bijna sgele, bijnaquote:
nee zijn moeder nou goedquote:
Ik ben alleen maar South Park aan het kijkenquote:
ga jij wel eens later naar huis dan 12 uur ? je hebt er volgens mij een abbonement opquote:
Iets met secundaire arbeidsvoorwaardenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga jij wel eens later naar huis dan 12 uur ? je hebt er volgens mij een abbonement op
Gister ging ik pas om 7 uur naar huis hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga jij wel eens later naar huis dan 12 uur ? je hebt er volgens mij een abbonement op
nou 4 dagen om 12 uur en 1 dag om 7 uur danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gister ging ik pas om 7 uur naar huis hoor
Nee, iets van;quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets met secundaire arbeidsvoorwaarden
das niet mis idd.. ik mag lekekr tot 15:30 hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, iets van;
Om 6 uur beginnen en 12 uur naar huis kost maar 2 uurtjes..
Voor de prijs van slechts één vakantiedag kan ik dus 80% van de week om 12 uur naar huis
Tsja 6 uur is mij iets te vroegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, iets van;
Voor de prijs van slechts één vakantiedag kan ik dus 80% van de week om 12 uur naar huis
wat was er gebeurt dan?? dat heb ik volgens mij gemist ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
Collega is gearriveerd haha,
fotos staan op nu.nl :p
das niet verkeerd manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, iets van;
das wel lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tsja 6 uur is mij iets te vroegIk begin om 7 uur, altijd om 3 uur naar huis
EnVanaf juli werk ik een dag minder, heb dan voortaan de vrijdag vrij
![]()
ik moet werken, daar wordt ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
'19 juni de vrolijkste dag van het jaar'ik wordt er nu al vrolijker van
Whehe of juist nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel lekker
dus dan ben je elke vrijdag hyperactief hier![]()
Ja ook ik ben vandaag extra vrolijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
ah, dan ga ik juiist wegquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
Gutsen dat nu al doet!! Vuig menschquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja ook ik ben vandaag extra vrolijk!
- de vrolijkste dag van het jaar
- vrijdag
- bijna weekend
- heb gister besloten m'n soort-van-ex nooit meer te hoeven zien of spreken (en ja daar ben ik ook echt blij om)
- morgen Metallica
- om 11:25 lunchpauze
- om 12:00 naar huis
- zondag naar Beller's moeder![]()
Jeweetsch
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Fritzlboek als Vaderdagcadeau
LONDEN - Klanten van een Londense boekwinkel waren geschokt toen ze het boek over incestmonster Josef Fritzl tussen de Vaderdaggeschenken zagen staan.
Het boek werd naast boeken van onder meer Dan Brown en Jeremy Clarkson aangeprezen in een ‘top 50 boeken voor vader.’ Op de display stond ook de tekst “Dads Are Heroes.”
Het winkelend publiek was geschokt. “Zijn ze gek geworden? Hij is waarschijnlijk de slechtste vader van de wereld. Wat hij zijn kinderen heeft aangedaan is verschrikkelijk,” zegt Matt James in The Sun. Een andere klant, Ian Bennett zei dat hij zo’n kado nooit van zijn dochter zou willen hebben. “Wie wil er nu herinnerd worden aan dat monster op Vaderdag?
Het boek The Crimes of Josef Fritz van journalisten Stefanie Marsh en Bojan Pancevski, beschrijft in detail hoe de Oostenrijkse horroropa zijn dochter 24 jaar lang gevangen hield in zijn kelder en zeven kinderen bij haar verwekte.
Winkelketen WH Smith heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. De fout werd erkend en rechtgezet.
dat is wel foutquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Fritzlboek als Vaderdagcadeau
LONDEN - Klanten van een Londense boekwinkel waren geschokt toen ze het boek over incestmonster Josef Fritzl tussen de Vaderdaggeschenken zagen staan.
Het boek werd naast boeken van onder meer Dan Brown en Jeremy Clarkson aangeprezen in een ‘top 50 boeken voor vader.’ Op de display stond ook de tekst “Dads Are Heroes.”
Het winkelend publiek was geschokt. “Zijn ze gek geworden? Hij is waarschijnlijk de slechtste vader van de wereld. Wat hij zijn kinderen heeft aangedaan is verschrikkelijk,” zegt Matt James in The Sun. Een andere klant, Ian Bennett zei dat hij zo’n kado nooit van zijn dochter zou willen hebben. “Wie wil er nu herinnerd worden aan dat monster op Vaderdag?
Het boek The Crimes of Josef Fritz van journalisten Stefanie Marsh en Bojan Pancevski, beschrijft in detail hoe de Oostenrijkse horroropa zijn dochter 24 jaar lang gevangen hield in zijn kelder en zeven kinderen bij haar verwekte.
Winkelketen WH Smith heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. De fout werd erkend en rechtgezet.
goed gevuld weekend zie ik alweerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
- vrijdag
- bijna weekend
- heb gister besloten m'n soort-van-ex nooit meer te hoeven zien of spreken (en ja daar ben ik ook echt blij om)
- morgen Metallica
Jeweetsch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
whehehe gaat alweer goed, hoor ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
god tering he![]()
moet ik 8 a4 tjes gaan vol kladderen met troep![]()
Wat voor storingen heb je thuis op je pc en wat doe je om deze te voorkomen - 1 a4![]()
Welke anti virus gebruik je, wat doe je op je pc als er iets misgaat - 2 a4![]()
Als je buurman(ik heb geen buurman) belt met problemen van zijn pc, hoe ga je er dan mee om(3 voorbeelden) - 2 a4![]()
!!
Schrijf een handleiding voor het gebruik van anti virus door je huisgenoot - 1 a4![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
storingen zijn niet te voorkomen , tenzij je niets installeertquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
god tering he![]()
Wat voor storingen heb je thuis op je pc en wat doe je om deze te voorkomen - 1 a4![]()
Welke anti virus gebruik je, wat doe je op je pc als er iets misgaat - 2 a4![]()
Als je buurman(ik heb geen buurman) belt met problemen van zijn pc, hoe ga je er dan mee om(3 voorbeelden) - 2 a4![]()
!!
Schrijf een handleiding voor het gebruik van anti virus door je huisgenoot - 1 a4![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
whahaa..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
god tering he![]()
!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
goed gevuld weekend zie ik alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ik heb alleen maar buurvrouwen en die leg je niets uit aangezien ze dan nog steeds er niet van snappenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef renedis het volgende:
[..]
whahaa..
storingen thuis? copy/paste van microsoft site.
copy/paste over anti virus van internet? hele disclaimer ofzo
buurman? uuuuuuuuuuuuuhm
hoezo, fles wijn erbij, kleren uitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar buurvrouwen en die leg je niets uit aangezien ze dan nog steeds er niet van snappen
ze zijn oud en lelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, fles wijn erbij, kleren uit
na die fles wijn niet meerquote:
Bwahahahaquote:
nou ik zou die wijn dan ook maar latenquote:
zeker weteuuuhh!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:30 schreef lynda het volgende:
Een nieuw topic en al op pagina twee.. jullie hebben er zin in!
thee?quote:
ik dacht dat je daar niet meer aan deedquote:
doe ik ook niet.. maar virtuele redbull mag toch wel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar niet meer aan deed![]()
wheheh okeequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
doe ik ook niet.. maar virtuele redbull mag toch wel?
dank jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh okee
* tripack gooit een virtuele red bull naar CP
ik heb geen zin meer!!quote:
Ja alles goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh mensenalles goed ? tijdje niet gezien
hoe kom je de dag doorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja alles goednou ja...bijna alles...ik ben werkloos als de pest
maar verder gaat het soeper ja
joh das mooi klote zeg! nog geen vooruitzichten op wat nieuws ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja alles goednou ja...bijna alles...ik ben werkloos als de pest
maar verder gaat het soeper ja
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe kom je de dag door
ik zou het niet kunnen
Neeeejquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh das mooi klote zeg! nog geen vooruitzichten op wat nieuws ?
nja dat van het doodgaan snap ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dood ga je er niet aan hoor...en ik heb weinig keus
als niemand me aan wilt nemen, maar ik kom de dag wel door door op dit moment vaak wat voor me vader te werken.
Doen ik ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dat van het doodgaan snap ik
maar ik zou me de pleuris vervelen
ah das iig iets om je tijd te vullen ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dood ga je er niet aan hoor...en ik heb weinig keus
als niemand me aan wilt nemen, maar ik kom de dag wel door door op dit moment vaak wat voor me vader te werken.
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef Crazy-p het volgende:
nu nog tot 6 uur aan de telefoon zitten :S
iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jij liever dan ikalhoewel jij dat ook niet wilt
slapend je weekend in gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga vanavond boodschappen doen en daarna lekker chillen/in slaap vallen op de bank
morgen een lange dag heh. zit overdag tot savonds laat op een festival in nijmegenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
slapend je weekend in gaan
tijdverspilling
1,5 uur slaap. dan heb ik migraine daar zeg je u tegenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:51 schreef Crazy-p het volgende:
lag er vanochtend om half 6 in.. wekker ging om 7 uur ..
ben echt niet van plan om vannacht optijd op bed te gaan
1.5 uur slaap..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1,5 uur slaap. dan heb ik migraine daar zeg je u tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
1.5 uur slaap..dat jij nog rond looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou al maanden geleden neergevallen zijnHet leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik ben op sommige momenten niet meer dan een wandelende zombie..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
dat jij nog rond loopt![]()
ik zou al maanden geleden neergevallen zijn
dat kan ik me voorstellen. lijkt me echt geen pretjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ben op sommige momenten niet meer dan een wandelende zombie..
en alles gaat op automatische piloot..
werkt nog het beste.
ach.. soms lijkt het of mn weken 1 dag duren..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen. lijkt me echt geen pretje
stomme vraag misschien, kweet niet of je uberhaupt alcohol mag, maar als je drinkt slaap je dan ook nauwelijks ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach.. soms lijkt het of mn weken 1 dag duren..
wel een heel lange dag daar niet van
dat werkt ook niet helaas..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, kweet niet of je uberhaupt alcohol mag, maar als je drinkt slaap je dan ook nauwelijks ?
das nog es zware insomniaquote:
chilllquote:
Zal godverdomme eens een keer tijd wordenquote:
wel , maak je lange dagen ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zal godverdomme eens een keer tijd worden
whehehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zal godverdomme eens een keer tijd worden
ik weet wel waar het probleem weg komt.. een dokter helpt er niet aan.. slaappillen ook niet helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:34 schreef tripack het volgende:
[..]
das nog es zware insomniaben je er wel es naar een dokter mee gegaan??
vertrek smorgens voor zevenen en kom savonds na 7even thuis als ik geluk heb.quote:
WTF kan je dalijk een half jaar vrij nemen ofzo??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
vertrek smorgens voor zevenen en kom savonds na 7even thuis als ik geluk heb.
en ben net terug uit boekarest en daar maken we lomp lange dagen (9ochtend -`11 savonds)
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
- vrijdag
- bijna weekend
- morgen Metallica
Jeweetsch
U rule!![]()
Magk mee![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:44 schreef tripack het volgende:
[..]
WTF kan je dalijk een half jaar vrij nemen ofzo??
Je hebt groot gelijk! Ik zat vanmiddag ook op de fiets, zonder jas.. Leek mooi weer.. Vanuit het niks ineens een stortbui. Je raad het al, alles kleefde vast zeg maar.. Prettig fietsen dan hoor..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:09 schreef Crazy-p het volgende:
fijn weekend mensen
moet nog tot 6 uur
maar zoals het er nu naar uit ziet.. vanavond lekker fietsen!
Luciferstokjes voor de ckerheid meenemen, steek je die onder je oogledenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef Crazy-M het volgende:
zo maar ff lekker uit eten met vriende.
als ik iet in slaap val tijdes het ete haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
ja daarom.. ff afwachten tot na het eten dan maar..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:38 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk! Ik zat vanmiddag ook op de fiets, zonder jas.. Leek mooi weer.. Vanuit het niks ineens een stortbui. Je raad het al, alles kleefde vast zeg maar.. Prettig fietsen dan hoor..
niet geslapen dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:15 schreef Crazy-p het volgende:
lag er tegen 5 uur in... om 8 uur er maar weer uitgestapt..
nope..quote:
hoezo dan steeds er zo laat in?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nope..
en gister er om half 6 in.. en er om 7 uur uit.. schiet lekker op weer
nou als ik toch niet moe ben.. slaap ik ook niet..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoezo dan steeds er zo laat in?
en dat terwijl je nu geen redbull en zo meer drinkt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:54 schreef Crazy-p het volgende:
ik word gemiddeld op een nacht ieder half uur wakker..
nou als ik dan eens een lange nacht maak.. (voor mijn doen dan)
met ongeveer 4 uur slaap.. ben ik al gauw 8 keer wakker..
ik probeer het dus niet eens meer
jups..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dat terwijl je nu geen redbull en zo meer drinkt?
heel irri dus
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
mogguh!
laatste volledige dag op de campingen we hebben buren gekregen!
kom je hier een weekje logerenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:09 schreef lynda het volgende:
* lynda wil ook nog lang niet naar huis toe..
dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 21 juni 2009 10:59 schreef lynda het volgende:
[..]
dat overleefd E. niet.. over ons twijfel ik nog haha
U roept?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zien we dan wel weer![]()
hunnebedden ha ha
quote:
Jaaaaaaaaaaaa foto van een poster in de trein toevallig?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef draculettetje het volgende:
zoiets had ik vanmiddag ook ineens op mn foon!
ik denk het welquote:Op zondag 21 juni 2009 22:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa foto van een poster in de trein toevallig?![]()
Eindelijk weer eens behoorlijk internet, wat kan dat toch lekker zijn!
hihihiihihhi!quote:
hihihi als het dan lekker weer is komen we misschien wel camperen!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hihihiihihhi!
Volgende keer weer, hoorde vandaag dat we waarschijnlijk ook ergens in September gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Damn die wekker.... optyfen met dat ding!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Heeft iedereen het weekend weer overleefd?
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo, ik heb me een partij geen zin meer... niet te filmen!Daar had ze dit weekend anders geen moeite meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Moooguuuuhquote:
om jouw woorden te gebruiken schijt een beer op de plee??quote:Op maandag 22 juni 2009 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moooguuuuh![]()
Hebben we er een beetje zin in?
Soms maak ik me wel een beetje zorgen om je hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb er geen woorden voor hoe graag ik door een beer ondergescheten en gebruikt wil worden op de plee
Vragen naar de bekende weg enzeauxquote:Op maandag 22 juni 2009 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
om jouw woorden te gebruiken schijt een beer op de plee in het bos??
mhoa valt wel mee... moet nu ff voor een demo voor een andere werk groep in elkaar aan het flansen, maar dat wil niet echt lukkenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg enzeaux
Maar ga je wel een beetje chille week tegemoet? Of nog steeds die gare deadline?
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Soms maak ik me wel een beetje zorgen om je hoor
En wanneer moet die demo klaar zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa valt wel mee... moet nu ff voor een demo voor een andere werk groep in elkaar aan het flansen, maar dat wil niet echt lukken
vanmiddag, hoeven gelukkig alleen maar screenshots te zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wanneer moet die demo klaar zijn?
Chillquote:Op maandag 22 juni 2009 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
vanmiddag, hoeven gelukkig alleen maar screenshots te zijn
Dat was me zusje jah!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar had ze dit weekend anders geen moeite mee
Ik vond het ook al zo donker in de kamerquote:
Draakjuh!!!!!!!!!quote:
heel goed gedaan!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:28 schreef Droxz.nl het volgende:
Goed begin van je dag...
Pleur je droxz special over je broek, shirt, tafel, toetsenbord en grond... TADA!
Dude...quote:Op maandag 22 juni 2009 09:28 schreef Droxz.nl het volgende:
Goed begin van je dag...
Pleur je droxz special over je broek, shirt, tafel, toetsenbord en grond... TADA!
Ik begin weer, en mijn kut collega heeft zich net weer ziek gemeldquote:
beetje kort weerquote:Op maandag 22 juni 2009 09:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draakjuh!!!!!!!!!![]()
En heeft u lekker geslapen?
Laten we bidden dat ie de mexicaans griep heeftquote:Op maandag 22 juni 2009 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik begin weer, en mijn kut collega heeft zich net weer ziek gemeld![]()
![]()
Dit is toch echt niet te filmen? wheheheh
Ze noemen het ook een "dark room" Bellert!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vond het ook al zo donker in de kamer
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:28 schreef Droxz.nl het volgende:
Goed begin van je dag...
Dat ken ik ergens van... iets met een wekker enzo...quote:
ja dat wel!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van... iets met een wekker enzo...![]()
Wel een lekker weekend gehad dan?
En ik maar denken dat de stroom was uitgevallenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ze noemen het ook een "dark room" Bellert!
What the fuck... waarom dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik begin weer, en mijn kut collega heeft zich net weer ziek gemeld![]()
![]()
Dit is toch echt niet te filmen? wheheheh
oke toen moest ik echt lachenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de stroom was uitgevallen
Ik ben nogal dufjes @ the moment, sorryquote:
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben nogal dufjes @ the moment, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |