanks paracetamol zou ik contact opnemen met desnoods de weekenddienst.
Beterschap voor het wijfke
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70373965
ze mag idd best 3 dagen koorts hebben, en zolang ze goed drinkt en alert is mag het zelfs wat langer duren. Voor kindjes schijnt 39.7 niet eens belachelijk hoog te zijn maar hebben ze eerder hoge koorts ivm klein lichaampje...dat is tenminste wat ze mij op de huisartsenpost zeiden.
Ze mag dan dus ook gewoon een zetpil...als je de dagelijkse hoeveelheid maar niet overschreid.
pi_70374451
idd, 3 dagen koorts zonder dokter. Maar dan moeten ze wel helder blijven, goed drinken (eten niet eens perse). Zetpillen mogen ook zolang. Maar liever niet als het niet nodig is, dus 's ochtends niet als de koorts niet zo hoog is, en dan later in de dag wel weer. Scheelt weer met de maximum dosis..

Misschien morgen de huisarts bellen? Je kunt altijd overleggen over de situatie en of hij het een bezoekje voor het weekend waard vind?

Hier net een leuk "1e praatje"..
Chris was aan het spelen met blokken op de vensterbank, en 1 van die blokken valt op zijn voet. Hij komt dus huilend naar me toe, en ik zet hem op mijn schoot..
Dan vraag ik "waar is de au, op die voet?"..
Chris schud nee" daar boem" en wijst naar de vloer bij de vensterbank
pi_70384923
hihi Chris

Hoe is t vandaag met Lilah Kim?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:24:45 #88
14746 k_i_m
pi_70386105
Vanochtend om 5 uur 38,7, nu zo te voelen iets gezakt. Maar ik mocht vanmiddag nog tussendoor bij de huisarts, dus ik zal het wel horen . Ze zit nu schooltv te kijken .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:27:16 #89
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70386171
Hoe gaat het nu met Lilah? Hopelijk knapt ze snel wat op! Ah net langs elkaar heen. Fijn dat je bij de huisarts langs kunt komen! Zeker zo vlak voor het weekend.

Deepfreeze Linde wil ook altijd even aanwijzen en vertellen waar ze gevallen is Zo schattig dan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Stiemie op 26-06-2009 09:37:03 ]
pi_70386187
fijn dat je toch nog even bij de huisarts terecht kunt. Ik ga ook niet graag een weekend in als ze koorts hebben enzo. Hopen dat de koorts straks helemaal weg is
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:08:32 #91
14746 k_i_m
pi_70387254
Ja, dat zou helemaal mooi zijn. Maar ik ben allang blij, want ik heb er echt een schurfthekel aan als je tien miljoen telefoontjes moet plegen om bij gods gratie ergens 4 dorpen verderop naar een huisartsenpost te mogen gaan .
In my life
Why do I smile
pi_70387389
ja idd, laatste keer belde ik omdat dana 39.9 koorts had en voor mijn gevoel veel te hangerig was. vraagt die muts die ik aan de telefoon krijg nadat ik het verhaal had uitgelegd "en waarom belt u precies"
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:23:20 #93
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70391934
Chris, wat lief!
Gister zaten we in de tuin te eten, op een gegeven moment zegt eli uit het niks: "vitje" (of iets wat er op lijkt) n welja, op de achtergrond hoorde je een vliegtuig!
En 2 minuten later weer: "vitje!"

Goed, he? Mijn kleine man leert al lange woorden!

En ik heb gister weer nieuwe dvd'tjes gekocht, dus we gaan dit weekend even "Eli, the musical" opnemen.
Het repertoire:
- Visje, visje
- Poesje mauw (waarschijnljk tot aan mauw, waarna visje, visje ingezet zal moeten worden
- In de maneschijn
- Klap eens in je handjes
- Papegaaitje leef je nog

ik heb er zin in
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:33:46 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70403686
jen heeft ook last van de warmte. Zelfs geen patatjes. Nou ze zal niet meteen omkomen van de honger en vanmiddag heeft ze wel haar boterham op. Wat is het warm he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_70406635
Ja, vies warm en klam. Gisteravond wilde mevrouw tussen 9 en half 11 niet slapen van de warmte... .

Kim, hoe gaat t met Lilah?
pi_70408052
Hier heeft ze ook goed last van de warmte.
Ik had haar al in bed liggen maar ze wou echt niet slapen en gleed haar bed uit van het zweten.
Dus nu heb ik een lieve dreumes naast me die gezellig hele verhaaltjes vertelt en vrolijk verder speelt.
Ze heeft deze week een heel nieuw brabbelwoordjes repertoire.
En ik merk ook dat ze dezelfde dingen bedoelt alleen ik heb geen idee wat
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:18:00 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70408208
nou ze ligt hier. Lekker met alles open, de slaapkamer is nu wel te doen. Maar we hebben ook nog even buiten gezeten om af te koelen.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:33:18 #98
14746 k_i_m
pi_70408619
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef Nijna het volgende:
Ja, vies warm en klam. Gisteravond wilde mevrouw tussen 9 en half 11 niet slapen van de warmte... .

Kim, hoe gaat t met Lilah?
Ze had net nog maar 37,6 . Volgens de dokter was het een luchtweginfectie. Zou met een dag of 5 weer over moeten zijn, zolang ze goed at en dronk was er gelukkig niks aan de hand .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:45:12 #99
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70409011
gelukkig kim. Ik word er altijd een beetje eng van als kindjes zo hoge koorts hebben met dat warme weer.
pi_70409379
Fijn dat de koorts gezakt is Toch nog een beetje beterschap voor Lilah!

Ik pak net X uit haar box. En ik vraag; "heb je leuk gespeeld?"
Zegt X: Speelt..
En ik weet zeker dat ik het goed heb gehoord.
En ze begon te vertellen, een heel verhaal met af en toe hetzelfde brabbel woord.

Dus ik begon even later weer over spelen en wat ze had gedaan.
En weer vertelde ze zo goed als hetzelfde..
Tijd om een ontcijfering cursus te gaan volgen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')