De Douglas in Berlijn heeft trouwens een niche hoekje in de winkel volgens mij?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Okee.![]()
Maandag ga ik met het meisje met de scherpe tongnaar Berlijn, ben benieuwd wat we daar aan geuren aantreffen. In ieder geval beter dan Polen vermoed ik. Alleen maar Douglas daar ofzo, denk ik?
Hmm op zich een goed idee, maar voor 22,50 (mag ook wel voor 27,50 als er niet volledige 50% korting op zit) wil ik eigenlijk wel net zo lief een heel flesje kopenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:27 schreef veuve_amiot het volgende:
Oeh, da's wel een goed idee... splitje?![]()
Was ff een weekje weg, maar heb vanmiddag even de letters in het logo wat bijgekleurd en een recensie geplaatst. Ik zat nog te denken dat het ook wel een goed idee zou zijn om v_a's kaartje van parfumwinkels in A'dam aan de site toe te voegen, als je dat tenminste goed vindt v_a? Anders kunnen we altijd nog een linkje naar dat topic plaatsen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:11 schreef W1ZZ het volgende:
PS LKS, lukt het nog een beetje met ideeën voor PP?
Ga je gang. Geldt ook voor jou, veuvequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Stereo, zal ik m'n nummer even pm'en anders? Dan kun je eventueel even bellen als je daar bent voor welke prijs ze 'm hebben en weet ik ook meteen of ik geld moet overmaken.
Oeh, tuurlijk! Goed idee. Ik weet de weg in blogger nog niet helemaal, dus je mag de map of link of wat dan ook naar eigen inzicht ergens plaatsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Was ff een weekje weg, maar heb vanmiddag even de letters in het logo wat bijgekleurd en een recensie geplaatst. Ik zat nog te denken dat het ook wel een goed idee zou zijn om v_a's kaartje van parfumwinkels in A'dam aan de site toe te voegen, als je dat tenminste goed vindt v_a? Anders kunnen we altijd nog een linkje naar dat topic plaatsen.
Point taken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Hmm op zich een goed idee, maar voor 22,50 (mag ook wel voor 27,50 als er niet volledige 50% korting op zit) wil ik eigenlijk wel net zo lief een heel flesje kopenMaar als ze er nog maar 1 hebben wil ik 'm wel graag delen.
Volgens mij niet. Anders bestellen bij skins.nl.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:02 schreef Aschkael het volgende:
Waar is er een winkel in de regio Utrecht die Creed verkoopt...ben op zoek naar Original Santal en heb geen zin om daarvoor naar Amsterdam te rezien ?
Anyone ?
Ja klopt. Bij the dreamer lees ik veel berichten over rare top notes en dat de tobbaco note beter is uitgewerkt in versace man... zal binnenkort eens testen. Neig toch het meest naar givenchy pi.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:00 schreef W1ZZ het volgende:
M.u.v. D&G PH zijn het allemaal nogal uitgesproken geuren, net als Bulgari Black. Eerst testen dus, maar mijn fav van deze is The Dreamer (ook de origineelste).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |