Nee, niet meer. We dachten laten we eens wat nieuws proberen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:43 schreef Platina het volgende:
doen we niet dubbele punten met tiende topics?
Bierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef starla het volgende:
Zet op volgorde van percentage alcohol, beginnend bij de laagste percentage en eindigend bij de hoogste.
Wijn
Korenwijn
Bier
Port
Wodka
excellente!quote:
Bijna. Het is ook verboden in ruim 15 staten. In Canada mag het wel verkocht worden. Het klinkt als een frisdrank. Een band heet ook zo.quote:
Nee, in nederland heb je een soort spadrank met bijna dezelfde naam. Drie dames maakte reclame voor dat drankje.quote:
Een keer een kwart fles op... en ik weet nu nog niet hoe ik thuis gekomen ben....quote:
Kan ik me voorstellen. Dat is het equivalent van 3.5 liter bierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Een keer een kwart fles op... en ik weet nu nog niet hoe ik thuis gekomen ben....
Ja en het erge was dat ik het de eerste 10 minuten niet door had en dus meerdere shots nam maar toen kwam de klap.... de duisternis .....en de volgende ochtend voelde het alsof het Japanse Paukenistenorkest in mijn hoofd speeldequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef starla het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Dat is het equivalent van 3.5 liter bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |