bijna sgele, bijnaquote:
nee zijn moeder nou goedquote:
Ik ben alleen maar South Park aan het kijkenquote:
ga jij wel eens later naar huis dan 12 uur ? je hebt er volgens mij een abbonement opquote:
Iets met secundaire arbeidsvoorwaardenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga jij wel eens later naar huis dan 12 uur ? je hebt er volgens mij een abbonement op
Gister ging ik pas om 7 uur naar huis hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga jij wel eens later naar huis dan 12 uur ? je hebt er volgens mij een abbonement op
nou 4 dagen om 12 uur en 1 dag om 7 uur danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gister ging ik pas om 7 uur naar huis hoor
Nee, iets van;quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets met secundaire arbeidsvoorwaarden
das niet mis idd.. ik mag lekekr tot 15:30 hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, iets van;
Om 6 uur beginnen en 12 uur naar huis kost maar 2 uurtjes..
Voor de prijs van slechts één vakantiedag kan ik dus 80% van de week om 12 uur naar huis
Tsja 6 uur is mij iets te vroegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, iets van;
Voor de prijs van slechts één vakantiedag kan ik dus 80% van de week om 12 uur naar huis
wat was er gebeurt dan?? dat heb ik volgens mij gemist ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
Collega is gearriveerd haha,
fotos staan op nu.nl :p
das niet verkeerd manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, iets van;
das wel lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tsja 6 uur is mij iets te vroegIk begin om 7 uur, altijd om 3 uur naar huis
EnVanaf juli werk ik een dag minder, heb dan voortaan de vrijdag vrij
![]()
ik moet werken, daar wordt ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
'19 juni de vrolijkste dag van het jaar'ik wordt er nu al vrolijker van
Whehe of juist nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel lekker
dus dan ben je elke vrijdag hyperactief hier![]()
Ja ook ik ben vandaag extra vrolijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
ah, dan ga ik juiist wegquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
Gutsen dat nu al doet!! Vuig menschquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja ook ik ben vandaag extra vrolijk!
- de vrolijkste dag van het jaar
- vrijdag
- bijna weekend
- heb gister besloten m'n soort-van-ex nooit meer te hoeven zien of spreken (en ja daar ben ik ook echt blij om)
- morgen Metallica
- om 11:25 lunchpauze
- om 12:00 naar huis
- zondag naar Beller's moeder![]()
Jeweetsch
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Fritzlboek als Vaderdagcadeau
LONDEN - Klanten van een Londense boekwinkel waren geschokt toen ze het boek over incestmonster Josef Fritzl tussen de Vaderdaggeschenken zagen staan.
Het boek werd naast boeken van onder meer Dan Brown en Jeremy Clarkson aangeprezen in een ‘top 50 boeken voor vader.’ Op de display stond ook de tekst “Dads Are Heroes.”
Het winkelend publiek was geschokt. “Zijn ze gek geworden? Hij is waarschijnlijk de slechtste vader van de wereld. Wat hij zijn kinderen heeft aangedaan is verschrikkelijk,” zegt Matt James in The Sun. Een andere klant, Ian Bennett zei dat hij zo’n kado nooit van zijn dochter zou willen hebben. “Wie wil er nu herinnerd worden aan dat monster op Vaderdag?
Het boek The Crimes of Josef Fritz van journalisten Stefanie Marsh en Bojan Pancevski, beschrijft in detail hoe de Oostenrijkse horroropa zijn dochter 24 jaar lang gevangen hield in zijn kelder en zeven kinderen bij haar verwekte.
Winkelketen WH Smith heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. De fout werd erkend en rechtgezet.
dat is wel foutquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Fritzlboek als Vaderdagcadeau
LONDEN - Klanten van een Londense boekwinkel waren geschokt toen ze het boek over incestmonster Josef Fritzl tussen de Vaderdaggeschenken zagen staan.
Het boek werd naast boeken van onder meer Dan Brown en Jeremy Clarkson aangeprezen in een ‘top 50 boeken voor vader.’ Op de display stond ook de tekst “Dads Are Heroes.”
Het winkelend publiek was geschokt. “Zijn ze gek geworden? Hij is waarschijnlijk de slechtste vader van de wereld. Wat hij zijn kinderen heeft aangedaan is verschrikkelijk,” zegt Matt James in The Sun. Een andere klant, Ian Bennett zei dat hij zo’n kado nooit van zijn dochter zou willen hebben. “Wie wil er nu herinnerd worden aan dat monster op Vaderdag?
Het boek The Crimes of Josef Fritz van journalisten Stefanie Marsh en Bojan Pancevski, beschrijft in detail hoe de Oostenrijkse horroropa zijn dochter 24 jaar lang gevangen hield in zijn kelder en zeven kinderen bij haar verwekte.
Winkelketen WH Smith heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. De fout werd erkend en rechtgezet.
goed gevuld weekend zie ik alweerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja ook ik ben vandaag extra vrolijk!
- de vrolijkste dag van het jaar
- vrijdag
- bijna weekend
- heb gister besloten m'n soort-van-ex nooit meer te hoeven zien of spreken (en ja daar ben ik ook echt blij om)
- morgen Metallica
- om 11:25 lunchpauze
- om 12:00 naar huis
- zondag naar Beller's moeder![]()
Jeweetsch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
whehehe gaat alweer goed, hoor ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
god tering he![]()
moet ik 8 a4 tjes gaan vol kladderen met troep![]()
Wat voor storingen heb je thuis op je pc en wat doe je om deze te voorkomen - 1 a4![]()
Welke anti virus gebruik je, wat doe je op je pc als er iets misgaat - 2 a4![]()
Als je buurman(ik heb geen buurman) belt met problemen van zijn pc, hoe ga je er dan mee om(3 voorbeelden) - 2 a4![]()
!!
Schrijf een handleiding voor het gebruik van anti virus door je huisgenoot - 1 a4![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
storingen zijn niet te voorkomen , tenzij je niets installeertquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
god tering he![]()
Wat voor storingen heb je thuis op je pc en wat doe je om deze te voorkomen - 1 a4![]()
Welke anti virus gebruik je, wat doe je op je pc als er iets misgaat - 2 a4![]()
Als je buurman(ik heb geen buurman) belt met problemen van zijn pc, hoe ga je er dan mee om(3 voorbeelden) - 2 a4![]()
!!
Schrijf een handleiding voor het gebruik van anti virus door je huisgenoot - 1 a4![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
whahaa..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
god tering he![]()
!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
goed gevuld weekend zie ik alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ik heb alleen maar buurvrouwen en die leg je niets uit aangezien ze dan nog steeds er niet van snappenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef renedis het volgende:
[..]
whahaa..
storingen thuis? copy/paste van microsoft site.
copy/paste over anti virus van internet? hele disclaimer ofzo
buurman? uuuuuuuuuuuuuhm
hoezo, fles wijn erbij, kleren uitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar buurvrouwen en die leg je niets uit aangezien ze dan nog steeds er niet van snappen
ze zijn oud en lelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, fles wijn erbij, kleren uit
na die fles wijn niet meerquote:
Bwahahahaquote:
nou ik zou die wijn dan ook maar latenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |