doe nou niet, zulke dingen zijn juist de reden dat de voorwaarden steeds gewijzigd worden. als die idioot nooit met een gefotosoepte folder was aangekomen mochten we nog steeds geprinte folders gebruiken. straks gaan ze echt zeiken over die vaartjes folderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:39 schreef Qwea het volgende:
Voordat ik hem zo up, zal ik mijn mannetje er nog eens na laten kijken. Die is immers de grafische vormgevert
Speciaal voor Qweaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:38 schreef Qwea het volgende:
Ik wil trouwens wel graag wat terug voor dit werk......
eeuwige dank ofzo?
Haal ze anders vandaag, en vraag morgen met folder je geld terug!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:51 schreef Dropdown het volgende:
Ik ga die flessen toch echt morgen halen. De actie overlapt de datum.
Weet je hoeveel werk het was?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja de albert heijn zal je vast eeuwig dankbaar zijn
maar hoezo al dit werk? op fok posten doe je toch wel
niemand dwingt je toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werk het was?Hoe precies? Damn
Heb je die memo onder ogen gehad? En stond daar letterlijk in "c1000 folders mogen niet" ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:47 schreef Chantalmv2 het volgende:
Je lult uit je nek??? Beetje raar om te zeggen! Ik vertel gewoon wat ik net meemaak bij de AH! Kan er ook niets aan doen!
Hoop maandag op meer succes met nieuwe folders!![]()
Maar ben al blij met mijn gratis cola voor deze week (6 flessen)...en vind 100 flessen ook echt wat overdreven!
nee, maar daarom was het wel veel werk en wil ik er wel kusjes voorquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je die memo onder ogen gehad? En stond daar letterlijk in "c1000 folders mogen niet" ?
Die kerel heeft dat dan vast zelf erin gezet, want no way dat AH een complete keten blockt.
Verdomme, heb ik hem net op deze post gewezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:39 schreef Oksel het volgende:
Voor je vriend dan. Van jouw. Niet van mij. Ookal wil hij dat graag.
Zal wel fake zijn, net als dat er bij ons vorige week een vestiging was die zei: Ok, jullie krijgen het wel mee, maar eigenlijk doen de prijzen van Jumbo niet mee aan deze actiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je die memo onder ogen gehad? En stond daar letterlijk in "c1000 folders mogen niet" ?
Die kerel heeft dat dan vast zelf erin gezet, want no way dat AH een complete keten blockt.
Dan moet je er 6 kopen. Valt het in beide actiesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:52 schreef sam93dor het volgende:
Hier bij de C1000 paginagroot: 2 Dr. Oetker big Americans pizza. Alle varianten 2 stuks naar keuze ¤2.46 = ¤1.24 p.s.
Bij de AH: 3 stuks voor ¤4.91 = ¤1.64 per stuk. Of werkt het niet zo, moet het bij allebei 3 pakken zijn?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, maar daarom was het wel veel werk en wil ik er wel kusjes voor
hey, ik had ook 30 euri kunnen vragen , ja
Heb je nou al wodka ?
Hier wist iemand te melden "ja nee, wij doen niet meer mee aan deze actie" en toen ik zei dat ik dan wel even het hoofdkantoor zou bellen, want AH is AH, kon het wel opeensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Zal wel fake zijn, net als dat er bij ons vorige week een vestiging was die zei: Ok, jullie krijgen het wel mee, maar eigenlijk doen de prijzen van Jumbo niet mee aan deze actie
Fail.
Peperwodkaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb vanille in huis (), en hier in de buurt verkopen ze citroen, dus da's al wat.
ik hoop dat ze hier ergens vanille verkopen
en ben peperwodka aan het maken, hopen dat het lekker wordt
dan snap ik de opmerking van fos even niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |