Deze juist wel. Dat maakt het extra zuur.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:57 schreef BreakSpear het volgende:
Steek gewoon het huis in de fik, zo hebben die andere hufters er ook niets aan!
Huispiraten zijn hetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
har har, we hebben je huis weggekaapt
Request @ modjes: kan TS voor vandaag een ban krijgen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef Keiichi het volgende:
Owja, TS kan er nu echt niet mee omgaan. Iedereen in mijn omgeving zal het moeten ontgelden vandaag.
Als ik de zee daar op de achtergrond zie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:00 schreef OmeletteDuFromage het volgende:
[..]
Mja, of je hier nou in wil wonen..
[ afbeelding ]
Dat zou ik omschrijving als de ideale starterswoningen voor mensen met 2 rechterhandenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:00 schreef OmeletteDuFromage het volgende:
[..]
Mja, of je hier nou in wil wonen..
[ afbeelding ]
ach ja, dat is beter dan twee linkerhanden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:01 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dat zou ik omschrijving als de ideale starterswoningen voor mensen met 2 rechterhanden![]()
Ik heb er maar 1
Vorige week had ik het zelfs meegemaakt dat ik een bezichtiging voor een ander huisje wou plannen waar ik gelijk te horen kreeg dat ie ook net verkocht was.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:10 schreef Deetch het volgende:
[..]
ach ja, dat is beter dan twee linkerhanden.
Betaalbare huizen verkopen dus nog wel steeds, dat zegt genoeg over dat de vraagprijzen van de huizen eigenlijk nog steeds te hoog zijn.
Ik ga vanavond huis bezichtigen.. Perfecte buurt, perfecte prijs. Maar het zal wel weer aan mijn neus voorbij gaan zodat ik weer weet-ik-hoe-lang kan wachten tot ik weer zoiets tegenkom. Ben gelukkig (nog) niet gebeld dat het huis verkocht is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:17 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Vorige week had ik het zelfs meegemaakt dat ik een bezichtiging voor een ander huisje wou plannen waar ik gelijk te horen kreeg dat ie ook net verkocht was.
Nja, ik heb na 4 dagen te koop staan meteen gebeld, maar ik kan helaas 's avonds, en eerder was bij de makelaar niet mogelijk.. Nou ja, hopen dat ik geluk heb. Heb nog geen negatieve dingen kunnen noemen (tenzij het huis in t echt heel anders is dan op de foto's).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:49 schreef Keiichi het volgende:
Een tip die ik ga hanteren: Als je een bezichtiging plant, zorg dat ie op zo'n korte termijn mogelijk is. Niet over het weekend tillen, maar gewoon gelijk de dag nadat je belt.
En er bovenop zitten wat er aan nieuw materiaal de markt op komt.
Wel: Wat een mooi huis, als het aan mij lag verkas ik vanavond nog.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Heeft iemand tips wat ik wel/niet moet doen of zeggen om kans te maken?
Positief zijn dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef OmeletteDuFromage het volgende:
[..]
Wel: Wat een mooi huis, als het aan mij lag verkas ik vanavond nog.
Niet: Pff die muren, die vloer, echt verouderd. Laat staan de buurt... Ik weet het niet hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |