quote:
staat me wel iets van bij idd, Ahold heeft in ieder geval een shitload aan C1000 winkels overgenomen van schuitema (toch ?)quote:
raspberry, bah.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Peperwodka
Ik wil zo'n meloen wodka maken.... maar ik vraag me af of dat gaat lukken
Hier heb ik zonet nog die rooie gezien. Raspberry? of aardbei? Was iig rooie letters. En ik zag gisteren in Alkmaar de groene
http://www.merktochhoesterk.nl/?p=110quote:
ehm,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dan moet je er 6 kopen. Valt het in beide acties
6/2 = 3
6/3 = 2
voor de pizza wel. VCola vandaagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:59 schreef Omnifacer het volgende:
Die folder van c1000 vaartjes,tot wanneer loopt die? Morgen toch?
Lama, weet het alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:59 schreef Omnifacer het volgende:
Die folder van c1000 vaartjes,tot wanneer loopt die? Morgen toch?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik banjerde door alkmaar, en in een etalge zag ik opeens die groene staan (kiwi?) en toen ben ik verder gebanjerdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
raspberry, bah.
groene, die ken ik niet
bij 't hekeltje ofzo?
Nou, dan lijkt het me wel erg achterlijk en uitgesloten als ze dan hun eigen keten gaan bannenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
staat me wel iets van bij idd, Ahold heeft in ieder geval een shitload aan C1000 winkels overgenomen van schuitema (toch ?)
Zie nu ineens dat aanbieding bij C1000 op de 22e begint :S...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dan moet je er 6 kopen. Valt het in beide acties
6/2 = 3
6/3 = 2
Dat was hier alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:08 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb net gebeld met iemand die op Winkelweb heeft gekeken, en er staat niets over dat de C1000 folder niet mag. Er stond alleen dat de cola aangepast wordt naar 1.09 ipv 1.12. Dus nu zitten ze onder de Sanders prijs.
Ja! Ik ga ook ff eten, en dan ga ik naar windows. En dan moet ik ff jouw gegevens van die siyte!quote:
Lees je PMquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ik ga ook ff eten, en dan ga ik naar windows. En dan moet ik ff jouw gegevens van die siyte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |