abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72898514
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

U bent zeker moeder dat u zo hysterisch reageert. Alleen aanranding is toegegeven, van verkrachting en al helemaal van 98 gevallen is absoluut geen sprake.
Ik heb het helemaal NERGENS over verkrachting. Waarom wordt me dat voortdurend in de mond gelegd?

ONTUCHT!!!

Grr, verkeerde naam.
Gia.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_72900443
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 08:09 schreef Montagui het volgende:

Ik heb het helemaal NERGENS over verkrachting. Waarom wordt me dat voortdurend in de mond gelegd?

ONTUCHT!!!

Grr, verkeerde naam.
Gia.
Het grappige is dus dat je met je kloon het hiervoor WELDEGELIJK over verkrachting had.

Betrapt!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:16:40 #103
3542 Gia
User under construction
pi_72901764
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het grappige is dus dat je met je kloon het hiervoor WELDEGELIJK over verkrachting had.

Betrapt!
Ben nog steeds niet aansprakelijk voor uitspraken van mijn man.

IK heb het nooit over verkrachting gehad, alleen over ontucht, wat een breed begrip is.

Of een vinger nou voor het gaatje of in het gaatje gehouden wordt, maakt voor de beleving van een kind niet zoveel uit. Voor het strafrecht wel.
Maar goed, het is bekend dat de pervert zich alleen vergreep aan mentaal zwakke meisjes, die niet goed in staat zijn te vertellen wat er gebeurd is. Zeker niet jaren later.

Maar goed, van jou is bekend dat jij kindertrauma's zonder meer afschuift op de ouders. Ook iets waar ik geen goed woord voor over heb.
pi_72903286
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:16 schreef Gia het volgende:

Ben nog steeds niet aansprakelijk voor uitspraken van mijn man.
Dat hangt er nog maar vanaf, maar de laatste keer laat je zien dat je het zelf was, dus ik kan niet meer weten wie er met dat account post...
quote:
IK heb het nooit over verkrachting gehad, alleen over ontucht, wat een breed begrip is.
Nee, jij hebt gezegd dat hij alles heeft bekend en dan zou het dus ook over verkrachting moeten gaan, want daar wordt hij van verdacht.
quote:
Of een vinger nou voor het gaatje of in het gaatje gehouden wordt, maakt voor de beleving van een kind niet zoveel uit. Voor het strafrecht wel.
Voor een kind ook. Je gaat nu toch niet serieus beweren dat "de mate van" niet ook een rol speelt.
quote:
Maar goed, het is bekend dat de pervert zich alleen vergreep aan mentaal zwakke meisjes, die niet goed in staat zijn te vertellen wat er gebeurd is. Zeker niet jaren later.
Dat is helemaal niet bekend. Althans: niet bij mij. Tot zijn slachtoffers behoren, als je de berichten leest, mentaal zwakke kinderen, maar dat sluit niet uit dat de groep groter is.
quote:
Maar goed, van jou is bekend dat jij kindertrauma's zonder meer afschuift op de ouders. Ook iets waar ik geen goed woord voor over heb.
Weet je waar ik geen goed woord voor over heb? Dat jij in dit soort discussies iedereen die niet meteen de pek en veren haalt bij de eerste roddel neer zet als iemand die kindermisbruik goed praat.

Dat is een misselijkmakende eigenschap.
pi_72903845
quote:
Zwemleraar: ’Ik schaam me’

Benno L. kan dag vrij uit cel wel vergeten

door Fred Soeteman

DEN BOSCH, zaterdag
Na het bekijken van filmpjes waarop zwemleraar Benno L. (59) zelf heeft vastgelegd wat hij met kleine en gehandicapte meisjes in het zwemwater heeft uitgespookt, hebben de rechters in Den Bosch gisteren besloten dat hij zelfs niet voor drie dagen zijn cel uit mag.
De filmvertoning was achter gesloten deuren, maar officier van justitie mevrouw mr. Maartje Gorter had al aangekondigd dat van milde ontucht zoals door de verdediging is gesuggereerd, geen sprake was, maar wel van ernstige strafbare feiten.
Kwetsbare meisjes, in het water helemaal aan hem overgeleverd, proberen wég te komen van de belager, en proberen hun broekjes weer op te trekken. Ze stribbelen tegen, proberen zijn vingers van hun kruis weg te duwen – maar híj gaat dóór. Tot nu toe blijken twaalf meisjes meerdere keren slachtoffer te zijn geweest, op verschillende leeftijden.

Aangiften
Op het beeldmateriaal zijn nu 47 kinderen geïdentificeerd. De politie heeft zeventig ouderparen gesproken en 38 aangiften opgenomen. Ook vrijwilligsters die voor L.’s zwemschool werkten, hebben aangifte gedaan. Justitie spreekt van ontucht met in elk geval 98 meisjes.
Een poging van advocaat mr. Pieter van der Kruijs om de verdachte enkele dagen vrij te laten, strandde. L. wil proberen te voorkomen dat zijn bezittingen worden vernietigd en hij wil de liquidatie van zijn zwemschool begeleiden. De rechtbank, onder leiding van president mr. P. van Dellen, wees dat af. De ernst van de verweten feiten en het gevaar van herhaling sluiten dat volgens hem uit.
Dat er reëel recidivegevaar is, had de officier inzichtelijk gemaakt aan de hand van citaten uit L.’s verhoren: „Mijn leven lang heb ik gevochten tegen mijn geaardheid (…) Mijn gevoel zegt het niet te doen maar mijn geaardheid wint altijd (…) Ik wilde het niet maar deed het toch (…) Dit stukje is verkeerd in mijn leven (…) Ik vind het vreemd dat ik me niet kan verzetten.”
Bij zijn entree in de Bossche rechtszaal werd L. vanuit het publiek verwelkomd met de kreet: „Smeerlap!” maar voor het overige wisten ouders en andere betrokkenen hun emoties meestal onder controle te houden. Eén moment was er waarop L. zijn ogen moest deppen, toen hij opmerkte dat hij, als de hele affaire achter de rug is, het land uit zal moeten.
„Ik schaam me voor wat ik heb gedaan en ik bied iedereen mijn excuses aan.”

Kleinzoon
Toen de zitting werd beëindigd vroeg hij de rechtbank om een foto van zijn kleinzoon uit zijn in beslag genomen computers. Het ventje verdronk begin vorig jaar tijdens een van zijn zwemlessen. Zijn raadsman moet dit verzoek verder leiden.
De acties van raadsman mr. Van der Kruijs om het OM niet ontvankelijk verklaard te krijgen nu L. ten gevolge van de door justitie aangezwengelde media-aandacht „al veroordeeld is” en geen eerlijk proces meer mag verwachten, liepen op niets uit. „In deze zaak zal zorgvuldig en behoedzaam recht worden gesproken”, verzekerde president mr. Van Dellen.
Een volgende zitting is gepland voor 3 december.
bron

pi_72903907
quote:
Toen de zitting werd beëindigd vroeg hij de rechtbank om een foto van zijn kleinzoon uit zijn in beslag genomen computers. Het ventje verdronk begin vorig jaar tijdens een van zijn zwemlessen.
say what?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:51:12 #107
3542 Gia
User under construction
pi_72903937
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat hangt er nog maar vanaf, maar de laatste keer laat je zien dat je het zelf was, dus ik kan niet meer weten wie er met dat account post...
Ik had die post meteen geëdit door er te ondertekenen met Gia. Heb daarna uitgelogd en kwam er toen achter dat ik die post ook had kunnen verwijderen. Kon toen niet meer inloggen, omdat ik zijn wachtwoord niet wist.
Waarom worden meerdere namen per IP altijd meteen gezien als kloon? Wij hebben hier maar één internetaansluiting in huis en de hele familie zit op Fok. Kan ooit gebeuren dat iemand niet uitgelogd heeft en een ander per ongeluk onder diens naam post.
quote:
Nee, jij hebt gezegd dat hij alles heeft bekend en dan zou het dus ook over verkrachting moeten gaan, want daar wordt hij van verdacht.
Waar hij van beschuldigd is, niet verdacht. Hij is niet beschuldigd van verkrachting, wel van het plegen van ontuchtige handelingen.
quote:
Voor een kind ook. Je gaat nu toch niet serieus beweren dat "de mate van" niet ook een rol speelt.
Ja, dat ga ik wel serieus beweren. 't Is wat anders als het met de piemel gebeurt, maar met een vinger maakt de impact voor een kind niet zo heel veel uit. Tenzij het echt ram tot aan de hand erin is. Maar vaak is dat dan maar alleen het vingertopje.

Ik spreek uit ervaring, als slachtoffer
quote:
Dat is helemaal niet bekend. Althans: niet bij mij. Tot zijn slachtoffers behoren, als je de berichten leest, mentaal zwakke kinderen, maar dat sluit niet uit dat de groep groter is.
Stond hier vanmorgen in de krant, dat hij zijn slachtoffers daarop uitkoos.
quote:
Weet je waar ik geen goed woord voor over heb? Dat jij in dit soort discussies iedereen die niet meteen de pek en veren haalt bij de eerste roddel neer zet als iemand die kindermisbruik goed praat.

Dat is een misselijkmakende eigenschap.
Sommigen praten het misbruik ook goed, door te beweren dat de trauma's door de ouders komen.
Daarmee beweer je namelijjk dat deze kinderen hun leven lang niet mogen ontdekken dat sexuele handelingen bij kinderen fout zijn. Scholen mogen hier geen lessen aan besteden. Tv-zenders mogen er geen item meer aan wagen. Want zodra zo'n, inmiddels volwassen kind, dit te horen krijgt, zal het besef komen dat haar dit is overkomen en dan volgt alsnog het trauma.
M.a.w. de maatschappij moet kindermisbruik maar gedogen en vooral er niet over praten hoe afschuwelijk het is, om trauma's te voorkomen.
Het ligt niet aan de misbruiker, maar aan de ouders, of anders later aan de samenleving.

Foei, stoute samenleving.

Mensen zijn echt heel dom als ze menen dat kinderen hier nooit iets over zullen horen, of dat het dan niet tot een trauma zal leiden.
Goede begeleiding op jonge leeftijd is echt het allerbeste om zoiets te verwerken en dat betekent dat er zeker wel over gesproken moet worden. Gebeurt dat niet en komt een volwassen vrouw tot het besef dat er iets ernstigs bij haar gebeurd is, dan gaat dat niet meer weg. Nooit meer.
pi_72904732
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:51 schreef Gia het volgende:

Kan ooit gebeuren dat iemand niet uitgelogd heeft en een ander per ongeluk onder diens naam post.
Dat begrijp ik, maar zoals gezegd: ik kan het verschil niet zien.
quote:
Hij is niet beschuldigd van verkrachting, wel van het plegen van ontuchtige handelingen.
Ze verdenken hem van verkrachting, maar weten lopende het onderzoek nu al dat het niet ten laste gelegd zal worden? Dat zou dan een novum zijn...

Wat daar ook van moge zijn: als jij stelt dat hij alles heeft bekend, dan mag de lezer verwachten dat hij alles heeft bekend wat het OM heeft geuit en in de pers is verschenen. Ik kan er geen andere lezing van maken.
quote:
Ja, dat ga ik wel serieus beweren.
Prima, ik ben het daar echter niet mee eens.
quote:
Ik spreek uit ervaring, als slachtoffer
Je kan niet weten welk effect het op je zou hebben gehad als het anders was, nog afgezien van het feit dat ieder mens anders reageert.
quote:
Stond hier vanmorgen in de krant, dat hij zijn slachtoffers daarop uitkoos.
Kennelijk heeft de journalist aanwijzingen daaromtent, maar dat wil nog niet zeggen dat dat zeker is. Het onderzoek loopt nog.
quote:
Sommigen praten het misbruik ook goed, door te beweren dat de trauma's door de ouders komen.
Nee, er is aangegeven dat de ouders trauma's kunnen aanpraten. Dat is gewoon een feit en doet niets af aan wat deze man heeft gedaan.
quote:
Daarmee beweer je namelijjk dat deze kinderen hun leven lang niet mogen ontdekken dat sexuele handelingen bij kinderen fout zijn.
Ik zou niet weten waarom.
quote:
Scholen mogen hier geen lessen aan besteden. Tv-zenders mogen er geen item meer aan wagen. Want zodra zo'n, inmiddels volwassen kind, dit te horen krijgt, zal het besef komen dat haar dit is overkomen en dan volgt alsnog het trauma.
Nee, het gaat erom hoe je er mee om gaat. Je kent hoop ik de uitdrukking "iemand in de put praten"?
quote:
M.a.w. de maatschappij moet kindermisbruik maar gedogen en vooral er niet over praten hoe afschuwelijk het is, om trauma's te voorkomen.
Het ligt niet aan de misbruiker, maar aan de ouders, of anders later aan de samenleving.

Foei, stoute samenleving.
Dit maak jij ervan. Niemand heeft dit zo beweerd. Althans, ik heb geen reactie in die richting gezien.
quote:
Goede begeleiding op jonge leeftijd is echt het allerbeste om zoiets te verwerken en dat betekent dat er zeker wel over gesproken moet worden. Gebeurt dat niet en komt een volwassen vrouw tot het besef dat er iets ernstigs bij haar gebeurd is, dan gaat dat niet meer weg. Nooit meer.
Dat hangt er dus vanaf. Zeker als het gaat om het nemen van foto's als je naakt bent. Dat hoeft helemaal geen trauma's op te leveren (het lijkt er nu wel op dat er meer is gebeurd, maar indertijd was dat gewoon een mogelijkheid). Je kan ook een kind trauma's aanpraten omdat hun ouders ze meenamen naar een nudistencamping en daar foto's maakte. Verdacht!

Je mist, kortom, de nuance.
pi_72906611
Gia, vergeet niet dat kinderen heel gevoelig zijn voor suggestie. Bij een rechtszaak wordt door de rechter daarom om forensisch materiaal gevraagd, het is al zo vaak gebeurt dat ouders hun kinderen misbruiken om een volwassen zwart te maken, kijk bijvoorbeeld naar Michael Jackson.
De wereld is compleet gek geworden wat betreft het beschermen van kinderen. De schandalen van de laatste jaren (Fritzl, Kampusch) zijn een gevolg daarvan, niet de oorzaak.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:01:46 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72906808
Die uitspraak is ook weer wat boud...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 19 september 2009 @ 17:43:58 #111
3542 Gia
User under construction
pi_72909854
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:52 schreef ouderejongere het volgende:
Gia, vergeet niet dat kinderen heel gevoelig zijn voor suggestie. Bij een rechtszaak wordt door de rechter daarom om forensisch materiaal gevraagd, het is al zo vaak gebeurt dat ouders hun kinderen misbruiken om een volwassen zwart te maken, kijk bijvoorbeeld naar Michael Jackson.
De wereld is compleet gek geworden wat betreft het beschermen van kinderen. De schandalen van de laatste jaren (Fritzl, Kampusch) zijn een gevolg daarvan, niet de oorzaak.
Dat zijn inderdaad slechte zaken, maar daar had ik het dus niet over.
Ik heb het ook niet over het nemen van alleen maar foto's. Als een kind hier niet van op de hoogte is, lekker zo laten. Wat niet weet, dat niet deert.

Waar ik het over heb is daadwerkelijk ontucht, het betasten c.q. laten betasten. Daar is hier, zeker bij een aantal kinderen, echt wel sprake van. Dit kun je niet op z'n beloop laten.
Uiteraard dienen ouders pas met de kinderen hierover te praten nadat ze met een psycholoog hebben gesproken. (Verhoord zijn) Dit om de verklaringen zuiver te houden.
Ik geloof niet dat ouders hun kind gaan aanpraten dat ze verkracht zijn, om Benno L. te kunnen 'pakken'. Als ouder weet je ook wel dat je je kind dan een levenslang probleem aanpraat.

Ik heb een beetje het idee dat men hier behoorlijk uitgaat van het idee dat het allemaal foute en valse ouders zijn. Ik geloof daar niet zo in.
Dat ouders geschrokken zullen zijn, oh ja, zonder meer. Maar ze hebben echt niet in paniek hun kind door elkaar geschud en gegild: "Heeft hij aan je bibs gezeten?" Kom op, ouders zijn echt wel verstandiger dan dat!
  zaterdag 19 september 2009 @ 17:55:27 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72910175
tvp
pi_72913844
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 17:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad slechte zaken, maar daar had ik het dus niet over.
Ik heb het ook niet over het nemen van alleen maar foto's. Als een kind hier niet van op de hoogte is, lekker zo laten. Wat niet weet, dat niet deert.

Waar ik het over heb is daadwerkelijk ontucht, het betasten c.q. laten betasten. Daar is hier, zeker bij een aantal kinderen, echt wel sprake van. Dit kun je niet op z'n beloop laten.
Uiteraard dienen ouders pas met de kinderen hierover te praten nadat ze met een psycholoog hebben gesproken. (Verhoord zijn) Dit om de verklaringen zuiver te houden.
Ik geloof niet dat ouders hun kind gaan aanpraten dat ze verkracht zijn, om Benno L. te kunnen 'pakken'. Als ouder weet je ook wel dat je je kind dan een levenslang probleem aanpraat.

Ik heb een beetje het idee dat men hier behoorlijk uitgaat van het idee dat het allemaal foute en valse ouders zijn. Ik geloof daar niet zo in.
Dat ouders geschrokken zullen zijn, oh ja, zonder meer. Maar ze hebben echt niet in paniek hun kind door elkaar geschud en gegild: "Heeft hij aan je bibs gezeten?" Kom op, ouders zijn echt wel verstandiger dan dat!
Ik denk dat je op dit punt toch iets te naief bent, helaas. Het is in het verleden regelmatig voorgekomen dat, met name bij nasty scheidingen, vrouwen hun kinderen opzetten tegen hun vaders. Waarbij ook de meest walgelijke beschuldigingen voorkomen. En die gaan zelfs nog verder dan verkrachtingen. Je wilt echt niet weten hoe ziek mensen kunnen worden om wraak te kunnen nemen. Een bekende van mij is dat overigens ook overkomen. Werd door zijn ex-vrouw beschuldigd van incest (eerst alleen met 1 kind, later met beide), uit pure jaloezie. En zie je daar maar eens tegen te verdedigen. Want ondanks het feit dat er 0,0 bewijs tegen hem was, krijgt zo iemand wel een stickertje opgeplakt. Zembla heeft een tijdje geleden nog een docu hierover gemaakt (andere zaak, trouwens). Als je die bekijkt, gaat je bloed koken. Want ja, die kinderen kunnen best psychische schade ondervinden van het gedrag van hun moeder.

Dit neemt overigens niet weg dat het er bijzonder sterk op lijkt dat Benno L. schuldig is aan ontucht; die verkrachting waar hij nu van wordt 'verdacht' is bij lange na nog niet bewezen. Verder is het aantal aangiften en geidentificeerde kinderen aanmerkelijk lager dan de eerder genoemde cijfers, wat ook bij mij het vermoeden oproept dat eea is opgeblazen.

Wat niet wegneemt dat L. voorlopig achter slot en grendel moet, liefst (ook) in een TBS-kliniek. TBS kan overigens uitpakken als een verkapte vorm van levenslang, als hij onbehandelbaar blijkt (uitzonderingen daargelaten, het schijnt wel eens voor te komen dat ze zo iemand dan gewoon weer laten gaan).
pi_73249196
quote:
Vader slachtoffer Benno L. partij in strafproces

DEN BOSCH - De vader van het meisje dat volgens het Openbaar Ministerie (OM) door de Bossche zwemleraar Benno L. is verkracht, voegt zich in het strafproces. Zijn advocaat Edgar Mulders liet woensdag weten op korte termijn daartoe een officieel verzoek in te dienen.

De vader hoopt daarmee alsnog de filmbeelden te mogen zien waaruit zou blijken dat zijn dochter, een meisje met het syndroom van Down, is verkracht door de zwemleraar. Het OM weigert dat omdat het onderzoek naar Benno L. nog niet is afgerond.

Vrijdag verklaarde de raadkamer van de rechtbank het bezwaarschrift van de vader niet ontvankelijk omdat hij officieel geen partij is in het proces.

De 59-jarige zwemschoolhouder werd begin juni aangehouden. Behalve van de verkrachting verdenkt justitie hem ervan dat hij met tientallen meisjes tussen de 6 en 16 jaar ontucht heeft gepleegd. Bij de man werd een grote hoeveelheid beeldmateriaal aangetroffen.
bron
pi_73986089
quote:
Ouders slachtoffers zwemleraar mogen beelden zien

DEN BOSCH - Ouders en verzorgers van kinderen die zwemles volgden bij de van ontucht verdachte Bossche zwemleraar Benno L. mogen in december het beeldmateriaal bekijken waarop hun kind is te zien.

Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) heeft een bericht hierover op de website van het Brabants Dagblad bevestigd.

Het gaat om de ouders en verzorgers van wie het kind is herkend op het beeldmateriaal. Zij krijgen eerst een beschrijving van het foto- of filmmateriaal te lezen.

Vervolgens kunnen zij na overleg met de politie en Openbaar Ministerie het echte beeldmateriaal bekijken. Hierbij zal ook professionele hulp aanwezig zijn.

Tweede week van december

Het bekijken van het beeldmateriaal gebeurt waarschijnlijk in de tweede week van december. Op 3 december moet Benno L.opnieuw voor de rechter verschijnen.

Het OM verwacht dat het onderzoek tegen die tijd is afgerond.
bron
  † In Memoriam † zaterdag 24 oktober 2009 @ 02:24:52 #116
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_74007216
Vraag mij af of ouders na het lezen van * het incident* nog de behoefte hebben om te zien wat er gebeurde..
pi_75246266
quote:
Zestig slachtoffertjes Benno L. bekend

DEN BOSCH - De recherche heeft tot dusver zestig meisjes geïdentificeerd die slachtoffer zijn geweest van ontuchtige handelingen door de Bossche zwemschoolhouder Benno L. De kinderen staan op in totaal 221 filmpjes en duizenden foto's die bij de verdachte in beslag zijn genomen. Namens in totaal 58 meisjes is aangifte gedaan tegen hem.

Justitie heeft dat donderdag gezegd over de stand van het onderzoek tijdens een zogenoemde pro-formazitting. Op materiaal dat heimelijk is gemaakt, staan verder enkele tientallen nog onbekende meisjes maar volgens justitie staan op die beelden geen strafbare handelingen. Het onderzoek nadert zijn voltooiing, verklaarde officier van justitie Maartje Gorter.

Justitie verdenkt Benno L. voorlopig van een enkele verkrachting en ontucht met tientallen zwemschoolleerlingen.

Een verzoek van advocaat Pieter van der Kruijs om de psycholoog en psychiater nu al hun gedragskundig onderzoek te laten afronden, wees de rechtbank af. De rechter agendeerde nieuwe tussentijdse zittingen op 11 februari en 9 maart en bepaalde dat het strafproces echt begint op 31 mei. De rechtbank trekt maximaal vijf dagen uit voor het proces.

Omdat er volgens de raadsman nog steeds geen bewijs is voor (pogingen tot) verkrachting door zijn cliënt vroeg hij opnieuw om opheffing van zijn voorarrest. De rechtbank oordeelde anders en verlengde de voorlopige hechtenis.
bron
pi_75478858
quote:
Ouders schrikken van beelden ontucht Benno L.

DEN BOSCH - De ouders die tot dusver bij de politie in Den Bosch beelden van ontucht door zwemschoolhouder Benno L. met hun dochter hebben gezien zijn allen geschrokken van de ernst van het misbruik.

Hun letselschade-advocaat Edgar Mulders heeft dat donderdag gezegd.

''Zonder uitzondering zijn ouders onaangenaam verrast over wat er met hun dochter is gebeurd. Het gaat in alle gevallen om meerdere, ernstige zedenmisdrijven'', aldus Mulders die in totaal zeventien ouderparen bijstaat.

Of er verkrachtingszaken tussen zitten, durft hij op basis van de uitlatingen van de ouders niet te zeggen.

Filmpjes

De ouders zijn mogelijk op het verkeerde been gezet omdat de advocaat van Benno L. eerder sprak over 'milde' vormen van ontucht, denkt Mulders. Hij heeft tot donderdag zes paar ouders gesproken die de filmpjes en foto's hebben gezien.

Tot vorige week waren zestig ontuchtslachtoffers van de Bossche zwemleraar geïdentificeerd. De politie heeft 51 uitnodigingen verstuurd en ontvangt tot en met maandag in totaal 45 ouderparen.
bron
pi_75479176
Ik vind het toch een beetje dubieus, niemand weet wat er gebeurd is en niemand mag weten wat er op die opnames staat, maar het gaat wel de hele tijd over die opnames alsof er iets gruwelijks op staat. Natuurlijk zijn die ouders geschokt, en zeggen dat het wel meevalt als politie is taboe, suggeren dat het mee zou kunnen vallen als journalist is taboe, want het is immers een pedo. En zijn advocaat mag die beelden niet zien.

Op die manier komt maar één kant van het verhaal naar voren, en is dat het gevormde beeld. Dat hele gedoe over die opnames draagt zo weer sterk bij aan het beeld van het zwembadmonster dat op gruwelijke wijze kinderen verkracht, terwijl we gewoon niet weten wat hij gedaan heeft en wat niet. Als het om pedo's gaat mag je geen onderscheid aanbrengen in ernst, dus is elke pedo meteen de allergoorste kinderverkrachter.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')