abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:45:50 #1
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_70162894
Je hoort wel eens verhalen van mensen die bijv aura's blijken te kunnen zien en denken dat iedereen dat kan en dat heel normaal vinden. Jaren later kom je er dan achter dat dat helemaal niet normaal is.

Ik had net zo'n moment vanochtend.
Ik kwam er achter dat het helemaal niet normaal is voor mensen om het beeld van beide ogen uit elkaar te kunnen trekken en er twee losse beelden naast elkaar van te kunnen maken. Heb ik al vanaf mijn geboorte (ben nu bijna 29) en het blijkt dus dat mijn linkeroog loenst maar dat ik dat mijn hele leven gecompenseerd heb en niemand dat ooit is opgevallen... :-S Heb nu dus een enorm trillend linkeroog als ik m'n rechteroog sluit omdat ie continu loopt te corrigeren.

Nu jullie
overnieuw. uitprinten. nachecken.
pi_70162936
Ik heb niet zo'n gave
Baby darling doll face honey
pi_70162988
Ook iets met ogen: een soort sneeuw voor m'n ogen (oogruis). Geen idee sinds wanneer ik het heb. Gebruik geen drugs overigens En ja, binnenkort ga ik naar de oogarts, maar volgens de opticien zit er niets ernstigs achter.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:53:59 #4
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_70163157
De onderste zwevende rib bij mij is aan de linkerkant veel groter en steekt daardoor iets uit, ik dacht altijd dat het normaal was
pi_70163368
Ik kan m'n kleine teen afzonderlijk van de rest bewegen dacht dat iedereen dat wel kon
pi_70163466
Niks lichamelijks maar ik zeg al wel jaren "graag of traag". Blijkt dat niemand dit gebruikt en dat mijn vader dat zelf verzonnen heeft jaren geleden.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:06:56 #7
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_70163552
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan m'n kleine teen afzonderlijk van de rest bewegen dacht dat iedereen dat wel kon
kan ik ook
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:07:36 #8
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_70163577
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:06 schreef wise het volgende:

[..]

kan ik ook
Ruilen?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:08:06 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70163589
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:03 schreef -Beer- het volgende:
Niks lichamelijks maar ik zeg al wel jaren "graag of traag". Blijkt dat niemand dit gebruikt en dat mijn vader dat zelf verzonnen heeft jaren geleden.
Nee hoor, ik ken het ook.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:09:31 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70163639
Ik kan de vingers van m'n hand in een hoek van 90 graden richting de bovenkant van m'n hand vouwen. Soort vierkantje zeg maar. Dacht dat iedereen dat kon, maar later bleek ik gewoon EDS te hebben .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:15:06 #11
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_70163839
Mijn gehoor is niet heel goed. Niks ernstigs gelukkig, ik heb in één oor een apparaatje, en zelfs zonder kan ik vrijwel elk gesprek volgen en gewoon tv kijken en muziek luisteren. Maar het is voor mij wel altijd lastig in te schatten hoe hard een geluid werkelijk is.

Nu mag ik graag hard, heel hard zingen als ik alleen thuis ben. Ik heb zelf nog nooit ook maar het geringste geluid uit een huis horen komen, dus het omgekeerde zal ook wel het geval zijn, toch? Als ik gewoon ramen en deuren dicht hou, wie zou mij dan kunnen horen zingen?

Eh, nou, de hele straat dus, verklapte mijn vrouw me laatst...
pi_70163975
Ik kan dat met m'n ogen ook maar dat komt door oefening van die '3D magic' plaatjes. Dan leer je nl. hoe je de beelden uit je linker en rechter oog zo over elkaar heen legt dat je het 3D plaatje kan zien. Sindsdien heb ik controle over m'n ogen en kan ik de beelden over elkaar heenleggen wanneer er een patroon is - en ook heel scheel kijken. 'Een patroon' kan al iets simpels zijn als de toetsen op je toetsenbord, of de smileys op FOK! wanneer je reageert. Zo kan ik ook twee van die 'zoek de verschillen' plaatjes over elkaar heen leggen en gelijk alle verschillen zien.

Iets anders wat voor mij heel normaal is maar anderen echt heel vreemd vinden is synesthesie. Ik zie letters/cijfers als kleuren, en tijd als een drie-dimensionale vorm in m'n hoofd. Ik zie het dus niet letterlijk voor me maar wel in m'n hoofd. Dat heeft als resultaat dat ik bijna geen agenda bijhou omdat ik afspraken etc. in de toekomst kan 'zien'. Als ik dit uit probeer te leggen aan anderen snappen ze er niets van, ik heb heel lang gedacht dat iedereen dit kon
pi_70164050
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Frollo het volgende:
Mijn gehoor is niet heel goed. Niks ernstigs gelukkig, ik heb in één oor een apparaatje, en zelfs zonder kan ik vrijwel elk gesprek volgen en gewoon tv kijken en muziek luisteren. Maar het is voor mij wel altijd lastig in te schatten hoe hard een geluid werkelijk is.

Nu mag ik graag hard, heel hard zingen als ik alleen thuis ben. Ik heb zelf nog nooit ook maar het geringste geluid uit een huis horen komen, dus het omgekeerde zal ook wel het geval zijn, toch? Als ik gewoon ramen en deuren dicht hou, wie zou mij dan kunnen horen zingen?

Eh, nou, de hele straat dus, verklapte mijn vrouw me laatst...
haha lol..
Naja als ik heel hard zing.. bijvoorbeeld op men werk.. dan duurt het geen 5 seconde voor ik het hoor, dus of je straat is vrij verlegen, of je kan gewoon goed zingen
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:23:59 #14
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_70164151
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:06 schreef wise het volgende:

[..]

kan ik ook
Ik ook
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:24:24 #15
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_70164161
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef AquaMined het volgende:
Ik kan dat met m'n ogen ook maar dat komt door oefening van die '3D magic' plaatjes. Dan leer je nl. hoe je de beelden uit je linker en rechter oog zo over elkaar heen legt dat je het 3D plaatje kan zien. Sindsdien heb ik controle over m'n ogen en kan ik de beelden over elkaar heenleggen wanneer er een patroon is - en ook heel scheel kijken. 'Een patroon' kan al iets simpels zijn als de toetsen op je toetsenbord, of de smileys op FOK! wanneer je reageert. Zo kan ik ook twee van die 'zoek de verschillen' plaatjes over elkaar heen leggen en gelijk alle verschillen zien.

Iets anders wat voor mij heel normaal is maar anderen echt heel vreemd vinden is synesthesie. Ik zie letters/cijfers als kleuren, en tijd als een drie-dimensionale vorm in m'n hoofd. Ik zie het dus niet letterlijk voor me maar wel in m'n hoofd. Dat heeft als resultaat dat ik bijna geen agenda bijhou omdat ik afspraken etc. in de toekomst kan 'zien'. Als ik dit uit probeer te leggen aan anderen snappen ze er niets van, ik heb heel lang gedacht dat iedereen dit kon
Daar heb ik laatst een documentaire van op Youtube gezien. Iemand die dat bij het getal PI kon.
pi_70164230
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:03 schreef -Beer- het volgende:
Fail!
Dat kennen wel meer mensen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:31:27 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_70164391
Ik ken iemand die aan zijn eigen poeperd kan ruiken en zich zelf kan pijpen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:32:38 #18
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_70164432
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:31 schreef Megumi het volgende:
Ik ken iemand die aan zijn eigen poeperd kan ruiken en zich zelf kan pijpen.
*kijkt naar topic titel* En dat is voor jou dus altijd normaal geweest?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:33:40 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70164484
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:32 schreef -lucas- het volgende:

[..]

*kijkt naar topic titel* En dat is voor jou dus altijd normaal geweest?
Hij dacht dat iedereen wel zo iemand kende.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:34:45 #20
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70164519
quote:

Dat is eigenlijk best bijzonder Dus jij onthoud ook alles wat je leest? Welke opleiding volg je eigenlijk?
:-)
pi_70165338
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:24 schreef -lucas- het volgende:

[..]

Daar heb ik laatst een documentaire van op Youtube gezien. Iemand die dat bij het getal PI kon.
Het getal pi begint bij mij als groen wit oranje wit paars bruin (3,14159) maar dan raak ik het ook kwijt Maar ik denk dat het wel helpt als je wiskundig bent ingesteld (ik niet dus)
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:34 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk best bijzonder Dus jij onthoud ook alles wat je leest? Welke opleiding volg je eigenlijk?
Alles onthouden dat ik lees, I wish! Mijn perceptie is wel anders maar m'n geheugen is brak. Als ik m'n afspraken niet in de tijd kon 'zien' zou ik ook alles vergeten. Ik vergeet zelfs in m'n agenda te kijken.
pi_70165761
wow, jij bent cool:)

En dat meen ik.. ik denk dat je daar wel wat mee kan verdienen
quote:

vrijdag 19 juni 2009 @ 14:12:20 #23
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_70165939
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef Jeezzz het volgende:

[..]

Zijn nemesis
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 juni 2009 @ 14:14:04 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70165997
Ik kan heel snel hoofdrekenen en schatten en ik sta dus altijd vol verbazing (en ongeduld ) te kijken dat anderen dat niet zo snel kunnen of er zelfs een rekenmachine of papier bij nodig hebben.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70166128
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef Jeezzz het volgende:

[..]

Als er wereldkampioenschappen Zoek De Verschillen zijn, sure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')