Ja hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:58 schreef Omnifacer het volgende:
Overigens: net 2e keer op Nieuwmarkt geprobeerd maar hard geweigerd! Reden: bij Sanders moet je verplicht 6 stuks afnemen, terwijl het bij AH per fles gaat
gaat er gewoon om dat je een printer hebt met goede afdruk kwaliteit. Een laserprinter is een voorbeeld van een printer die proffesioneler over komt dan een simpel thuis printertje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:29 schreef classpc het volgende:
Waarom moet je een laserprinter hebben dan?
En die zelfde site heeft het voor iedereen verpest door photoshops te verspreidenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef tjeerds het volgende:
Volgens de website Uwspuermarkt mogen folders van groothandels wel
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:26 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
En die zelfde site heeft het voor iedereen verpest door photoshops te verspreiden
Ik zag het toch echt op de computer en op winkelweb staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
Nou, niemand hanteert dat regionale. Heb je echt op winkelweb gekeken? of enkel een foldertje?
Kadev? Ome sam? Opheldering?
hmmm. Nou, die kerel van net heeft ook op winkelweb gekeken voor die vaartjes folder. En ik zei dat die folder uit wageningen kwam. Heb hem er niet over gehoord.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik zag het toch echt op de computer en op winkelweb staan.
neehoor die gaat morgen pas inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef Schenkstroop het volgende:
pizza? ah shit vast te laat.
ook hier niks over regionaal gehoord. Vandaag 4 AH's afgeweest met het foldertje, geen enkele winkel deed echt moeilijk (op wat tegen spurten om het foldertje te houden naquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
hmmm. Nou, die kerel van net heeft ook op winkelweb gekeken voor die vaartjes folder. En ik zei dat die folder uit wageningen kwam. Heb hem er niet over gehoord.
Maar heb sam al ff gevraagd. Of kadev moet eerder met antwoord komen
Sowieso wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
neehoor die gaat morgen pas in
oftewel morgenvroeg met foldertje bij de ingang staan en je maakt nog een goede kans om pizza te krijgen
denk ik ook ja. Alle AH's hier in de omgeving hadden de Sanders folder ook nog niet aangepast. Het actieteam is duidelijk niet op de hoogte wat er speelt bij de concurrentenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso wel.
Ze gaan het echt niet landelijk aanpassen voor 1 dagje voor een folder uit fucking wageningen die bijna niemand heeft.
Wel op de hoogte ws.... maar als je dat landelijk gaat invoeren omdat er 1 concurrent in heel NL is die dat heeft, dan heb je veel meer verlies (volgens aukje) dan dat je die paar flessen mist.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
denk ik ook ja. Alle AH's hier in de omgeving hadden de Sanders folder ook nog niet aangepast. Het actieteam is duidelijk niet op de hoogte wat er speelt bij de concurrenten
De vaartjes folder hebben zij dan vermoedelijk ook nog nooit van gehoord.
"Ik ben dit weekend bij mijn ouders op bezoek, en ik studeer in Wageningen"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:05 schreef Fosfolipide het volgende:
Ja dat heb ik ook geprobeerd maar op een gegeven moment houdt het ook op, voor wat flesjes cola. Ze heeft eigen aan mij persoonlijk laten zien dat het alleen geldt in de regio, daar kan ik niks tegen in brengen aangezien ze het recht hebben de actie(regels) te wijzigen.
"wij mogen geen printjes meer aannemen mevrouw"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:06 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
"Ik ben dit weekend bij mijn ouders op bezoek, en ik studeer in Wageningen"--> heb ik vandaag moeten gebruiken
![]()
en het werkte
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
"wij mogen geen printjes meer aannemen mevrouw"
-Printjes? Hoezo printjesEr staat de naam van de drukker in wageningen onder, is dubbelzijdig gedrukt, alleen vandaag geldig, en ik studeer in wageningen en heb hem daar mee vandaan genomen.
"Even op winkelweb kijken, daar stond wat over vaartjes"
-Okeuj!
Ja nee klopt mevrouw, hij is dubbelzijdig idd, en alleen vandaag geldig. U heeft gelijk. Het is uw goed recht.
Dusssss.
Deze AH doet vrijwel nooit moeilijk hoor. Maar je hebt er sommige bijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]geweldig ik weet wat ik moet zeggen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wij dachten ook even proberen... Nou moeilijk doen daar enzo. Ze willen echt ook gelijk hebben enzoEn nog beweren dat ze goedkoper zijn. Bij de Sanders hadden ze sixpacks met cola en zij niet, dus was het niet hetzelfde product
Maar dat stond niet in de folder. Gooide ze het maar op dat het heel erg onduidelijk was. Wel geld terug gekregen natuurlijk en ik heb gelijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:12 schreef Qwea het volgende:
En die man zo zelfs nog "ja ik moet hem wel even kopiėren. Want we moeten bewijs hebben dat er iemand met zo'n folder is geweest en flessen heeft meegenomen. Mag dat?
"Hou maar"
5,5 appeltaart?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:51 schreef appelsjap het volgende:
heb in totaal 66 flessen gehaald en 11x een appeltaartsamen met een vriend dus delen door 2
mogen niet, alleen originele.quote:
Kopieėn blijven niet geldig, ze wilde in het begin niemand buitensluiten, maar door al die photoshop folders is dit nu niet langer toegestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |