Kan je VERDOMME niet lezen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:07 schreef PeZu het volgende:
wat is je klacht?
Mijn mobiel is stukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef Ritmo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/1219![]()
Serieus, hoe vriendloos ben je dan?Nee, een mobieltje is niet zo essentieel als eten, drinken of ademen maar als je het zo bekijkt is bijna niets belangrijk.
doe eens normaal johquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Kan je VERDOMME niet lezen?
Eens met de klacht, alleen als je telefoon niet minstens internet heeft, een camera én toetsenbord ben je even erg.
Een iPhone is inderdaad over het algemeen anders dan een normale gsm.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga niet stemmen want dan zou ik hier op moeten stemmen:
Mijn huidige iPhone/GSM doet het nog prima
Hier wordt de illusie gewekt dat een iPhone anders zou zijn dan alle andere mobiele telefoons, en dit is nonsens.
je kan ook gewoon thuis bellen met een mobiele telefoon hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef Rosbief het volgende:
Ik hoef echt geen GSM hoor![]()
Ik hoef niet zo nodig in het openbaar luidkeels te gaan bellen zodat iedereen kan zien hoe welvarend en hip ik wel niet ben![]()
Als ik moet bellen doe ik dat gewoon thuis.
Ja, tegen het tiendubbele tarief zekerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook gewoon thuis bellen met een mobiele telefoon hoor_!
Gast.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook gewoon thuis bellen met een mobiele telefoon hoor_!
geen idee, ik bel gratis met mijn mobielquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, tegen het tiendubbele tarief zeker
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ik bel gratis met mijn mobiel_!
Wat is er precies ernstig aan het niet hebben van een mobiele telefoon?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef Merkie het volgende:
1 op de 5 geen mobiele telefoon is wel ernstig ja.
Nietzsche had ook geen mobiele telefoon en kon zich daarom tenminste afzonderen. En zie eens wat voor briljante ideeën hij kreeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef gabberklaas het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou geen mobiel.
mensen die tellie zeggenquote:
Een iPhone past makkelijk in je broekzak, staat juist bekend om het uitstekende OS en heeft wél ondersteuning voor VoIP-bellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:31 schreef Aestivate het volgende:
Bar slechte poll weer. Ik mis de optie: "Ik hoef die rommel niet, ik wil een TELEFOON die in mijn broekzak past, niet zo'n overpriced mediacenter met slechte software en geen ondersteuning voor IP bellen."
Wel terechte klacht overigens. Wie loopt er anno 2009 nog zonder mobiele telefoon.![]()
Als je dat uit zou spreken klinkt dat als Engelse 'slang' voor televisie.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef doubleyouteaare het volgende:
Mobiele telefoons zijn overrated.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Apfelsaft het volgende:
Behoorlijk kansloos inderdaad, geen tellypwn hebben_!
Laatst nog een (oudere) collega z'n eerste telefoon gegeven voor z'n verjaardag
Maar mensen met een mobiele telefoon denken echter alleen een sociale relevantie te hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen zonder mobiele telefoon hebben echt een sociale relevantie van 0,0.
Je poging tot het creëren van een diepgaande intellectuele zin heeft helaas gefaaldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar mensen met een mobiele telefoon denken echter alleen een sociale relevantie te hebben.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef doubleyouteaare het volgende:
Mobiele telefoons zijn overrated.
Dat was niet mijn bedoeling. Het creëren van een diepgaande intellectuele zin, that is. Probeerde alleen maar aan te geven dat er mensen zijn die denken dat ze belangrijk zijn en daarom per se een mobieltje hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je poging tot het creëren van een diepgaande intellectuele zin heeft helaas gefaald.
Denk je nou echt dat die uitgaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Maar even serieus: wat doen mensen zonder telefoon als ze hun vrienden kwijtraken tijdens het uitgaan?
Oh, wacht.
Uitgaan? Dat is toch zeg maar zo buiten je huis en achter je computer vandaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Maar even serieus: wat doen mensen zonder telefoon als ze hun vrienden kwijtraken tijdens het uitgaan?
Oh, wacht.
Ja, dat zijn dan ook paupers. Ik denk dat we het daar wel over eens zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef Spougle het volgende:
Ik ben die mensen die altijd en overal bellen en sms'en, maakt niet uit met wie ze praten of wat ze aan het doen zijn wel zat. Alsof dat niet even kan wachten.
Vrienden wil je overal spreken en/of communiseren, dus ik snap het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef Spougle het volgende:
Ik ben die mensen die altijd en overal bellen en sms'en, maakt niet uit met wie ze praten of wat ze aan het doen zijn wel zat. Alsof dat niet even kan wachten.
Jij kunt je nu al niet meer voorstellen hoe men voor de mobiele telefoon uit ging?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, wacht.
En ook allemaal van die ontzettend zinloze gesprekken, en dat meestal naar mensen die ze net 5 minuten geleden nog gezien hebben of juist binnen een zeer korte tijd gaan zien. Ach ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef Spougle het volgende:
Nou die raken volslagen in paniek en gaan dan buiten als een kip zonder kop rondrennenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, wacht.
Correct, dat gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Jij kunt je nu al niet meer voorstellen hoe men voor de mobiele telefoon uit ging?
Dat valt me erg van je tegen, mijn waarde Chriz2k.
Een gsm is een mobiele telefoon maar een mobiele telefoon is geen gsmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga niet stemmen want dan zou ik hier op moeten stemmen:
Mijn huidige iPhone/GSM doet het nog prima
Hier wordt de illusie gewekt dat een iPhone anders zou zijn dan alle andere mobiele telefoons, en dit is nonsens.
Afspreken bij een centraal punt. Dat doe ik ook mét telefoon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, wacht.
Twitter heb ik nooit begrepen, alleen bij beroemdheden of b.v. ministers is het nog wel leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat is er precies ernstig aan het niet hebben van een mobiele telefoon?
Is dat ernstiger dan het niet hebben van twitter?
Hé, mobiele telefoons tonen geen welvaart aan hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef Rosbief het volgende:
Ik hoef echt geen GSM hoor![]()
Ik hoef niet zo nodig in het openbaar luidkeels te gaan bellen zodat iedereen kan zien hoe welvarend en hip ik wel niet ben![]()
Als ik moet bellen doe ik dat gewoon thuis.
Tsja, als zelfs een nokia 3310 te veel voor je kost, dan kan je het wel zien als welvaartquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hé, mobiele telefoons tonen geen welvaart aan hoor.
Dit kan je natuurlijk ook omdraaien. Waarom zou je er een nemen als het niet hoeft?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:24 schreef S.Seagal het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zonder mobiel kunnen zijn.
Je kan er wel zonder. Maar waarom als het niet hoeft.
Omdat het handig is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:39 schreef Spougle het volgende:
[..]
Dit kan je natuurlijk ook omdraaien. Waarom zou je er een nemen als het niet hoeft?
Ik zeg toch ook niet dat het niet handig is.quote:
Kan idd. Als je een 20-delige messenset vaak nodig heb moet je die gewoon altijd meenemen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef Spougle het volgende:
[..]
En alleen maar iets bij je hebben omdat het handig is zo kan je alles wel mee slepen want ja is toch best handig als je het bij je heb.
Aan een telefoon heb je dan ook niks. Dat jij die dan hebt is alleen fijn voor al die zeurkousen diepersé moeten bellen, omdat ze anders vriendloos overkomen. Ach en wee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:12 schreef Nero22 het volgende:
Mensen die wel een 32GB iPod Touch hebben, maar niet eens een telefoon.
Ik ben echt niet iemand die continue belt/sms't hoor. Het is bijv. handig als je even wat moet weten van iemand als hij niet online is, dat soort dingen. Wat ik niet begrijp is dat die gozer wel ¤300 neerlegt voor een muziekspeler die makkelijk ¤90 had kunnen kosten, en dan geen telefoon erbij haalt om bereikbaar te zijn voor anderen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:19 schreef Elfy het volgende:
[..]
Aan een telefoon heb je dan ook niks. Dat jij die dan hebt is alleen fijn voor al die zeurkousen diepersé moeten bellen, omdat ze anders vriendloos overkomen. Ach en wee.
Een ipod is gewoon lekker egoïstisch individueel genot.
Mooi hoe sommigen altijd zulke onderwerpen naar boven kunnen halen. Lukt het je ook als we over de essentie en materie van dakgoten gaan hebben?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:27 schreef Bowlingbal het volgende:
Altijd bereik hebben met iedereen is slecht voor de persoonlijke ontwikkeling. Dat blijkt wel weer uit het aantal zetels van de PVV.
Ja misschien wel handig. Ik kan me ook voorstellen dat je bij bepaalde banen echt mobiel ook bereikbaar moet zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ben echt niet iemand die continue belt/sms't hoor. Het is bijv. handig als je even wat moet weten van iemand als hij niet online is, dat soort dingen. Wat ik niet begrijp is dat die gozer wel ¤300 neerlegt voor een muziekspeler die makkelijk ¤90 had kunnen kosten, en dan geen telefoon erbij haalt om bereikbaar te zijn voor anderen.
Maar goed, that's just me.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:50 schreef vaarsuvius het volgende:
2001 called, they want their topic back
Ik heb net een zak chips neergespietstquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Jenglejack het volgende:
Dat is hetzelfde als mensen zonder televisie thuis !
Respectabel natuurlijk, omdat die mensen nog jagen voor hun eten enzo
Het zijn van die handige dingen zoals dat je ff smst dat je trein storing heeft en je 20 min later komt (als er iemand op je staat te wachten op het station) of als je even snel iets moet weten van iemand.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ja misschien wel handig. Ik kan me ook voorstellen dat je bij bepaalde banen echt mobiel ook bereikbaar moet zijn.
Maar misschien is hij op andere manier net zo goed bereikbaar. Mailtje bijv. thuis bellen, dunno. Hij heeft duidelijk geen behoefte aan telefoon en wel aan een ipod. Ik zou hetzelfde doen. Ik vind het af en toe heel handig om te hyven, maar dat zal jij bijvoorbeeld weer lame vinden omdat je verknocht bent aan je mobiel. Zo kun je wel meer dingen raar vinden, over en weer
Bedoel je de eerste of de laatste zin? Die 2e zin is uiteraard even uit m'n duim gezogen, maar misschien niet geheel onwaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi hoe sommigen altijd zulke onderwerpen naar boven kunnen halen. Lukt het je ook als we over de essentie en materie van dakgoten gaan hebben?
Ach, ik kan me daar nooit aan ergeren hoor. Je moet wel exreem autistisch zijn als je het geluid van pratende mensen irritant vindt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Ritmo het volgende:
Wat wel erg is, zijn die mensen die gaan bellen of ze nou koffie merk A moeten hebben of koffie merk B of breezersletten die 2 uur om niets bellen.
Dat soort mensen hebben mobieltjes een slechte naam gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |