quote:
Goeden avond, damesquote:
Ja alle singles hebben opeens een leven ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alle singles hebben opeens een leven ofzo.Ik niet natuurlijk
Haha vrijdagavond is t dus....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alle singles hebben opeens een leven ofzo.Ik niet natuurlijk
quote:
Goh Gezellig hoor, fijne avondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:56 schreef Carooltje79 het volgende:
hooi singles
kom ff hallo zeggen
en ga er gelijk weer vandoor
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jij niet alleen, zijn toch wat mensen online * ik ook
Hoiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:56 schreef Carooltje79 het volgende:
hooi singles
kom ff hallo zeggen
en ga er gelijk weer vandoor
haha ben ff bij paps en mams met de nieuwe laptop klierenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goh Gezellig hoor, fijne avond![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Maar ik ga ook zo weg. Oeps heb ik toch een leven
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker Tijn, als jij al een leven heb...............
Moet er wat gebeuren dan? Ik vind mijn leven best zoals het is. Eigenljik heb ik helemaal geen zin in een vaste relatie...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Door af te wachten gebeurd er iig niets. Bovendien noem je allemaal tegenstellingen die eigenlijk eisen zijn tov je partner
Gauw naar huis, kan je lekker op fok blijvenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ben ff bij paps en mams met de nieuwe laptop klierenmaar moest natuurlijk wel ffies halloow zeggen
quote:
haha zodra ik thuis ben, ga ik heus wel op fok hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gauw naar huis, kan je lekker op fok blijven*nee ik ben niet egocentrisch
Verslaafdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha zodra ik thuis ben, ga ik heus wel op fok hoor
![]()
ha ha , gelukkig maar wat moet fok zonder jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha zodra ik thuis ben, ga ik heus wel op fok hoor
![]()
wie?!?! ikke ??? neuh johquote:
Gewoon een vriendin is ook leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Moet er wat gebeuren dan? Ik vind mijn leven best zoals het is. Eigenljik heb ik helemaal geen zin in een vaste relatie...
Hey iedereen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha , gelukkig maar wat moet fok zonder je
Ik val bijna in slaapquote:
Wakker blijvenquote:
quote:
Ehm.... Morgen werken & 's avonds een verjaardag & zondag komt Nouk langsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoe ist meid? nog spannende weekendplannen?
Tis dat m'n computer zoveel lawaai maakt, anders was ik al weggeweest. Maar krijg over een uurtje nog bezoek, dus moet niet al te lamlendig wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wakker blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is weekend
oeh gezellie!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.... Morgen werken & 's avonds een verjaardag & zondag komt Nouk langs
En jij?
Bah; ik heb jeuk tussen mijn vingers![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis dat m'n computer zoveel lawaai maakt, anders was ik al weggeweest. Maar krijg over een uurtje nog bezoek, dus moet niet al te lamlendig worden
Sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker Tijn, als jij al een leven heb...............
Autoquote:
Oh, voor ik het weer vergeetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.... Morgen werken & 's avonds een verjaardag & zondag komt Nouk langs
En jij?
Bah; ik heb jeuk tussen mijn vingers![]()
Gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh, voor ik het weer vergeet![]()
gefeliciteerd
![]()
And i love itquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een single, met een leven
Ik ben blij dat mijn leven ook weer terug isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een single, met een leven
quote:
Waarom lig je hier dan niet.. kunnen we samen wegduttenquote:
Gewoon een vriendin? Verliefd zijn is leuk. Een relatie om het hebben van een relatie is niet tof.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon een vriendin is ook leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn leven ook weer terug is
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom lig je hier dan niet.. kunnen we samen wegdutten
Nu?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heb er wel zin in, wanneer kan ik komen?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon een vriendin? Verliefd zijn is leuk. Een relatie om het hebben van een relatie is niet tof.
Nee, septemberquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben je morgen niet jarig dan
Een leven komt vanzelfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ook blij voor je
en een beetje jaloers
Dan moet je er iets gaan doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ook blij voor je
en een beetje jaloers
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, september
[..]
Een leven komt vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |