quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het naamtopic is hippie, leer lezen.
Je moet dan ook de TT lezen, niet het geouwehoer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
Sjees, net of ik dat geouwehoer van jullie allemaal ge lezen, ik ben aan het werken ja
Bespaar je de moeite.quote:
Succes. Ik zal ook maar eens iets gaan doen. Oh wacht, vrijdag hè. Doe ik maandag welquote:Ben nu de laatste aanpassingen voor m'n scriptie aan het doen
dankjequote:
en ze snapt het ook nog. Ook wel belangrijkquote:
Ja en maandag denk je "Oh wacht, maandag hè. Doe ik morgen wel"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.
[..]
Succes. Ik zal ook maar eens iets gaan doen. Oh wacht, vrijdag hè. Doe ik maandag wel.
Zo gaat het al maanden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en maandag denk je "Oh wacht, maandag hè. Doe ik morgen wel"
Been there, done that
Ze is niet zo dom als ze eruit zietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en ze snapt het ook nog. Ook wel belangrijk
Doe jij ook al zoveel vandaag?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.
[..]
Succes. Ik zal ook maar eens iets gaan doen. Oh wacht, vrijdag hè. Doe ik maandag wel.
Je post dat maar lekker in 't wielrennersforumquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
Graafmachinist verwondt wielrenners
LOL! Kutwielrenners got served!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |