abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70235080
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef D-FENS het volgende:

[..]

Bij aanvraag van een verklaring omtrend gedrag (VOG) wordt tegenwoordig niet alleen gekeken naar veroordelingen maar ook aangiftes. Een soort "waar rook is, is vuur"-mentaliteit.

Bedenk dat een VOG bij steeds meer beroepen een vereiste is. Binnenkort OOK voor huisgenoten van iemand die in eigen huis kinderen opvangt. Geen VOG voor je huisgenoot = baan kwijt!

De gevolgen van een (al dan niet terechte) aangifte kunnen dus aanzienlijk zijn. Ook als dat geen veroordeling heeft opgeleverd.
Je kan rustig een auto jatten en een verklaring voor goed gedrag krijgen voor het werken met gehandicapten, deze zaken hebben namelijk niets met elkaar uit te staan.

VOG stelt weinig voor dus.
Elke vrouw is een potentiele hoer
pi_70242372
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef mireddy het volgende:
Zo aangezien dit forum over mijn man gaat,
Zozo, dit hele forum?

Maar nee, het voegde niets toe aan het verhaal. Ook jij was geen getuige en het verhaal kan altijd veranderd zijn. Zij voelde zich blijkbaar bedreigd, en ik zou me ook zo voelen in zo'n situatie. 'Ik weet je te vinden' klinkt nou eenmaal niet heel aardig.

[ Bericht 16% gewijzigd door _Loki op 22-06-2009 03:03:26 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 03:20:21 #128
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70242434
een verhaal heeft toch 2 kanten, dat hij een boete krijgt kan ik me nog een beetje voorstellen, maar een strafblad krijg je pas als er een rechter aan te pas is gekomen. Het zou wat zijn als 1 of andere 1 streper ff die dingen gaat bepalen.
pi_70246849
sjongejonge zeg, die happen uit het frame, kwamen dus doordat die ketting vastsloeg en heb hem duidelijk niet zo gekocht duhuh....
  maandag 22 juni 2009 @ 11:27:01 #130
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_70246955
Heb je een rechtsbijstandsverzekering?

Wat leesvoer: http://www.conformiteit.nl/conformiteit_non_conformiteit.html
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_70247566
Happen uit het frame als de ketting vast slaat.
Gefeliciteerd! Je kind is de Hulk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cracka-ass op 22-06-2009 11:56:41 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 11:54:52 #132
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70247690
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus er was niks aan de hand en loopt hier een beetje melodramatisch te doen om je agressieve vent vrij te pleiten.
Dit dus.

Oh, post eens foto's van de "happen uit het frame" svp ?
Volgens mij is iedereen het erover eens dat een vastlopende ketting geen "happen uithet frame" neemt tenzij je kind vroeger in een ketel toverdrank gevallen is.
zzz
  maandag 22 juni 2009 @ 12:01:39 #133
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70247908
Het kind is blijkbaar een echte ijzervreter .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70248201
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het kind is blijkbaar een echte ijzervreter .
Hij moet er nog van groeien.
Ha-ha.
pi_70248712
god wat een volwassen gedrag zeg, zeker niks te doen ofzo...

Als je niks nuttigs te melden hebt, dan heb ik liever dat je je houdt
pi_70248783
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:32 schreef mireddy het volgende:
god wat een volwassen gedrag zeg, zeker niks te doen ofzo...

Als je niks nuttigs te melden hebt, dan heb ik liever dat je je houdt
Ik ben 16, wat verwacht je dan. ><
pi_70248902
Tja, al is het érg overdreven dat 'je vriend' door 4 agenten opgehaald is, zou je je toch eens afvragen waarom 'je vriend' überhaupt iets zegt in de trant van "Oh wee als je de politie belt, dan zoek ik je op!" tegen de dochter van de winkelier.

Mensen met een dergelijk kort lontje kunnen wat mij betreft niet hard genoeg aangepakt worden. Er lopen veel te veel aso's rond tegenwoordig. Ook al geef je aan dat 'je vriend' normaliter een keurig mens is; 'keurige mensen' lossen zulke dingen netjes (en eventueel schriftelijk) op, zonder te gaan dreigen.
pi_70248944
hé bijdehandje, als je nou je mening wil geven moet je wel eerst het hele verhaal lezen
Dan slaat je reactie tenminste nog ergens op, nu maak je jezelf belachelijk
  maandag 22 juni 2009 @ 12:47:34 #139
31101 _Led_
pi_70249133
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef mireddy het volgende:
hé bijdehandje, als je nou je mening wil geven moet je wel eerst het hele verhaal lezen
Hoezo ? Het is toch een belachelijk verhaal ?
Jouw man gaat naar de fietsenmaker vanwege de fiets van de dochter van een vriendin van je,
begint ruzie te maken en uit bedreigingen.

En dan kom jij hier sympathie zoeken ?
zzz
pi_70249254
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef _Loki het volgende:

[..]

Ik ben 16, wat verwacht je dan. ><
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70249262
quote:
Ik heb gister heel het topic doorgelezen, de 2 verhalen met elkaar vergeleken zelfs. Ik heb gekeken wat er anders is en wat hetzelfde is.
De enige die zichzelf belachelijk maakt hier zijn jij en degene van de OP. Niemand is het met jullie standpunt eens.
pi_70249293
hahaha wordt steeds leuker joh dat verhaal van jullie ga door en nog ff dan is het de fiets van de buurvrouw en daar een nicht van en daar weer een kind van.
pi_70249380
...wat?
pi_70249435
joh ga jij nou maar lekker met je blokken spelen hé of je luier laten verschonen
  maandag 22 juni 2009 @ 12:56:15 #145
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70249454
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:51 schreef mireddy het volgende:
hahaha wordt steeds leuker joh dat verhaal van jullie ga door en nog ff dan is het de fiets van de buurvrouw en daar een nicht van en daar weer een kind van.
Maar even zonder grappen, hoe krijg je in godsnaam 'happen' (wat bedoel je daar eigenlijk precies mee) uit het frame als de ketting vastloopt?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70249531
quote:
Dat heb ik gedaan. En ja, ook al is het heel erg dat het kind van TS zijn 'vriend' daardoor bijna onder een auto is gekomen (wat natuurlijk heel erg is) is dat nog steeds geen aanleiding om daar (de dochter van) de winkelier van de fiets te gaan bedreigen. Sowieso, wat schiet je er mee op? Waarom niet gewoon op een normale manier aangeven wat er gebeurd is en dat er iets met de fiets mankeert?

Zo kun je altijd wel rechtvaardiging gaan zoeken achter alles dat je uit spookt. Zou een mooie boel worden als iedereen dat ging doen.

Ook het feit dat je me meteen een "bijdehandje" noemt getuigt nou niet bepaald van fatsoen, laat staan 'keurige' vocabulaire vaardigheden.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:58:16 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70249544
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:47 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hoezo ? Het is toch een belachelijk verhaal ?
Jouw man gaat naar de fietsenmaker vanwege de fiets van de dochter van een vriendin van je,
begint ruzie te maken en uit bedreigingen.

En dan kom jij hier sympathie zoeken ?
Volgens mij is het de fiets van hun eigen dochter, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:58:57 #148
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_70249572
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef mireddy het volgende:
joh ga jij nou maar lekker met je blokken spelen hé of je luier laten verschonen
Tja.. nu ben je niet constructief bezig hoor. Op die manier loopt een discussie al snel uit de hand en moet de politie geroepen worden!
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 22 juni 2009 @ 12:59:56 #149
31101 _Led_
pi_70249615
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij is het de fiets van hun eigen dochter, hoor.
Nou ja, de OP is nou geen schoolvoorbeeld van helderheid.
Er staat :
quote:
Mijn vriendin had een nieuwe fiets voor haar dochter gekocht..
Ze waren nog geen 5 minuten aan het fietsen en der fiets loopt vast.. (hij blokkeerde gewoon helemaal)
Het scheelde weinig of er knalde een auto achterop!!
Dus Mannetje lief samen met dochter en de fiets naar de winkel terug
zzz
pi_70249632
doordat de ketting vastliep en ja mensen inderdaad ff serieus nu, sloeg de ketting tussen frame en kettingkast. Je zult begrijpen, dat als er dan een auto met piepende banden achter je moet stoppen, je er echt niet aan moet denken, wat er had kunnen gebeuren als ik haar niet aan de kant duwde....

Mijn dochter is echt geen hulk, maar als je gewoon fietst met een aardig gangetje en hij blokkeerd finaal, dan kun je je hoop ik wel voorstellen, dat je daar behoorlijke schade van hebt.

Even voor de duidelijkheid ik wil geen sympathie of medelijden, maar waar wij staan in ons rechtsysteem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')