quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha , gelukkig maar wat moet fok zonder je
Ik val bijna in slaapquote:
Wakker blijvenquote:
quote:
Ehm.... Morgen werken & 's avonds een verjaardag & zondag komt Nouk langsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoe ist meid? nog spannende weekendplannen?
Tis dat m'n computer zoveel lawaai maakt, anders was ik al weggeweest. Maar krijg over een uurtje nog bezoek, dus moet niet al te lamlendig wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wakker blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is weekend
oeh gezellie!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.... Morgen werken & 's avonds een verjaardag & zondag komt Nouk langs
En jij?
Bah; ik heb jeuk tussen mijn vingers![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis dat m'n computer zoveel lawaai maakt, anders was ik al weggeweest. Maar krijg over een uurtje nog bezoek, dus moet niet al te lamlendig worden
Sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker Tijn, als jij al een leven heb...............
Autoquote:
Oh, voor ik het weer vergeetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.... Morgen werken & 's avonds een verjaardag & zondag komt Nouk langs
En jij?
Bah; ik heb jeuk tussen mijn vingers![]()
Gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh, voor ik het weer vergeet![]()
gefeliciteerd
![]()
And i love itquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een single, met een leven
Ik ben blij dat mijn leven ook weer terug isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een single, met een leven
quote:
Waarom lig je hier dan niet.. kunnen we samen wegduttenquote:
Gewoon een vriendin? Verliefd zijn is leuk. Een relatie om het hebben van een relatie is niet tof.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon een vriendin is ook leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn leven ook weer terug is
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom lig je hier dan niet.. kunnen we samen wegdutten
Nu?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heb er wel zin in, wanneer kan ik komen?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon een vriendin? Verliefd zijn is leuk. Een relatie om het hebben van een relatie is niet tof.
Nee, septemberquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben je morgen niet jarig dan
Een leven komt vanzelfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ook blij voor je
en een beetje jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |