Voor gratis colaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:27 schreef macklion het volgende:
trouwens de actie gaat volgende week door heb ik gister begrepen van de filiaal manager
K heb hier trouwens nog originele hoogvliet folders liggen voor de liefhebber, geldig t/m volgende week dinsdag...
je was me voorquote:
nee, edit. Cola is al landelijk aangepast, Alleen met die folder die je nu in je PM hebt, had je nog kans. Maar dat was alleen vandaag. Je kan er morgen dus wel pizza mee scorenquote:
er is niks fout gegaan alleen 1 ah wilde niet meewerken die zij dat alleen folders uit de regio gelden bij de rest wel cola meegekregenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:28 schreef macklion het volgende:
wat is er fout gegaan dan fosfolipide?
enige toch dat ze alleen nog originele folders accepteren?
Goed opgelet!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef Blackf1re het volgende:
Nah hoogvliet was voor edet wc papier dacht ik
raar dat ze die in de winkels niet aanpassen aangezien sanders in het oosten zitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:31 schreef macklion het volgende:
de losse flessen, met sanders folder gaat nog goed hier in enschede
van een vrachtwagen gevallenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
mmh waarom verkopen ze zo';n fles voor 50 cent dan
Hoe kom je er in godsnaam bijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:34 schreef macklion het volgende:
De Hoogvliet is volgende week nog bruikbaar trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |