Crabman/Darnell bedoel je.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die blonde
Die vriend van haar is wel grappig
Goede serie trouwens
denk dat ie watt bedoeldequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog iets, hoe krijg je in godsnaam een magnetron op 900 graden. Ik bedoel bij 900 graden worden bakstenen gebakken.
Ik denk dat KF geen graden bedoelde.
Je vergeet: Ze drinken "bessen".quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef Ripley het volgende:
Ik associer tupperware en erotiekparties met vrouwen met een pittig rood kort kapsel die lekker gek doen en een beetje tipsy zijn. The horror.
quote:
laat ik ooit een pittig rood kort kapsel gehad hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een trauma van tupperware partiesIk ben ooit gechanteerd door een vriendin om naar zo'n ding te komen (Ik heb nog 1 iemand nodig! Je hoeft niks te kopen! Help me alsjeblieft uit te brand!) en toen zat ik daar tussen al die huisvrouwen die precies wisten dat ze de eiersnijder wilde en de brooddoos.
![]()
Ik associer tupperware en erotiekparties met vrouwen met een pittig rood kort kapsel die lekker gek doen en een beetje tipsy zijn. The horror.
laat ik nu ooit wel eens 3d kaarten gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geloof het nietanders had het wel gewerkt
Nja heb er van geleerd![]()
Die tupper-ware is best prijzig toch?
Ik vind tupper-ware trouwens minder burgerlijk dan van die mensen die hun eigen 3D-kaarten maken en voor élke gelegenheid opsturen
quote:
Kinderen gaan toch helemaal niet samen met een sexleven?quote:
Nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crabman/Darnell bedoel je.
Ik vind How I met your mother stukken leuker
Tadaaa, vooroodeelbevestigendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laat ik ooit een pittig rood kort kapsel gehad hebben
[..]
laat ik nu ooit wel eens 3d kaarten gemaakt hebben
(en embosing en euh allerlei andere knutsel shit)
ik ben zooooooooooo erg
mijn excuus: dat was OOIT!!
oh nee, zo met van die theezakjes?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laat ik ooit een pittig rood kort kapsel gehad hebben
[..]
ik ben zooooooooooo erg
Dat vond ik zó bruut altijdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar wel een grote mat met allemaal straten enzo erop om met de autotjes op te spelen
lief van je maar ik heb genoeg keukentroepjes (of te weinig plaatsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
ow, en ik heb me toch 3 bakken aan laten smeren want die waren in de aanbieding en anders kreeg die vriendin haar korting niet of zo. Nooit gebruikt
Dus die wil ik wel opsturen duimelot(seriously
)
Ik deed erg veel aan modelbouw. Dat staat ook niet erg bekend als hippe hobby, als je er maar plezier aan beleeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:
ik ben zooooooooooo erg
Die had ik ook! Geweldig ding was dat. En dan met lego de straten uitbreiden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar wel een grote mat met allemaal straten enzo erop om met de autotjes op te spelen
had ik die maar 1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dát is pas goor.quote:
tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kinderen gaan toch helemaal niet samen met een sexleven?
Nieuwe selectie voorwaarden. Niet langer bij kennismaking met een meisje wat ze doet voor werk ofzo. Wat drink je? Canei? NEXT!quote:
Nog matchbox auto,s nodig? Heb nog een bult liggen op zolder bij m,n pa en ma namelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
oh nee, zo met van die theezakjes?of scrapbooking
Ik weiger hier naar te luisteren en ga er gewoon vanuit dat je net zo leuk bent als je foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in een zwembad werkt gaat dat prima hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kinderen gaan toch helemaal niet samen met een sexleven?
Preciesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die had ik ook! Geweldig ding was dat. En dan met lego de straten uitbreiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |