Mijn vriend wil zelden mee met de auto om ff wat te halen (alhoewel hij al wel 3x is mee geweestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:51 schreef appelsjap het volgende:
heb in totaal 66 flessen gehaald en 11x een appeltaartsamen met een vriend dus delen door 2
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef -Kadev- het volgende:
Ok, er staat zoveel in de afgelopen pagina's. Ergens opheldering over nodig?
Maar al wel een paar antwoorden:Er zijn vandaag geen wijzigingen in het LAPG gemaakt, dus ook C1000 is niet gebanned. Actieteam werkt nu ook op zaterdag en zondag om sneller prijzen aan te kunnen passen. C1000 is niet meer van Ahold, afgelopen jaar verkocht in ruil voor 52 winkels. LAPG gaat gewoon in huidige vorm door, echter zonder extra promotie. Spelregels zullen sneller op www.ah.nl staan en maandag liggen de nieuwe spelregels zichtbaar in de winkels.
Klopt, prijzen worden in zo'n geval niet landelijk aangepast. Winkels worden wel landelijk geinformeerd over een lagere prijs maar maken zelf de keuze of ze de prijzen aanpassen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]Helderheid!
Mooi. En omdat niemand me gelooft, zeg jij nog ff dat ze echt niet die pizza prijzen landelijk gaan aanpassen voor 1 winkel die die aanbieding in heel NL heeft
Jammer, morgen krantjes scoren dan maar.. En pizza.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Kopieën blijven niet geldig, ze wilde in het begin niemand buitensluiten, maar door al die photoshop folders is dit nu niet langer toegestaan.
klopt. Die memo die ik dus net zag over die cola van vaartjes.... die was dus ook ter informatie. En geen verplichting qua prijs aanpassing.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:02 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Klopt, prijzen worden in zo'n geval niet landelijk aangepast. Winkels worden wel landelijk geinformeerd over een lagere prijs maar maken zelf de keuze of ze de prijzen aanpassen.
Alleen bij grote landelijke concurenten wordt de prijs landelijk aangepast.
1,89???? hier 2,35 ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Die pizzas zijn al best goedkoop bij de AH. De oetker pizzas zijn bij mijn deen supermarkt 1.89 per/st. bij de Ah ds 4.85 voor 3
kloptquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef blup het volgende:
In folder X zijn ze maar 1,- per stuk.
Ah je bent toch nog gegaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn vriend wil zelden mee met de auto om ff wat te halen (alhoewel hij al wel 3x is mee geweest) maar hij eigent zich wel de fucking appeltaart toe
![]()
Airmiles krijg je alleen nog voor AH producten, 1 airmile voor ieder AH product. Heeft dus geen nut met deze actie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. Die memo die ik dus net zag over die cola van vaartjes.... die was dus ook ter informatie. En geen verplichting qua prijs aanpassing.
Nou, dat is dus hier ook niet gebeurd.
En als die gozer van hier het doorgeeft aan de andere AH's dat er pizza achterop staat (waar ik absoluut niet vanuit ga, want volgens mij heeft ie het niet zo op de andere AH's) dan ga ik wel een dorpje verder
ik bedenk me fucking net... ik vergeet elke x mn airmiles pasje te geven
Neh. Mijn schoonmam heel lief aangekeken toen der tijd, en wat taartjes gebrachtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ah je bent toch nog gegaanprinter gekocht nog? hehe.
Echt waar??? Dus niet meer als ik bv alleen merkspullen koop? Is dat alleen met de LAPG, of gewoon nu altijd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Airmiles krijg je alleen nog voor AH producten, 1 airmile voor ieder AH product. Heeft dus geen nut met deze actie.
Hehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh. Mijn schoonmam heel lief aangekeken toen der tijd, en wat taartjes gebracht
Ik zal morgen dr cartridge ff laten vullen voor 5 euri
Mij ook, want ik krijg die van UncleSam niet van Rapidshare afquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef Snever het volgende:
kan iemand mij ff een pm doen met de vaartjes folder voor de pizza?
Kan je me de link pmen. Probeer ik het.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mij ook, want ik krijg die van UncleSam niet van Rapidshare afwat een kut site rapid share.
Is al een jaar of 3 ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt waar??? Dus niet meer als ik bv alleen merkspullen koop? Is dat alleen met de LAPG, of gewoon nu altijd?
Stom zeg. Ik koop zelden AH dingen
Verbeterde versie verstuurdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mij ook, want ik krijg die van UncleSam niet van Rapidshare afwat een kut site rapid share.
Ja maar normaal was het prijsverschil, nu krijg je de spullen gratis.quote:
Ging over Airmilesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja maar normaal was het prijsverschil, nu krijg je de spullen gratis.
Ik ben slapen, morgen 2 pizzatjes + appeltaart scoren, mn vriezer zit helaas al stampvol.
bedankt voor de links trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |