hahahahahahahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je in een zwembad werkt gaat dat prima hoor.
kom je ze dan brengen en gaan we dan de glijbaan uitproberen samen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog matchbox auto,s nodig? Heb nog een bult liggen op zolder bij m,n pa en ma namelijk.
Ja, der zitten volgens mij wel behoorlijke jetsers op, maar dat is vrij lastig te zien in het fobo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
Ik weiger hier naar te luisteren en ga er gewoon vanuit dat je net zo leuk bent als je foto's
Deal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom je ze dan brengen en gaan we dan de glijbaan uitproberen samen?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien mag je even testen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, der zitten volgens mij wel behoorlijke jetsers op, maar dat is vrij lastig te zien in het fobo.
Erg scherpquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je komt er niet meer onderuit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:34 schreef KudFokker het volgende:
Gingen jullie ook wel eens naar de speelotheek?
Dat is een bibliotheek, maar dan speelgoed ipv boeken
Of ben ik te jongPaar keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen was ik niet goed in delen toen ik kind was. Dus dat was geen succes
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Of ben ik te jongDat bestaat al heel lang hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wij gingen daar nooit heen, want mijn zusje en ik waren nogal slordig en mijn moeder voorzag problemen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Of ben ik te jongjij bent jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de laatste spel o theek in heerlen is afgelopen dinsdag er mee opgehouden.
wij waren geloof ik de enige klanten daar nog
met als voordeel.... ik mag volgende week voor een prikkie dingen gaan uitzoeken daar en ga dus alle playmobile daar wegkapen
Niet iedereen heeft zo'n beperkte vocabulaire als jij, zodat je noodgedwongen woorden als speel-o-theek moet gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:34 schreef KudFokker het volgende:
Of ben ik te jongWas niet nodig , aangezien ik bijna alles had op speelgoedgebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had op m,n 8ste al de meest geavanceerde RC auto van de hele club.
Filmpje gevonden op youtube van dat model.![]()
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
Ik ben meer van de booze-o-theek, of zelfs het speelsklinkende steak-o-theekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n beperkte vocabulaire als jij, zodat je noodgedwongen woorden als speel-o-theek moet gaan uitleggen.
Enig kind zeker.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Paar keerAlleen was ik niet goed in delen toen ik kind was. Dus dat was geen succes
Godsamme Klutsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n beperkte vocabulaire als jij, zodat je noodgedwongen woorden als speel-o-theek moet gaan uitleggen.
Consumptieve-feestartikelen-o-theek is te lang zeker?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben meer van de booze-o-theek, of zelfs het speelsklinkende steak-o-theek.
Damn ik moet naar huis.
verwend nestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Was niet nodig , aangezien ik bijna alles had op speelgoedgebied.
Had op m,n 8ste al de meest geavanceerde RC auto van de hele club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |