Dat meen je niet.quote:
Oehquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
http://community.basenotes.net/showthread.php?t=231992
Minimeet!!
Een flesje met 50% korting (voor ¤22,50 dus) is prima!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Is goed joh, met die decant doe ik toch de rest van m'n leven ofzo.
Als jullie nou allebei ff een maximumprijs per hoeveelheid opgeven, dan kan ik eventueel voor jullie kijken.
'k zal ze voor je slaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Trouwens, bedenk me net dat ik tijden terug een L'Artisan catalogus op hun site had besteld, nooit ontvangen.
Ms. Jasmin van pagina 1 met de parfumallergiequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef W1ZZ het volgende:
Oooohhh, LKS en ??????? sitting in a tree, K I S S I N G!
Iemand fan van deze gast? Beetje een attention whore vind ik hem; je ziet hem echt overal opduiken.quote:Kurkdjian opent eigen winkel
Op de tweede stralende dag in Cannes startte Francis Kurkdjian met de primeur dat in september Maison Francis Kurkdjian in Parijs haar deuren zal openen. Francis Kurkdjian is de zeer talentvolle parfumeur en creerde o.a. Le Male en Ma Dame van Jean Paul Gaultier, For Her en For Him van Narciso Rodriguez, F by Ferragamo, Rumeur van Lanvin (one of Monique’s favourites..), Dior’s Eau Blanche, Guerlain Rose Barbare. Daarnaast is Francis Kurkdjian zeer gewaardeerd om zijn artistieke geurprojecten (’olfactive installations’), zoals het parfumeren van de tuinen van Chateau de Versailles tijdens “Les Grandes Eaux Nocturnes” en “Versailles Off”. Echt sprookjesachtig, met honderdduizenden geurende luchtbelletjes die door de lucht zweven.
Maison Francis Kurkdjian zal een waarachtig ‘Maison’ worden zoals Maison Guerlain en Caron, waar Francis zijn eigen producten zal voeren waaronder fantastische nieuwe geuren (Tanja en Carien van Annindriya hebben deze vorige maand mogen ruiken). Verder kunnen we alvast verklappen dat we in Amsterdam tegen het einde van dit jaar hier ook van kunnen genieten. Maar daar zal Tanja later meer over vertellen.
http://www.beautyjournaal(...)egin-juli/#more-4946
Yeah baby.quote:L’Artisan Parfumeur Havana Vanille ~ new fragrance
Posted by Robin on 16 July 2009
L’Artisan Parfumeur will launch Havana Vanille, a new fragrance that captures the “aged rum and sweet air of Cuba”, this fall.
Havana Vanille was developed by perfumer Bertrand Duchaufour, and the notes include leather, rum, clove, dried fruits, narcissus, tonka bean, helichrysum, vanilla, smoked woods, moss and balsamic notes.
L’Artisan Parfumeur Havana Vanille will be available in 50 and 100 ml Eau de Parfum. (via extrait.it)
http://www.nstperfume.com(...)nille-new-fragrance/
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand fan van deze gast? Beetje een attention whore vind ik hem; je ziet hem echt overal opduiken.
Is sowieso wat hoogdravendquote:Maison Francis Kurkdjian zal een waarachtig ‘Maison’ worden zoals Maison Guerlain en Caron
quote:
Helaas peanutbutter - ik heb even informatie ingewonnen en van Diptyque komen er alleen kaarsen in de sale. En/of die EdC's die discontinued zijn, neem ik aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:57 schreef W1ZZ het volgende:
En voor mij voor cheap 50ml Dyptique Philosykos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |