Misschien mag je even testen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, der zitten volgens mij wel behoorlijke jetsers op, maar dat is vrij lastig te zien in het fobo.
Erg scherpquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je in een zwembad werkt gaat dat prima hoor.
En je komt er niet meer onderuit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:34 schreef KudFokker het volgende:
Gingen jullie ook wel eens naar de speelotheek?
Dat is een bibliotheek, maar dan speelgoed ipv boeken
Of ben ik te jongPaar keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen was ik niet goed in delen toen ik kind was. Dus dat was geen succes
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Of ben ik te jongDat bestaat al heel lang hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wij gingen daar nooit heen, want mijn zusje en ik waren nogal slordig en mijn moeder voorzag problemen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Of ben ik te jongjij bent jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de laatste spel o theek in heerlen is afgelopen dinsdag er mee opgehouden.
wij waren geloof ik de enige klanten daar nog
met als voordeel.... ik mag volgende week voor een prikkie dingen gaan uitzoeken daar en ga dus alle playmobile daar wegkapen
Niet iedereen heeft zo'n beperkte vocabulaire als jij, zodat je noodgedwongen woorden als speel-o-theek moet gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:34 schreef KudFokker het volgende:
Of ben ik te jongWas niet nodig , aangezien ik bijna alles had op speelgoedgebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had op m,n 8ste al de meest geavanceerde RC auto van de hele club.
Filmpje gevonden op youtube van dat model.![]()
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
Ik ben meer van de booze-o-theek, of zelfs het speelsklinkende steak-o-theekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n beperkte vocabulaire als jij, zodat je noodgedwongen woorden als speel-o-theek moet gaan uitleggen.
Enig kind zeker.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Paar keerAlleen was ik niet goed in delen toen ik kind was. Dus dat was geen succes
Godsamme Klutsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n beperkte vocabulaire als jij, zodat je noodgedwongen woorden als speel-o-theek moet gaan uitleggen.
Consumptieve-feestartikelen-o-theek is te lang zeker?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben meer van de booze-o-theek, of zelfs het speelsklinkende steak-o-theek.
Damn ik moet naar huis.
verwend nestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Was niet nodig , aangezien ik bijna alles had op speelgoedgebied.
Had op m,n 8ste al de meest geavanceerde RC auto van de hele club.
Mooi. Mission accomplished.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Godsamme Klutsik zal wel minder vriendelijk doen
![]()
dope-o-theekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Consumptieve-feestartikelen-o-theek is te lang zeker?
Het probleem is meer dat het wel lukt en dat ik vervolgens weer moet zeggen dat ik alleen wilde checken of mijn vermoeden klopte, waarna ik weer een bastard ben in het roddelcircuit.quote:
Mijn ouders waren 13 jaar bezig mij te krijgen, ja perfectie duurt lang. En toen ik er eenmaal was wisten ze meteen, zoiets fabuleus krijgen we geen tweede keer voor elkaar.quote:
Wat maakt het uit, als je goeie tieten mag checken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat het wel lukt en dat ik vervolgens weer moet zeggen dat ik alleen wilde checken of mijn vermoeden klopte, waarna ik weer een bastard ben in het roddelcircuit.
alleen de buren een beetjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:42 schreef KudFokker het volgende:
Mij kon je gewoon een stuk PVC buis en een Veronica Magazine geven en van mij had je de hele dag last
Mazzelquote:
Goede punten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:42 schreef Ripley het volgende:
Wat maakt het uit, als je goeie tieten mag checken?
Moesten ze hun ramen maar dicht doenquote:
Ripley heeft 2 goede punten jaquote:
Kort maar krachtig, beetje zoals jij dusquote:
Sorry voor mijn oppervlakkigheidquote:
Is zeker wel makkelijk. Zeker nu er meer aanbod is qua speelgoed dan ooit, lijkt me.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verwend nest
ik vond erg handig ik heb nml van die kids die alles willen er 3x mee spelen en er dan niet naar omkijken.
nu deden we het eerst op proef en zag ik meteen waar ze echt leuk mee speelden
Ik moet meteen denken aan Total Recallquote:
Die had toch een rol in Totall Recall?quote:
Alsof dat wat uitmaakt op een sociale werkplaats..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
Gast, straks denken mijn collega's dat ik een of andere freak ben die fapt op chicks met 3 tetten
ja iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Is zeker wel makkelijk. Zeker nu er meer aanbod is qua speelgoed dan ooit, lijkt me.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, beetje zoals jij dus.
Dat ben je ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
Gast, straks denken mijn collega's dat ik een of andere freak ben die fapt op chicks met 3 tetten
Moet ik even aan je moeder vragen wat jullie eten vanavondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt op een sociale werkplaats..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die had er nog eentje extraquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die had toch een rol in Totall Recall?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Die is vorige maand gestorven aan darmkanker, josti.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:48 schreef KudFokker het volgende:
Moet ik even aan je moeder vragen wat jullie eten vanavond?
erg zelfverzekerd van je zaak, zal ik dan maar de eerste zijn die gewoon zegt dat niet mag dan bespaar ik je naam als bastard voor een xtjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat het wel lukt en dat ik vervolgens weer moet zeggen dat ik alleen wilde checken of mijn vermoeden klopte, waarna ik weer een bastard ben in het roddelcircuit.
Ja, dat krachtig was ook meer om nog enigsinds lief te zijnquote:
Ik wil er best om wedden hoor. Maar goed, ik ben nu *echt* weg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
erg zelfverzekerd van je zaak, zal ik dan maar de eerste zijn die gewoon zegt dat niet mag dan bespaar ik je naam als bastard voor een xtje
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tolrotonde van maken natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:50 schreef KudFokker het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)erhuurt_rotonde.html
Wat zouden jullie doen wanneer jullie je eigen rotonde zouden hebben?
Die spelfouten van jou worden ook met de dag erger, of niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat krachtig was ook meer om nog enigsinds lief te zijn.
bite mequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die spelfouten van jou worden ook met de dag erger, of niet?
Ooh sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die is vorige maand gestorven aan darmkanker, josti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |