Mooi. Mission accomplished.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Godsamme Klutsik zal wel minder vriendelijk doen
![]()
dope-o-theekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Consumptieve-feestartikelen-o-theek is te lang zeker?
Het probleem is meer dat het wel lukt en dat ik vervolgens weer moet zeggen dat ik alleen wilde checken of mijn vermoeden klopte, waarna ik weer een bastard ben in het roddelcircuit.quote:
Mijn ouders waren 13 jaar bezig mij te krijgen, ja perfectie duurt lang. En toen ik er eenmaal was wisten ze meteen, zoiets fabuleus krijgen we geen tweede keer voor elkaar.quote:
Wat maakt het uit, als je goeie tieten mag checken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat het wel lukt en dat ik vervolgens weer moet zeggen dat ik alleen wilde checken of mijn vermoeden klopte, waarna ik weer een bastard ben in het roddelcircuit.
alleen de buren een beetjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:42 schreef KudFokker het volgende:
Mij kon je gewoon een stuk PVC buis en een Veronica Magazine geven en van mij had je de hele dag last
Mazzelquote:
Goede punten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:42 schreef Ripley het volgende:
Wat maakt het uit, als je goeie tieten mag checken?
Moesten ze hun ramen maar dicht doenquote:
Ripley heeft 2 goede punten jaquote:
Kort maar krachtig, beetje zoals jij dusquote:
Sorry voor mijn oppervlakkigheidquote:
Is zeker wel makkelijk. Zeker nu er meer aanbod is qua speelgoed dan ooit, lijkt me.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verwend nest
ik vond erg handig ik heb nml van die kids die alles willen er 3x mee spelen en er dan niet naar omkijken.
nu deden we het eerst op proef en zag ik meteen waar ze echt leuk mee speelden
Ik moet meteen denken aan Total Recallquote:
Die had toch een rol in Totall Recall?quote:
Alsof dat wat uitmaakt op een sociale werkplaats..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
Gast, straks denken mijn collega's dat ik een of andere freak ben die fapt op chicks met 3 tetten
ja iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Is zeker wel makkelijk. Zeker nu er meer aanbod is qua speelgoed dan ooit, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |