Kan je VERDOMME niet lezen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:07 schreef PeZu het volgende:
wat is je klacht?
Mijn mobiel is stukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef Ritmo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/1219![]()
Serieus, hoe vriendloos ben je dan?Nee, een mobieltje is niet zo essentieel als eten, drinken of ademen maar als je het zo bekijkt is bijna niets belangrijk.
doe eens normaal johquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Kan je VERDOMME niet lezen?
Eens met de klacht, alleen als je telefoon niet minstens internet heeft, een camera én toetsenbord ben je even erg.
Een iPhone is inderdaad over het algemeen anders dan een normale gsm.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga niet stemmen want dan zou ik hier op moeten stemmen:
Mijn huidige iPhone/GSM doet het nog prima
Hier wordt de illusie gewekt dat een iPhone anders zou zijn dan alle andere mobiele telefoons, en dit is nonsens.
je kan ook gewoon thuis bellen met een mobiele telefoon hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef Rosbief het volgende:
Ik hoef echt geen GSM hoor![]()
Ik hoef niet zo nodig in het openbaar luidkeels te gaan bellen zodat iedereen kan zien hoe welvarend en hip ik wel niet ben![]()
Als ik moet bellen doe ik dat gewoon thuis.
Ja, tegen het tiendubbele tarief zekerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook gewoon thuis bellen met een mobiele telefoon hoor_!
Gast.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook gewoon thuis bellen met een mobiele telefoon hoor_!
geen idee, ik bel gratis met mijn mobielquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, tegen het tiendubbele tarief zeker
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ik bel gratis met mijn mobiel_!
Wat is er precies ernstig aan het niet hebben van een mobiele telefoon?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef Merkie het volgende:
1 op de 5 geen mobiele telefoon is wel ernstig ja.
Nietzsche had ook geen mobiele telefoon en kon zich daarom tenminste afzonderen. En zie eens wat voor briljante ideeën hij kreeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef gabberklaas het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou geen mobiel.
mensen die tellie zeggenquote:
Een iPhone past makkelijk in je broekzak, staat juist bekend om het uitstekende OS en heeft wél ondersteuning voor VoIP-bellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:31 schreef Aestivate het volgende:
Bar slechte poll weer. Ik mis de optie: "Ik hoef die rommel niet, ik wil een TELEFOON die in mijn broekzak past, niet zo'n overpriced mediacenter met slechte software en geen ondersteuning voor IP bellen."
Wel terechte klacht overigens. Wie loopt er anno 2009 nog zonder mobiele telefoon.![]()
Als je dat uit zou spreken klinkt dat als Engelse 'slang' voor televisie.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef doubleyouteaare het volgende:
Mobiele telefoons zijn overrated.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Apfelsaft het volgende:
Behoorlijk kansloos inderdaad, geen tellypwn hebben_!
Laatst nog een (oudere) collega z'n eerste telefoon gegeven voor z'n verjaardag
Maar mensen met een mobiele telefoon denken echter alleen een sociale relevantie te hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen zonder mobiele telefoon hebben echt een sociale relevantie van 0,0.
Je poging tot het creëren van een diepgaande intellectuele zin heeft helaas gefaaldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar mensen met een mobiele telefoon denken echter alleen een sociale relevantie te hebben.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef doubleyouteaare het volgende:
Mobiele telefoons zijn overrated.
Dat was niet mijn bedoeling. Het creëren van een diepgaande intellectuele zin, that is. Probeerde alleen maar aan te geven dat er mensen zijn die denken dat ze belangrijk zijn en daarom per se een mobieltje hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je poging tot het creëren van een diepgaande intellectuele zin heeft helaas gefaald.
Denk je nou echt dat die uitgaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Maar even serieus: wat doen mensen zonder telefoon als ze hun vrienden kwijtraken tijdens het uitgaan?
Oh, wacht.
Uitgaan? Dat is toch zeg maar zo buiten je huis en achter je computer vandaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Maar even serieus: wat doen mensen zonder telefoon als ze hun vrienden kwijtraken tijdens het uitgaan?
Oh, wacht.
Ja, dat zijn dan ook paupers. Ik denk dat we het daar wel over eens zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef Spougle het volgende:
Ik ben die mensen die altijd en overal bellen en sms'en, maakt niet uit met wie ze praten of wat ze aan het doen zijn wel zat. Alsof dat niet even kan wachten.
Vrienden wil je overal spreken en/of communiseren, dus ik snap het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef Spougle het volgende:
Ik ben die mensen die altijd en overal bellen en sms'en, maakt niet uit met wie ze praten of wat ze aan het doen zijn wel zat. Alsof dat niet even kan wachten.
Jij kunt je nu al niet meer voorstellen hoe men voor de mobiele telefoon uit ging?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, wacht.
En ook allemaal van die ontzettend zinloze gesprekken, en dat meestal naar mensen die ze net 5 minuten geleden nog gezien hebben of juist binnen een zeer korte tijd gaan zien. Ach ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef Spougle het volgende:
Nou die raken volslagen in paniek en gaan dan buiten als een kip zonder kop rondrennenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, wacht.
Correct, dat gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Jij kunt je nu al niet meer voorstellen hoe men voor de mobiele telefoon uit ging?
Dat valt me erg van je tegen, mijn waarde Chriz2k.
Een gsm is een mobiele telefoon maar een mobiele telefoon is geen gsmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
Hier wordt de illusie gewekt dat een iPhone anders zou zijn dan alle andere mobiele telefoons, en dit is nonsens.
Afspreken bij een centraal punt. Dat doe ik ook mét telefoon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, wacht.
Twitter heb ik nooit begrepen, alleen bij beroemdheden of b.v. ministers is het nog wel leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat is er precies ernstig aan het niet hebben van een mobiele telefoon?
Is dat ernstiger dan het niet hebben van twitter?
Hé, mobiele telefoons tonen geen welvaart aan hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef Rosbief het volgende:
Ik hoef echt geen GSM hoor![]()
Ik hoef niet zo nodig in het openbaar luidkeels te gaan bellen zodat iedereen kan zien hoe welvarend en hip ik wel niet ben![]()
Als ik moet bellen doe ik dat gewoon thuis.
Tsja, als zelfs een nokia 3310 te veel voor je kost, dan kan je het wel zien als welvaartquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hé, mobiele telefoons tonen geen welvaart aan hoor.
Dit kan je natuurlijk ook omdraaien. Waarom zou je er een nemen als het niet hoeft?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:24 schreef S.Seagal het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zonder mobiel kunnen zijn.
Je kan er wel zonder. Maar waarom als het niet hoeft.
Omdat het handig is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:39 schreef Spougle het volgende:
[..]
Dit kan je natuurlijk ook omdraaien. Waarom zou je er een nemen als het niet hoeft?
Ik zeg toch ook niet dat het niet handig is.quote:
Kan idd. Als je een 20-delige messenset vaak nodig heb moet je die gewoon altijd meenemen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef Spougle het volgende:
[..]
En alleen maar iets bij je hebben omdat het handig is zo kan je alles wel mee slepen want ja is toch best handig als je het bij je heb.
Aan een telefoon heb je dan ook niks. Dat jij die dan hebt is alleen fijn voor al die zeurkousen diepersé moeten bellen, omdat ze anders vriendloos overkomen. Ach en wee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:12 schreef Nero22 het volgende:
Mensen die wel een 32GB iPod Touch hebben, maar niet eens een telefoon.
Ik ben echt niet iemand die continue belt/sms't hoor. Het is bijv. handig als je even wat moet weten van iemand als hij niet online is, dat soort dingen. Wat ik niet begrijp is dat die gozer wel ¤300 neerlegt voor een muziekspeler die makkelijk ¤90 had kunnen kosten, en dan geen telefoon erbij haalt om bereikbaar te zijn voor anderen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:19 schreef Elfy het volgende:
[..]
Aan een telefoon heb je dan ook niks. Dat jij die dan hebt is alleen fijn voor al die zeurkousen diepersé moeten bellen, omdat ze anders vriendloos overkomen. Ach en wee.
Een ipod is gewoon lekker egoïstisch individueel genot.
Mooi hoe sommigen altijd zulke onderwerpen naar boven kunnen halen. Lukt het je ook als we over de essentie en materie van dakgoten gaan hebben?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:27 schreef Bowlingbal het volgende:
Altijd bereik hebben met iedereen is slecht voor de persoonlijke ontwikkeling. Dat blijkt wel weer uit het aantal zetels van de PVV.
Ja misschien wel handig. Ik kan me ook voorstellen dat je bij bepaalde banen echt mobiel ook bereikbaar moet zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ben echt niet iemand die continue belt/sms't hoor. Het is bijv. handig als je even wat moet weten van iemand als hij niet online is, dat soort dingen. Wat ik niet begrijp is dat die gozer wel ¤300 neerlegt voor een muziekspeler die makkelijk ¤90 had kunnen kosten, en dan geen telefoon erbij haalt om bereikbaar te zijn voor anderen.
Maar goed, that's just me.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:50 schreef vaarsuvius het volgende:
2001 called, they want their topic back
Ik heb net een zak chips neergespietstquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Jenglejack het volgende:
Dat is hetzelfde als mensen zonder televisie thuis !
Respectabel natuurlijk, omdat die mensen nog jagen voor hun eten enzo
Het zijn van die handige dingen zoals dat je ff smst dat je trein storing heeft en je 20 min later komt (als er iemand op je staat te wachten op het station) of als je even snel iets moet weten van iemand.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ja misschien wel handig. Ik kan me ook voorstellen dat je bij bepaalde banen echt mobiel ook bereikbaar moet zijn.
Maar misschien is hij op andere manier net zo goed bereikbaar. Mailtje bijv. thuis bellen, dunno. Hij heeft duidelijk geen behoefte aan telefoon en wel aan een ipod. Ik zou hetzelfde doen. Ik vind het af en toe heel handig om te hyven, maar dat zal jij bijvoorbeeld weer lame vinden omdat je verknocht bent aan je mobiel. Zo kun je wel meer dingen raar vinden, over en weer
Bedoel je de eerste of de laatste zin? Die 2e zin is uiteraard even uit m'n duim gezogen, maar misschien niet geheel onwaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi hoe sommigen altijd zulke onderwerpen naar boven kunnen halen. Lukt het je ook als we over de essentie en materie van dakgoten gaan hebben?
Ach, ik kan me daar nooit aan ergeren hoor. Je moet wel exreem autistisch zijn als je het geluid van pratende mensen irritant vindt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Ritmo het volgende:
Wat wel erg is, zijn die mensen die gaan bellen of ze nou koffie merk A moeten hebben of koffie merk B of breezersletten die 2 uur om niets bellen.
Dat soort mensen hebben mobieltjes een slechte naam gegeven.
Mensen die een normaal gesprek voeren via de telefoon, daar heb ik helemaal geen problemen mee. Alleen er zitten ook van die types tussen die het nodig vinden om door de telefoon te schreeuwen. Heb je je mp3 speler op het hoogste volume staan, hoor je ze er nog boven uit komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, ik kan me daar nooit aan ergeren hoor. Je moet wel exreem autistisch zijn als je het geluid van pratende mensen irritant vindt.
Die indruk krijg ik ook steeds meer. Wat een naar vervelend mannetje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:12 schreef Barachem het volgende:
Ritmo topic = fail topic
Per definitie zelfs.
Goh, daar hebben jouw topics anders nooit last van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Correct, dat gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.
Rebel die je bent!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:06 schreef Ringo het volgende:
Maar ik gebruik hem gelukkig bijna nooit.
Zoek minder sociaal incapabele vriendenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Mensen met een mobiel zijn vaak sociaal irritant.
Als je een goed gesprek hebt met iemand wordt je minstens 3x onderbroken door iemand die naar die persoon belt.
Mja, eerst volgende keer blijf ik gewoon door praten. Of ik pleur gelijk hun telefoon weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Zoek minder sociaal incapabele vrienden
Met andere woorden: bezoek een FOK-meeting.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Zoek minder sociaal incapabele vrienden
Een telefoon is daar ook voor ja. Maar sommige mensen denken dat het een essentieel iets is in hun leven en gebruiken hem meer dan hun eigen hersenen. Zo kunenn ze elke 5 minuten kijken of het al regent, of hun vrienden al hyves hebben en muziek uit die krengen persen. Helaas hebben ze niet door dat zij de bouwstenen zijn van de falende gemeenschapquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik snap mensen niet hoor, een telefoon is handig en zo kan je iedereen binnen handbereik spreken wanneer je wilt.
Vuile alto's.
Mee eens, even verachtelijk als 'iPod's en mp3-spelers'.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
Echte bazen hebben oficieel bewijs dat ze baas zijn, en hebben geen klb-status nodig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echte bazen hebben hun mobo op tril staan en dan in de BB boxer.
Maar stiekem wel een PCtje hebben waar ze 24/7 achter zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
Een telefoon is daar ook voor ja. Maar sommige mensen denken dat het een essentieel iets is in hun leven en gebruiken hem meer dan hun eigen hersenen. Zo kunenn ze elke 5 minuten kijken of het al regent, of hun vrienden al hyves hebben en muziek uit die krengen persen. Helaas hebben ze niet door dat zij de bouwstenen zijn van de falende gemeenschap
Ja ik heb beide?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Echte bazen hebben oficieel bewijs dat ze baas zijn, en hebben geen klb-status nodig.
Onderschat de waarde van goede koffie niet, dat is echt wel een belletje waardquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Ritmo het volgende:
Wat wel erg is, zijn die mensen die gaan bellen of ze nou koffie merk A moeten hebben of koffie merk B
Mijn vader gaat er altijd even voor staan, zet z'n bril op, pakt zijn Nokia 1100 uit het hoesje, legt hem in z'n linkerhand en typt vervolgens met zijn rechterwijsvinger één voor één een berichtje. Dat duurt in totaal ongeveer een kwartierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:02 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht. Zelfs mijn vader heeft er één.
Ikke.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef gabberklaas het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou geen mobiel.
Echte bazen hebben een secretaresse.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echte bazen hebben hun mobo op tril staan en dan in de BB boxer.
dan stuur ik een postduifquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, wacht.
niet moeilijk overigens, ik zit op fok en heb dus automatisch geen vriendenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan stuur ik een postduif
of ik raak ze gewoon niet kwijt
Jezelf quoten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet moeilijk overigens, ik zit op fok en heb dus automatisch geen vrienden
Dat doet mijn vader ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader gaat er altijd even voor staan, zet z'n bril op, pakt zijn Nokia 1100 uit het hoesje, legt hem in z'n linkerhand en typt vervolgens met zijn rechterwijsvinger één voor één een berichtje. Dat duurt in totaal ongeveer een kwartier.
50-plussers en technologie gaan niet samen.
Open er een topic overquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar stiekem wel een PCtje hebben waar ze 24/7 achter zitten.
Zomaar nummers posten op internet van anderequote:
ik ben eenzaamquote:
goed idee, laten we hier een ''drop hier nummers van een van je exen'' topic van makenquote:
Ik kan hem best een aantal dagen missen hoor, maar iemand uit mijn klas totaal niet. Om het uur gaat hij die telefoon van hem poetsen met zijn shirt en o wee als je hem aanraakt! Er moest zelfs een papiertje om toen de telefoon werd afgepakt door de docente. "Anders wordt hij vieeess!" *met overslaande stem*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:03 schreef Ringo het volgende:
Mensen die denken dat een telefoon onmisbaar is.
Die moet je even uitleggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:13 schreef Afwazig het volgende:
Als je ouder dan 14 en onder de de 40 bent en je hebt geen mobiele telefoon dan faal je in sociaal opzicht.
Hetzelfde geldt overigens voor e-mail. Al zit dat medium (ook letterlijk) je minder dicht op de huid.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef servus_universitas het volgende:
Mobiele telefoons...
Ik zie heus wel de voordelen er van in, maar er zijn ook (mogelijk grotere) nadelen. De mobiele telefoon versterkt de drang naar maximale controle. Er is geen scheiding meer tussen de eigen afgeschermde omgeving en de buitenwereld. Het werkt erg doordringend in het leven. Niet alleen de bereikbaarheid, maar vooral ook het verwachtingspatroon.
telefoonnummer?:Pquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben eenzaam, wil jij mijn vriendje zijn?
Een telefoon hebben voor één iemandquote:Op zondag 21 juni 2009 20:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb eens een telefoon keer gehad en 1 iemand had mijn nummer maar die belde om 3 uur snachts een paar keer in de week en zei niks terug
Hitler had er ook geen een.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:31 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nietzsche had ook geen mobiele telefoon en kon zich daarom tenminste afzonderen. En zie eens wat voor briljante ideeën hij kreeg.
We woonden 10 km van elkaar, beetje lange draad moet dat dus zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Een telefoon hebben voor één iemand
Pak dan twee blikjes met een draad ertussen
zozo ben jij even hip. Bijna net zo hip als mensen die hun hyves verwijderenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:47 schreef Gewas het volgende:
Schop (had geen zin om een nieuw topic aan te maken).
Ik heb al jaren geen mobiel meer. Nou ja ik had er vorig jaar wel een gekregen als cadeau maar ik ben hem kwijt geraakt (gebruikte hem toch niet). Ik kan er met me hoofd echt niet bij als mensen honderden euro's uitgeven aan zo'n ding.
Gast wat LUL je nou? Ik doe het niet om hip te zijn, ik heb het simpelweg niet nodig. En Hyves heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zozo ben jij even hip. Bijna net zo hip als mensen die hun hyves verwijderen
Heb je dan wel een steen waaronder je leeft?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Gewas het volgende:
[..]
Gast wat LUL je nou? Ik doe het niet om hip te zijn, ik heb het simpelweg niet nodig. En Hyves heb ik nooit gehad.
Die stuur je een handgeschreven brief.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:50 schreef Leanne het volgende:
maar hoe sms je je liefje dan als je geen mobiel hebt
Maar hoe doe je dat als je even wilt internetten in het ov of terwijl je zit te wachten op je eten? Dat gaat niet zo goed met pen en papierquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Die stuur je een handgeschreven brief.
Dus als je geen mobiel nodig hebt leef je onder een steen. Juist ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Heb je dan wel een steen waaronder je leeft?
Zonder mobiel is het goed vertoeven onder een steen, de ontvangst wordt immers niet verstoord.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dus als je geen mobiel nodig hebt leef je onder een steen. Juist ja.
Lees een goed boek in de trein en praat met degene bij wie je aan tafel zit in het restaurant.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat als je even wilt internetten in het ov of terwijl je zit te wachten op je eten? Dat gaat niet zo goed met pen en papier
Ik heb helemaal geen Telefoon/mobiel. Ze emailen me maarquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb geen mobiele telefoon, hebben ze mij nodig, bellen ze maar naar mijn huisnummer op xxxxxxxxxxxxxx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |