Je kan rustig een auto jatten en een verklaring voor goed gedrag krijgen voor het werken met gehandicapten, deze zaken hebben namelijk niets met elkaar uit te staan.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Bij aanvraag van een verklaring omtrend gedrag (VOG) wordt tegenwoordig niet alleen gekeken naar veroordelingen maar ook aangiftes. Een soort "waar rook is, is vuur"-mentaliteit.
Bedenk dat een VOG bij steeds meer beroepen een vereiste is. Binnenkort OOK voor huisgenoten van iemand die in eigen huis kinderen opvangt. Geen VOG voor je huisgenoot = baan kwijt!
De gevolgen van een (al dan niet terechte) aangifte kunnen dus aanzienlijk zijn. Ook als dat geen veroordeling heeft opgeleverd.
Zozo, dit hele forum?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef mireddy het volgende:
Zo aangezien dit forum over mijn man gaat,
Dit dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus er was niks aan de hand en loopt hier een beetje melodramatisch te doen om je agressieve vent vrij te pleiten.
Hij moet er nog van groeien.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het kind is blijkbaar een echte ijzervreter.
Ik ben 16, wat verwacht je dan. ><quote:Op maandag 22 juni 2009 12:32 schreef mireddy het volgende:
god wat een volwassen gedrag zeg, zeker niks te doen ofzo...
Als je niks nuttigs te melden hebt, dan heb ik liever dat je jehoudt
Hoezo ? Het is toch een belachelijk verhaal ?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef mireddy het volgende:
hé bijdehandje, als je nou je mening wil geven moet je wel eerst het hele verhaal lezen
Dan slaat je reactie tenminste nog ergens op, nu maak je jezelf belachelijk
Ik heb gister heel het topic doorgelezen, de 2 verhalen met elkaar vergeleken zelfs. Ik heb gekeken wat er anders is en wat hetzelfde is.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef mireddy het volgende:
hé bijdehandje, als je nou je mening wil geven moet je wel eerst het hele verhaal lezen
Maar even zonder grappen, hoe krijg je in godsnaam 'happen' (wat bedoel je daar eigenlijk precies mee) uit het frame als de ketting vastloopt?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:51 schreef mireddy het volgende:
hahaha wordt steeds leuker joh dat verhaal van jullie ga door en nog ff dan is het de fiets van de buurvrouw en daar een nicht van en daar weer een kind van.
Dat heb ik gedaan. En ja, ook al is het heel erg dat het kind van TS zijn 'vriend' daardoor bijna onder een auto is gekomen (wat natuurlijk heel erg is) is dat nog steeds geen aanleiding om daar (de dochter van) de winkelier van de fiets te gaan bedreigen. Sowieso, wat schiet je er mee op? Waarom niet gewoon op een normale manier aangeven wat er gebeurd is en dat er iets met de fiets mankeert?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef mireddy het volgende:
Volgens mij is het de fiets van hun eigen dochter, hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoezo ? Het is toch een belachelijk verhaal ?
Jouw man gaat naar de fietsenmaker vanwege de fiets van de dochter van een vriendin van je,
begint ruzie te maken en uit bedreigingen.
En dan kom jij hier sympathie zoeken ?
Tja.. nu ben je niet constructief bezig hoor. Op die manier loopt een discussie al snel uit de hand en moet de politie geroepen worden!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef mireddy het volgende:
joh ga jij nou maar lekker met je blokken spelen hé of je luier laten verschonen
Nou ja, de OP is nou geen schoolvoorbeeld van helderheid.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is het de fiets van hun eigen dochter, hoor.
quote:Mijn vriendin had een nieuwe fiets voor haar dochter gekocht..
Ze waren nog geen 5 minuten aan het fietsen en der fiets loopt vast.. (hij blokkeerde gewoon helemaal)
Het scheelde weinig of er knalde een auto achterop!!
Dus Mannetje lief samen met dochter en de fiets naar de winkel terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |