quote:Ik zag de grootvader van Prince en hij leidde daar een kerkdienst, ole ola
Oeh beminde gelovigen, dat was nogal eens een kerkdienst, ole ola
Niet zoals hier waar menige uitgescheten kruidenier met een wezenloos
grijs kostuum komt luisteren naar een mummelende pastoor, ole ola
Nee het was een stel uitgelaten zwarte apen on de zotste stond van
voor, ole ola
Daarmee zegt Raymond dus dat de donkere medemens geen beschaving kent... dus nog steeds primaten zijn !quote:En toen dacht ik beminde gelovigen
Waarom zijn de blanken zoveel bekakter dan de zwarten, ole ola
Speelt de beschaving ons werkelijk zoveel parten, ole ola
wij ook trouwensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef wise het volgende:
tja, ze stammen er wel vanaf.
En sommige tonen wel heel erge gelijkenissen
Ja want de zangeres zonder naam is Belgischquote:
Hollands trots!quote:
Hoho, don't mess with the man in black. Deze leugen wordt al geruime tijd op internet verspreid maar Cash heeft níks met dit nummer te maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:09 schreef goldhorn het volgende:
als je dat al erg vind moet je voor de gein de songtekst van een nummer van Johnny cash eens lezen.
Ship those ...
Toegegeven dat dit nummer inderdaad uit een tijd kwam dat dit nog kon.
Het meest onbegrepen nummer aller tijden lijkt het wel....quote:
amenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoho, don't mess with the man in black. Deze leugen wordt al geruime tijd op internet verspreid maar Cash heeft níks met dit nummer te maken.
quote:
quote:cainzx6r990 (4 days ago) Show Hide
Marked as spam
Reply | Spam
AMERICA FOR WHITE AFRICA FOR BLACK. SEND THOSE APES BACK TO THE TREES SHIP THOSE NIGGERS BACK.... love cleanin my house and doin dishes to this song....WHITE MAN FOREVER
Cro Magnon roeleert.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
En als we dan toch bezig zijn...
De neanderthalers werden echt schandalig behandelt!
En terechtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:22 schreef reetveter het volgende:
Als ik dit topic had geopend had de bowa hem gesloten.
Was ook mijn eerste gedachte, dus een fail voor Bowa.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:17 schreef RealZeus het volgende:
Boswachter , je moet wel goed kijken, hè?
Hier staat toch echt dat het nummer uit 1991 is. En dat klopt ook wel wany ik heb nog een Top 40 jaaroverzicht cd uit 1991 en daar staat het nummer op.
Is dat niet 'n song van ene Johnny Rebel? En op de één of andere manier (hoe is me 'n raadselquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:09 schreef goldhorn het volgende:
als je dat al erg vind moet je voor de gein de songtekst van een nummer van Johnny cash eens lezen.
Ship those ...
Toegegeven dat dit nummer inderdaad uit een tijd kwam dat dit nog kon.
Terechte klacht. Waarom zou je bewezen feiten als 'De aarde is rond' of 'Lood is zwaarder dan Helium' eindeloos blijven herhalen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Daarmee zegt Raymond dus dat de donkere medemens geen beschaving kent... dus nog steeds primaten zijn !.!!!
en dan hebben we het nog niet eens over:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog niet eens over:Deze is al genoemd, maar dan als origineel van de zangeres zonder naam, maar in beide gevallen is de strekking van het lied niet geheel wat men er in het algemeen over denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lied wordt vaak als racistisch aangeduid, maar dat beeld klopt niet helemaal.You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |