abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71222777
Hmm, hoe zijn jullie ervaringen met fragrancex?
Your order shipped today 7/10/2009 with Global Mail Air Service.

Duurt dit altijd zo lang of heb ik gewoon pech en ligt het ergens bij de douane te kijken?
pi_71229599
bij mij duurde het ook even, maar uiteindelijk wel binnen gekomen na 2 weken ofzo
pi_71259389
FragranceX duurde de eerste keer zo'n drie weken bij mij, langer misschien wel. De daaropvolgende keer was 't in 10 dagen gepiept.

Net met m'n snotterige hoofdje een PP post getypt, maar k heb m nog niet durven plaatsen. Ik ga hem eerst maar eens nalopen als ik geen varkensgriep heb enzo.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:09:31 #204
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_71259520
Zeg, zullen we de Basenoters eens gaan mobiliseren voor volgende week zaterdag? Misschien wel leuk als we met Lian en Moreda een biertje kunnen pakken op een terras ofzo.
Confidence through competence
pi_71271906
Steer, wil je voor mij ook een flesje ELdO Charogne proberen mee te nemen? Zit hier in Polen lekker van m'n vakantie te genieten maar wat parfumshopping betreft is het echt om te janken
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:04:02 #206
55709 Stereotomy
pi_71272060
Noem je prijs.
pi_71272169
Max ¤27.50 en een biertje voor de moeite
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:11:09 #208
55709 Stereotomy
pi_71272225
Okee.

Maandag ga ik met het meisje met de scherpe tong naar Berlijn, ben benieuwd wat we daar aan geuren aantreffen. In ieder geval beter dan Polen vermoed ik. Alleen maar Douglas daar ofzo, denk ik?
pi_71287965
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Okee.

Maandag ga ik met het meisje met de scherpe tong naar Berlijn, ben benieuwd wat we daar aan geuren aantreffen. In ieder geval beter dan Polen vermoed ik. Alleen maar Douglas daar ofzo, denk ik?
De Douglas in Berlijn heeft trouwens een niche hoekje in de winkel volgens mij?
pi_71288128
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:27 schreef veuve_amiot het volgende:
Oeh, da's wel een goed idee... splitje?
Hmm op zich een goed idee, maar voor 22,50 (mag ook wel voor 27,50 als er niet volledige 50% korting op zit) wil ik eigenlijk wel net zo lief een heel flesje kopen Maar als ze er nog maar 1 hebben wil ik 'm wel graag delen.

Stereo, zal ik m'n nummer even pm'en anders? Dan kun je eventueel even bellen als je daar bent voor welke prijs ze 'm hebben en weet ik ook meteen of ik geld moet overmaken.

[ Bericht 16% gewijzigd door le_knightclub_soda op 24-07-2009 15:29:12 ]
pi_71288412
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:11 schreef W1ZZ het volgende:
PS LKS, lukt het nog een beetje met ideeën voor PP?
Was ff een weekje weg, maar heb vanmiddag even de letters in het logo wat bijgekleurd en een recensie geplaatst. Ik zat nog te denken dat het ook wel een goed idee zou zijn om v_a's kaartje van parfumwinkels in A'dam aan de site toe te voegen, als je dat tenminste goed vindt v_a? Anders kunnen we altijd nog een linkje naar dat topic plaatsen.
pi_71291160
@LKS: ELdO was zonder korting altijd ¤55, dus door de helft is dat ¤27,50. Leuke review trouwens, maar wil je 'm niet liever onder je eigen naam publiceren dan onder Polderposh?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:33:54 #213
55709 Stereotomy
pi_71292388
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:

Stereo, zal ik m'n nummer even pm'en anders? Dan kun je eventueel even bellen als je daar bent voor welke prijs ze 'm hebben en weet ik ook meteen of ik geld moet overmaken.
Ga je gang. Geldt ook voor jou, veuve
  maandag 27 juli 2009 @ 18:02:34 #214
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_71371428
Waar is er een winkel in de regio Utrecht die Creed verkoopt...ben op zoek naar Original Santal en heb geen zin om daarvoor naar Amsterdam te rezien ?

Anyone ?
= there is a light that never goes out =
pi_71380316
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Was ff een weekje weg, maar heb vanmiddag even de letters in het logo wat bijgekleurd en een recensie geplaatst. Ik zat nog te denken dat het ook wel een goed idee zou zijn om v_a's kaartje van parfumwinkels in A'dam aan de site toe te voegen, als je dat tenminste goed vindt v_a? Anders kunnen we altijd nog een linkje naar dat topic plaatsen.
Oeh, tuurlijk! Goed idee. Ik weet de weg in blogger nog niet helemaal, dus je mag de map of link of wat dan ook naar eigen inzicht ergens plaatsen.
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Hmm op zich een goed idee, maar voor 22,50 (mag ook wel voor 27,50 als er niet volledige 50% korting op zit) wil ik eigenlijk wel net zo lief een heel flesje kopen Maar als ze er nog maar 1 hebben wil ik 'm wel graag delen.
Point taken.
Vroeg t omdat ik wéét dat een 50ml flesje al te veel gaat zijn, krijg ik nooit van z'n leven op. Vink zo zonde.
pi_71395928
Hee V_A, ben jij Arachne? Leuke post iig!

Heb zelf ook nog een aantal posts waar ik in Polen niet aan toe ben gekomen... maar ik vind het wel leuk gaan tot nu toe

Nogmaals LKS: wil jij niet liever onder je eigen naam posten dan onder Polderposh?
pi_71397777
Ja, onder de gedachtegang: veuve = weduwe -> zwarte weduwe = spin -> arachne.
Don't even ask.

Hoe was Polen?

LKS: ik heb nog even de link van die map van A'dam opgesnord for your convenience: http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=114090558180587502051.0004610eea2bfd7fd6ab6
pi_71397922
Bij de weg, ik zag je concept over de titanenstrijd, en dat zou best leuk zijn als terugkerende feature met telkens andere notes, niet?
pi_71397976
Leuk, en ik kwam uiteindelijk in Polen nog een Douglas tegen die The Different Company, Serge Lutens en Parfumerie Generale voerde dus ook qua geuren was het aan het einde nog interessant Niets gekocht daar maar wel met twee wishes naar huis gegaan: Sel de Vetiver van TDC en Felanilla van PG... Sel de vetiver was een verrassende combinatie van vetiver en zeelucht, Felanilla was een donkere vanille. Guerlain's SDV is wel beter maar ook zo'n twee keer zo duur

Heb ook in de L'Occitanewinkel aan alles geroken en ik vond de Eau des Baux van Steer wel een opvallende uitschieter naar boven... Had gehoopt dat L'Occitane's Vetyver net zo goed was als EdB maar da's helaas niet zo imo.
pi_71398075
Grappig, laten dat er twee zijn waar ik een enorme hekel aan heb. SdV is rottend zeewier en Felanilla natte krant.

Maar een Douglas met PG en TDC? Zou er bijna voor naar Polen verhuizen. Bijna.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:22:25 #221
16715 Mylene
*schatje*
pi_71403134
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:02 schreef Aschkael het volgende:
Waar is er een winkel in de regio Utrecht die Creed verkoopt...ben op zoek naar Original Santal en heb geen zin om daarvoor naar Amsterdam te rezien ?

Anyone ?
Volgens mij niet. Anders bestellen bij skins.nl.

Wat je kwijt zou zijn aan treinkosten ben je dan kwijt aan verzendkosten.
pi_71415569
Wie kan mij helpen bij mijn volgende aankoop.

Ik ben een beetje bang voor de rubber in bvlgari black. En naast deze twijfel ik tussen givenchy pi, versace man, dolce and gabbana pour homme en dreamer van versace. Wie kan mij overtuigen welke ik echt MOET hebben in mijn garderobe.
pi_71423284
M.u.v. D&G PH zijn het allemaal nogal uitgesproken geuren, net als Bulgari Black. Eerst testen dus, maar mijn fav van deze is The Dreamer (ook de origineelste).
pi_71426167
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:00 schreef W1ZZ het volgende:
M.u.v. D&G PH zijn het allemaal nogal uitgesproken geuren, net als Bulgari Black. Eerst testen dus, maar mijn fav van deze is The Dreamer (ook de origineelste).
Ja klopt. Bij the dreamer lees ik veel berichten over rare top notes en dat de tobbaco note beter is uitgewerkt in versace man... zal binnenkort eens testen. Neig toch het meest naar givenchy pi.
pi_71428186
The Dreamer heeft idd wat funky topnotes, maarja dat zijn dus de eerste paar minuten ofzo... Ik heb me bij het kopen/dragen van iets nog nooit laten leiden door wat vreemde topnotes. Ik vind Pi eerlijk gezegd een redelijk saai uitgewerkte vanille.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')