Ik begeef me in ijltempo door het muzikale landschap, ik koop enkele tot veel cd's per week en beperk me niet qua genre. Ik vraag me oprecht af hoe ik deze band heb kunnen missen.quote:
Dat is dus wel écht écht écht ernstigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Arn0 het volgende:
Terechte klacht. Ik ben nu ook Pink Floyd aan het ontdekkenIk vraag me af waarom ik ze niet vroeger ontdekte.
Ja, dat is ook een mening. De opnamekwaliteit van die video is niet zo best, op cd klinkt het beter.quote:
Dit is géén metal, en daar gaat het topic dan ook niet over. Ik verwacht hier géén Ritmo ellende, dan zet ik godverdomme zélf een TR.quote:
Lekker is dat wel, dat er zoveel is. Dan blijft elk bezoek aan de platenzaak een ontdekkingsreis.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:41 schreef Desunoto het volgende:
Je kunt nou eenmaal niet alles kennen. Er is ontzettend veel.
het is je vergeven, veel plezier met ontdekken van de mooie nummers die PF heeft gemaaktquote:
Daar gaan we dan...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Pink Floyd is zo geweldig nog niet hoor.
Er is áltijd nieuwe muziek om te luisteren. Dat is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lekker is dat wel, dat er zoveel is. Dan blijft elk bezoek aan de platenzaak een ontdekkingsreis.
Yep, heb net alle albums in een mooie boxset gekochtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is je vergeven, veel plezier met ontdekken van de mooie nummers die PF heeft gemaakt
Probleem is alleen dat er ook nog blijkbaar heel veel oude muziek is om te ontdekken. En aangezien ik een muzikale omnivoor ben... Maar goed dat ik in de auto ook elke dag een paar uur de tijd heb om te luisteren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er is áltijd nieuwe muziek om te luisteren. Dat is wel mooi ja.
echoes en dogsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep, heb net alle albums in een mooie boxset gekocht
Als Pink Floyd niet geweldig is, wat dan wel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Pink Floyd is zo geweldig nog niet hoor.
Sterker nog, ik hád geen cd van ze, na vandaag heb ik er vijf.quote:
Gewoon een willekeurig nummer gecopy-pasted?quote:
Nee dat nummer Wild card in the pack is een aantal jaar geleden nogal gepromoot door Ruud de WIld op 3FM.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig nummer gecopy-pasted?
En nee, die cd heb ik niet, want hadden ze niet.
Oh ik had geen idee... Ik luister niet veel naar 3FM, alleen soms 's ochtends vroeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nee dat nummer Wild card in the pack is een aantal jaar geleden nogal gepromoot door Ruud de WIld op 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |